Tinka, heel herkenbaar Jou gevoel, hoewel ik snel zwanger was van luca voelde ik me heel onzeker. En was ik heel voorzichtig met blij zijn want er kon nog zoveel mis gaan. En toen was uk eindelijk een bepaalde grens over… en toen was ik doodsbang voor de 20 weken echo :roll:
heb vannacht wat bruine afscheiding gehad (of roze, hoe je het ook wil noemen)
Vanmorgen was het wel helemaal weg, maar ben nu toch weer heel erg onzeker…
Jeetje Tinka, doe niet zo eng!
Alles is goed en alles komt goed!
Geniet ervan, en jij natuurlijk ook Kymm :inlove:
Heel veel sterkte voor iedereen op de wachtbank!!
En voor de nieuwe rondes natuurlijk!
nja, het was er net weer… Pff, niet dat ik jullie niet leuk vind, maar ik wil toch niet terug naar dit deeltje van het forum
Wij willen jou hier ook helemaal niet terug zien meid…!!
Ik hoop dat het allemaal wat meevalt.
Ik duim voor je.
Ik ga weer voor een volgende ronde denk ik.
Morgen NOD, maar vanmorgen een super negatieve test.
Ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
De komende maand slaan we even over met iui.
Ik merk dat ik met name van de Pregnyl wat een korter lontje krijg en daar zit ik met de feestdagen niet op de wachten.
Wij gaan dus in het nieuwe jaar weer verder.
Tinka, nee we willen jou hier niet terug zien :snooty:
Maar ik snap dat je er onzeker van wordt, heb je de arts al gebeld? misschien kun je alvast voor een echo langs gaan Als ik zwanger zou raken dan mag ik met 7 weken al komen voor een echo…
Esseke, ik hoop voor je dat het niet doorzet
En wat dapper dat je vrijwillig een ronde gaat overslaan, ik weet niet of ik dat zou kunnen :think: Nu moet ik verplicht een ronde overslaan, nou ja al 2 rondes :?
Ik zit op dag 11, dus wij zijn weer aan de klus
Tinka, heeft dat niet gewoon met innesteling te maken?
Ik zit te wachten tot mijn ongi weer doorbreekt. Vandaag was dag 9 vd cyclus, normaal gaat het mis op dag 10. of uiterlijk 11. En heb dat gevoel ook weer,…dus zal wel weer niks worden deze ronde :((
Wat een vervelende berichten toch weer allemaal. Tinka, ik hoop echt dat alles gewoon goed is en dat het gewoon iets is om je helemaal geen zorgen te maken. Voor je eigen gevoel zou ik gewoon even contact met de arts opnemen hoor, daar word je misschien ook wat rustiger van en dat is alleen maar beter voor de baby!
Babyenschede, ik hoop dat je gevoel helemaal verkeerd is en dat je gewoon positief gaat testen deze week!!!
Esseke, wat balen van je negatieve test en heel dapper dat je vrijwillig een ronde overslaat. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor dus petje af. Het is soms echt even goed voor je lichaam om even wat rust in te bouwen!
Hier weinig nieuws op dit moment. Afgelopen maandag begonnen met Primolut dus hoop rond 12 december weer ongesteld te worden en dan op dag 3 weer met Gonal te beginnen mits de cystes weg zijn natuurlijk maar ik heb totaal geen buikpijn meer en voel me echt prima. Vorige week 3 dagen ziek thuis gezeten en merk dat mijn hoofd wat leeg is en ik alles ook even op een rijtje heb kunnen zetten. Dat had ik volgens mij echt even nodig, sta nu ook weer een stukje positiever in het leven merk ik. Op dit moment ook nog totaal geen last van de Primolut terwijl ik normaal gesproken de duivelsoortjes op mijn hoofd voel groeien, toch wel prettig zo!
Tinka, we willen je hier niet meer zien hoor in dit topic! Dus positief blijven denken!
Esseke, hopelijk te vroeg getest en komt het helemaal goed met je!
Bigsby heel veel succes met klussen!!!
Hier ook weer positief nieuws, ben vandaag weer begonnen met de lucrin en morgen weer met puregon. Volgende week donderdag moet ik voor een fm langs komen. Uit het bloedonderzoek is niet veel gekomen alleen dat de waarde goed waren om een nieuwe ronde te beginnen. Maar waarom ik nu niet ongesteld ben geworden heeft waarschijnlijk te maken gehad met de antibiotica voor de infectie in mijn baarmoeder. Dus nu ga ik hard duimen dat we voor 17 december nog een IUI kunnen hebben.
