IUI deel 9

@Babyenschede: ik duim ook mee hoor!!! Ik strooi wel even flink wat hormonen de lucht in, heb er genoeg :wink: strooi strooi strooi !!!

Weinig hoop meer hier. Klein beetje bruinige afscheiding is al gesignaleerd…zou toch niet moeten als ik zwanger zou zijn volgens mij…helaas :(, morgen maar wel even testen en bloed prikken, en dan zien we het wel.

Babyenschede dat zou balen zijn… Ik duim nog even voor je…

Wanneer is de gemiddelde dag dat je de iui krijgt ik ben nog helemaal onbekend en moet vrijdag voor het eerst heen, vind het erg spannend :pray:

Davina das heel verschillend. Ik heb hem al gehad op dag 11 en ook al op dag 19 ofzo…

Vanmorgen hebben we de ivf voorlichting gehad. Was heel informatief. Ook wel heel spannend. Zodra ik ongi wordt moet ik aan de pil (en menn daar ben ik al 5 jaar af…) en dan de verpleegkundige bellen voor een afspraak. Dan krijg ik de recepten voor de hormonen en prikles. Brrrr daar wil ik nog niet aan denken.

Ik hoop dat die laatste iui toch gaat lukken :pray: :pray: :pray: :pray:

@babyenschede wrote:

Hi krabje,

Klinkt inderdaad wat krom, maar gezien de wisselende kwaliteit, wil hij toch alle kansen krijgen…maar nog steeds geen ongi hier. Morgen maar eens testen. brrrr…Heb inderdaad 5000 pregnyl gespoten dus zou moeten kunnen.

Waarom hebben jullie een icsi indicatie?

we hebben een icsi indiactie gekregen omdat bij de SOT test in Zwolle maar 0,8 miljoen goed beweegende zaadcellen zijn gevonden.

Ok afwachten dus :pray: krabje

Krabje kom je uit de buurt van zwolle? Ik zit in het ziekenhuis in meppel en een collega van mij bij het ferteliteitscentrum in zwolle zit daar veel verschil in? Ben echt een leek in dat soort dingen

Davina ik kom uit Hengelo. Maar ik ga voor ivf naar Almelo toe en die werkt samen met Zwolle.

En hoe het fertiliteitsteam van Zwolle is weet ik niet. Ben daar nog nooit geweest.

babyenschede nog getest? :thumbup:

Ja, helaas…slecht nieuws. Ook in het bloed geen tekenen van zwangerschap…:frowning:

Dus gestopt met de utrogestan en wachten op de ongi…

Morgenochtend direct nieuwe medicatie halen voor nieuwe rond IUI. Eind december dus nieuwe ronde. Erna zien we wel weer verder.

@babyenschede wrote:

Ja, helaas…slecht nieuws. Ook in het bloed geen tekenen van zwangerschap…:frowning:

Dus gestopt met de utrogestan en wachten op de ongi…

Morgenochtend direct nieuwe medicatie halen voor nieuwe rond IUI. Eind december dus nieuwe ronde. Erna zien we wel weer verder.

:hug: :hug: :hug:

:wall: :wall:

:hug: :hug: :hug:

Dikke knuff babyenschede!

oh wat jammer babyenschede :hug:

Krabje: we duimen voor je laatste IUI!

Bij ons zouden ze bij de eerste IVF de helft van de eitjes zelf bevruchten en de andere helft gewoon eicel plus zaadcel in een schaaltje doen. Dan zouden ze kijken of er evenveel embryo’s uitkomen of niet en adhd beslissen wat het ging worden.

Maar gelukkig is het niet nodig geweest! Ik duim me dus te pletter dat het bij jullie ook niet nodig zal zijn! (Deze gelukte ronde, waren er ook maar 1 milj goed beweeglijke en kijk, toch gelukt!)

Balen Babyenschede :hug:

Babyenschede :hug: :hug: :hug: :hug:

Hier gaat alles goed, heb alleen heel veel last van mijn tepels en ik heb nog niet eens de pregnyl geprikt. Ook veel last van afscheiding, komt er met slierten tegelijk uit (sorry niet zo smakelijk om te lezen) Weet niet wat ik er van moet denken. Ik kan echt geen pijl meer trekken op mijn lichaam alles is zo anders de laatste tijd. Morgen weer de eerste fm van deze cyclus dus we zien wel weer.

Twinnie als je veel last hebt van slijmerige afscheiding dan zit je ei er aan te komen. Slijmerige afscheiding is in je vruchtbare periode.

Ik heb ook wel wat last van “kwaaltjes” maar gooi alles op de pregnyl en de utrogestan. Nog maar flink tanden op elkaar en nergens aan denken…

Maar mijn vermoeden is dat we toch icsi moeten gaan doen…

Krabje, mijn duimen draaien voor je meis :pray: :pray: :pray:

twinnie ik heb vrijdag mijn eerste fm :lol: