Woensdag denk ik :think:
Spannend bigsby, nog iets meer dan een dag geduld dus
Hebben jullie trouwens met de echo ook wel eens wat grotere follikels gehad? Die van mij was nu al 19 bij 13 mm terwijl ik pas op CD10 zit. Heb dan morgenavond pas de pregnyl en donderdagochtend de iui. (over het algemeen heb ik trouwens wel m’n natuurlijke eisprong tussen dag 16 en 20).
Bigsby spannend! ben hard voor je aan het
RedAngel ja heb ook wel eens op dag 10 al een grote folikel gehad maar ook wel eens pas op dag 30 dus dat verschilt zo erg! Heel veel succes met de IUI.
Hier pas 31 januari een gesprek met de gyn, dus ff een maand rust. Heel dubbel.
Ben ook nog steeds aan het bloeden en niet zo’n klein beetje ook!
En die jankbuien zijn ook geen pretje! Pffff zit gewoon met mezelf in de knoop!
Hier alles weer mislukt :(, inmiddels alweer 2 dagen ongesteld. Volgende maand doen we niks want we gaan volgende week met vvakantie, maar in feb maar weer…Helaas
Balen baby enschede… :hug:
Twinny en babyschede :hug:
Twinny en babyschede :hug:
bigsby spannend!
Hmm twinnie en babyenschede een :hug: voor jullie!
Ik wordt gek van het wachten :roll:
pak een test :dance:
nee nu is niet betrouwbaar
waarom niet??
Ik doe hem liever met ochtendurine, is toch betrouwbaarder
Als die dan negatief is weet ik het zeker
laat je het wel even weten morgen?? Ben erg nieuwsgierig :oops:
Ik laat het morgen wel weten
duim maar flink voor me, en gooi maar wat extra hormonen rond. Misschien beinvloed dat de test in positief :mrgreen: :mrgreen:
Ik zei het net ook al in het andere topic, ik blijf voor een positieve test hoor!!! En zwanger is zwanger hoor, ook als het niet met ochtendurine is. Maar ik snap je wel. Maar hier blijven de duimen draaien hoor!!
Misschien ook nog wat hormoontjes van mijn kant? Heb er genoeg. *strooi **strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi * *strooi *
Bisgby ik duim voor je!!!
Hier is mijn ICSI traject nu echt begonnen. Heb net voor het eerst mezelf een injectie gegeven. Vond het doodeng maar hij zit erin!
Oja, wilde nog eventjes laten weten dat mijn vriendinnetje Kymm in het ziekenhuis ligt.
Ze heeft last van een hardnekkig virus. Ze kan niets aan voedsel of drinken binnenhouden :sick: , en daardoor was ze uitgedroogd geraakt. Met het kindje in haar buik gaat het gelukkig goed. Nu maar hopen dat ze gauw weer thuis is. Ze ligt nu nog steeds aan het infuus, maar het wil nog niet echt vlotten helaas.
Hou jullie op de hoogte.
Goed gedaan Krabje, jezelf een spuit geven valt niet mee :hug: :hug:
Hoeveel moet je er zetten?
1 per dag… tot 12 januari en dan ws 2