Hoe is het gegaan Davina?
Twinnie, ik denk ook dat je ei onderweg is.
Krabje, spannend, hopelijk is het deze maand raak
Ik moet vrijdag half 11 :dance: :dance:
@Karin1981 wrote:
Krabje, mijn duimen draaien voor je meis
Dank je wel lieverd!
Lief dat je hier even komt spieken :-* :-* :-*
zou een mooie afsluiting van het jaar zijn na een kalote periode voor jullie :hug: :hug: :hug:
staat er misschien beetje raar maar bedoel het goed :-*
Heb er hier maar ff en ovutest tegenaan gegooid na jullie reacties, maar die is zo negatief als de pest!
Ik wacht morgen de fm wel ff af!
Davina, dan lopen we redelijk gelijk deze maand! Succes vrijdag.
Mag ik vragen of er bij jullie oorzaken zijn voor de ontvruchtbaarheid?
Vanmorgen een FM gehad en daar waren dus 8 grote eitjes te zien!
Pffffff was meteen teleurgesteld en wist zeker dat we deze ronde weer moesten overslaan!
Wordt de gyn erbij gehaald en die kwam met twee opties!
1: ronde overslaan
2: beginnen met IVF
Ja en natuurlijk kies ik dan voor de laatste optie.
Dus moet nu verder met prikken, maandag weer voor een echo en dan waarschijnlijk volgende week de punctie.
Wat een rare dag!!! Toch heel dubbel, heel blij dat we met IVF gaan beginnen, maar ook heel erg slikken. Gaat opeens allemaal zo snel.
Het baarmoederslijm laagje is trouwens ook al bijna 9 mm, dus daar komt die afscheiding vandaan.
@Davina bij mij is PCO de oorzaak!
Jeetje twinnie wat een teleurstelling maar aan de andere kant gaan ze nu wel verder beter als een maand overslaan je hebt maar 12 kansen in een jaar…
Ok ik heb namelijk geen oorzaak… :think:
Tijdje niet geweest, zo teleurstellend dat er nog geen positieve berichten zijn, had zo graag nog wat zwangere willen zien!!
Maar 2011 wordt ons jaar :lol:
Davina, heel veel succes morgen met de FM! Spannend!
Jeetje Twinnie, dat is even een moelijke beslissing denk ik zo spontaan…
Maar niet te min ik ga duimen dat dit wel de uitkomst is voor jullie!!!
Mijn nieuwe ronde is weer begonnen, op dag 14 gaan we maar weer voor een FM en dan hoop ik nog voor de kerst geinsemineerd te kunnen worden, zou toch een mooi begin van het nieuwe jaar zijn :shock:
@ Davina
De oorzaak bij ons is omdat manlief geen zwemmetjes heeft en het dus via donor moest… en om nou met een vreemde het bed in te kruipen
@ Twinnie Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt! Maar waarschijnlijk heeft het gewoon zo moeten zijn! Op naar goede eitjes voor de oogst
Alle andere meiden een hele dikke :hug: voor jullie geduld wat op de proef word gesteld!
Hier vandaag de eerste echo gehad in de fertiliteitskliniek.
Alles was helemaal goed!
‘Boontje’ lag precies op schema en er was een mooi kloppend hartje te zien. Er viel bij ons allebei een enorme last van onze schouders.
Nu morgen op controle bij de gyn. Deze wilde ons meteen zien na de ellende in de vorige zwangerschap. Morgen dus waarschijnlijk weer een mooi plaatje van ons frummeltje.
Kymm: Gefeliciteerd met je goede echo!
Twinnie: pfff kan me voorstellen dat je schrikt zeg. Op naar een goede punctie met veel mooie eitjes! Succes meid!
KArin: Dank je :-* Ik vind ook dat we dat gelukje toch wel mogen krijgen dit jaar. Dan is niet het hele jaar zo ontzettend verrot geweest…
Davina: De reden bij ons is dat hub slecht zaad heeft en ik een te korte lf.
Maarre ik ben vandaag ongesteld geworden :lol: :lol: jaaaa maar wel op dag 19 :shock: ik weet niet of dat nog door de hormonen komt?? iemand enig idee waarom iemand met een hele regelmatige cyclus nou al 2 keer te vroeg ongesteld word??
Morgen heb ik een uitgangsecho, hopelijk zijn alle lege eiblaasjes nu wel weg en kan ik zaterdag weer met hormonen beginnen duimen jullie mee?
Maar goed als het deze ronde doorgaat dan kan ik nog net voor de kerst geinsemineerd worden :lol: :lol:
Davina, bij ons is geen oorzaak gevonden, wij hebben 3 jaar geleden een mooie zoon gekregen gewoon op de natuurlijke manier (was met 3 maanden al zwanger)
Is jullie 1e ook op de natuurlijke manier gekomen?
Twinnie, jeetje wat balen zeg! 8 grote? :shock: Had jij nu 50 ml? kunnen ze niet nog minder voorschrijven?dikke knuffel voor jou meis :hug: :hug:
Kymm, fijn dat je een goede echo hebt gehad :dance: :dance:
Bigsby ik duim voor een mooie lege eierstok morgen!
Enne geen idee hoe het kan dat je zo vroeg ongi bent geworden. Morgen de gyn eens vragen!?
Ze zei de vorige keer dat het normaal was en dat het kwam door de hormonen, ook zei ze dat ze er niet raar op staat te kijken als het de volgende ronde weer zo was. (dat is deze ronde dus) maar ik vind het gewoon raar, ik was altijd zo regelmatig tot ik in de mm kwam :? Hopelijk heb ik dat nu niet meer, straks heb ik dat ook terwijl ik geinsemineerd ben :roll:
Ik duim ook voor een lege eierstok bigsby :thumbup:
Mijn eerste was van een one night stand( klinkt lullig maar is echt zo) en nu wil het niet meer, ik maak zelf geen eisprong aan dus slik al 10 maanden clomid maar zonder resultaat.
Zijn jullie al lang bezig bigsby?
Hoi meiden, vinden jullie het goed als ik hier mee kom schrijven? Mijn man en ik zijn gisteren bij de gynaecoloog geweest en hebben te horen gekregen dat we beiden volkomen gezond zijn alleen overleeft zijn zaad niet in mij :S Gaan dus meteen volgende cyclus al starten met iui.
Blijf liever wel even anoniem omdat veel mensen nog niet weten dat we uberhaubt bezig zijn. Maar ben een meid van 23 en in augustus 2009 getrouwd. Sindsdien ook gestopt met de pil, dus al 15 maanden zonder resultaat (achteraf gezien dus niet gek).
Ben overigens wel benieuwd of er meerdere van jullie zijn die met iui bezig zijn of zwanger zijn geworden dmv iui zonder gebruik van hormonen.
Welkom… en veel succes met je iui, ik heb morgen de eerste fm voor de eerste poging :lol:
Ik gebruik wel hormonen dus daar kan ik je geen antwoord opgeven
Eerste fm? (weet ff de afkorting niet ;))
gaan ze kijken hoe groot de eitjes zijn…wanneer ze kunnen insemineren
Ohw hihi:) Nou ben benieuwd, succes meid!