@babyenschede wrote:
We maken gewoon de 6x IUI af, ondanks dat zaad niet goed genoeg is…ICSI kan altijd nog!
Vaak heb ik me al verbaasd over jou uitspraken maar dit slaat werkelijk ALLES!!!
Jij denkt hier wel heel licht over…
@babyenschede wrote:
We maken gewoon de 6x IUI af, ondanks dat zaad niet goed genoeg is…ICSI kan altijd nog!
Jippie het is een maandje vervroegd ik heb 10 dec mijn eerste fm en deze maand al mijn eerste iui :dance: :dance:
Jippie!! Moet alleen nog wel wat op me werk regelen… Hoe doen jullie dat?
Davina, dat is goed nieuws!!!
Op mijn werk weten ze alles dus ik zeg gewoon dat ik voor een echo moet. Ze doen hier niet moeilijk over.
Maar ja ik weet niet hoe ik het zou doen als ze het niet zouden weten.
Succes
@krabje Het zaad wisselt erg, is 1x goed geweest, goed genoeg voor IUI en 2x een stuk slechter. Gezien de wisseling is het niet helemaal duidelijk, en willen we toch graag eerst het maximale uit de IUI halen voordat we doorgaan. Vandaar…
Tinka, wat een goed nieuws :dance: :dance:
Ik heb mijn ei nog niet eens gespot :think: normaal heb ik een positieve ovulatietest rond dag 12 (kan ik de klok op gelijk zetten) Het is nu dag 13 en ik heb nog steeds geen positieve test :think: volgens mij is mijn cyclus ontregeld door de hormonen :think:
@davina28 wrote:
Jippie het is een maandje vervroegd ik heb 10 dec mijn eerste fm en deze maand al mijn eerste iui :dance: :dance:
Jippie!! Moet alleen nog wel wat op me werk regelen… Hoe doen jullie dat?
Hi,
Hier nog steeds geen bloed te zien, wel al 4 dagen buikpijn alsof het elk moment kan doorbreken, dus elke keer nd wc gaan is eng! Mag officieel dinsdag pas testen, maar vrees dat als ik morgen nog steeds niks zie, dan ga ik zondag toch al testen…heb net 4 nieuwe testen besteld. Maar het zal vanavond wel weer doorbreken…
babyenschede: Spannend ik denk niet dat ik het zolang zou kunnen volhouden.
Ik werk in de zorg dus kan niet zo even weg, ik hadhet wel gezegd op het werk maar heb 23 decmber functioneringsgesprek dus wil niet te lastig worden zeg maar. Vind het allemaal wel spannend vrijdag is me tiende dag dus eerste meting bij hoeveel dagen hebben jullie meestal het insemineren? Een collega bij mijn moeder was de tweede ronde zwanger dus dat is wel snel… :thumbup:
Iedereen een fijne sinterklaas :lol: :lol:
@davina Ik kan pas morgen op zijn vroegst testen omdat hetdan pas 14 dgn na de pregnyl is…dus dan kan ik ook nog wel wachten tot zondagochtend…tot nu toe nog steeds niks.
Baby enschede hoeveel pregnyl heb je gehad? Meestal is pregnyl 5000E na 10 dagen uit je lichaam dus je zou al wel kunnen testen.
Tuurlijk wil je het maximale eruit halen met iui. Maar wie zegt dat jullie icsi moeten gaan doen. Sorry dat ik zo regeageerde maar het kwam heel raar op mij over aangezien wij een icsi indicatie hebben gekregen en dat terwijl Tycho verwekt is na de 2e iui poging. Dus voor mij ligt het wat gevoelig.
Hi krabje,
Klinkt inderdaad wat krom, maar gezien de wisselende kwaliteit, wil hij toch alle kansen krijgen…maar nog steeds geen ongi hier. Morgen maar eens testen. brrrr…Heb inderdaad 5000 pregnyl gespoten dus zou moeten kunnen.
Waarom hebben jullie een icsi indicatie?
Babyenschede, spannend
babyenschede ik duim voor je
Vanmorgen getest, maar helaas negatief
Ondertussen nog geen ongi, dus ga braaf door met utrogestan, en test dinsdag opnieuw, ik laat dan ook wat bloed afnemen, dan weet ik het zeker en kan ik stoppen met de utrogestan…Maar heb niet zoveel hoop meer. Ik zit nu op dag 13, dus had toch wel pos. moeten testen vandaag…of zou het gewoon te vroeg zijn geweest? Mijn gezicht zit onder de puistjes en was gisteren misselijk…maar ja, ik kan het ook gewoon TE graag willen en mezelf dingen in mijn hoofd halen…dinsdag weten we meer…tot nu in ieder geval geen bloed!
:hug: :hug: :hug: :hug:
Babyenschede schreef:
Ik zit nu op dag 13, dus had toch wel pos. moeten testen vandaag...of zou het gewoon te vroeg zijn geweest?
Hmmm krijg weer eens geen bericht dat er is gereageerd!
Babyenschede ik duim heel hard dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat er over een paar dagen gewoon een dikke positieve streep tevoorschijn komt!!!
:thumbup: :thumbup: voor babyanschede
Dank voor al jullie lieve duimpjes…morgenochtend ga ik weer testen. Moet zeggen dat de zenuwen me geen goed doen. Ik ben hartstikke misselijk, maar dat kan dus ook best vd zenuwen komen…nog 24uur en dan weten we meer. In ieder geval nu nog geen bloed
Duimerdeduimerdeduim!!!