Hoi meiden,
Tinka gefeliciteerd met je zwangerschap, heb net ff gelezen maar hopen joh dat het niks betekend het gebeurd toch vaak dat het met in nestellen te maken kan hebben.
Kymm gefeliciteerd met je zwangerschap.
Voor de andere dames hopen dat we volgend jaar allemaal op een ander forum zitten bij de zwangere hihi.
Hier een berichtje van mij ik ben echt een maand niet op het forum geweest om echt even rust te nemen.
Ondertussen zijn we voor een evaluatie gesprek na drie keer IUI.
Het was eigenlijk een goed gesprek geweest bij man lief is alles okee
en de levende hoeveelheid is eindelijk goed.
Nu ligt het bij mij ik ben ondertussen ook in behandeling bij de acupunctuur en ben daar nu twee keer geweest.
We gaan in het nieuwe jaar beginnen met de volgende pogingen IUI en dan moet ik clomid slikken en pregnyl prikken.
Dus hopen of dit goed gaat aan slaan.
Ik hou jullie op de hoogte en zal voor iedereen duimen.
Ik zal deze maand niet echt veel op het forum zitten want het is op mijn werk te druk helaas.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Helaas, hier heeft het doorgezet…
We slaan nu een ronde over, even rust.
Begin volgend jaar gaan we weer verder met iui.
Ik hoop dat deze ronde niet te lang duurt, maar meestal zit ik op een week of 5/6.
Tinka, hoe gaat het nu?
thx allemaal voor de geruststellingen!
Heb geen bloed meer gezien ofzo, dus ik hoop en denk dat het wel goed zit.
Vandaag is de echo om 15h… Best spannend, heb er niet zo’n zin in, want wil het niet weten als het fout is …
@esseke: wat sneu dat het weer niks is! En een ronde rust nu met de feestdagen, gaat wel snel voorbijgaan als je wat plannen hebt met de feestdagen he!
@all: ik duim voor jullie hoor! :thumbup:
Spannend tinka :thumbup:
Hier zijn ze weer de :evil: :evil: maar de eerste week zal ik me eerste iui hebben dus ga me zinnen daar maar opzetten
Nou ik ga me laatste :lol: inkopen doen en daarna werken
Esseke dan hebben we ongelijk dezelfde periode iui :dance:
Hier nog steeds aan het wachten, maar nog geen ongi…vandaag dag 10. Zal morgen wel komen, voelt wel zo aan, baarmoederslijmvlies was 10mm dik, dus niet erg veel (was 9mm dag voor pregnyl spuiten), dus zal weer niks worden, voelt ook zo…maar wie weet duurt deze ronde wel gewoon 14 dgn, dat zou al heel mooi zijn.
We maken gewoon de 6x IUI af, ondanks dat zaad niet goed genoeg is…ICSI kan altijd nog!
@babyenschede wrote:
Hier nog steeds aan het wachten, maar nog geen ongi…vandaag dag 10. Zal morgen wel komen, voelt wel zo aan, baarmoederslijmvlies was 10mm dik, dus niet erg veel (was 9mm dag voor pregnyl spuiten), dus zal weer niks worden, voelt ook zo…maar wie weet duurt deze ronde wel gewoon 14 dgn, dat zou al heel mooi zijn.omdat mijn LF nooit 14d was, kreeg ik de utrogestan!
We maken gewoon de 6x IUI af, ondanks dat zaad niet goed genoeg is…ICSI kan altijd nog!
@all: het duimen heeft geholpen
Hier happy news!!!
Ons boontje is 9mm en had een mooi kloppend hartje! hoera
23 dec mogen we terug!
Hi!
Gefeliciteerd!! Hopelijk voel je je nu iets beter.
Mijn LF was altijd maar 5 dagen, vandaar de utrogestan…maar met de utrogestan zit ik meestal maar op 10 dagen, maar daar is de gyn blij mee. Vandaga is dag 10. (ik neem, aan dat dag 1 de dag vd IUI is? of de dag erna?)
Groetjes Hermine
@babyenschede wrote:
Hi!oh, echt! Das gek he! Ik begon zelfs niet te bloeden zolang ik hem gebruikte. (ik gebruik em nu nog, tot week 11 ofzo)
Mijn LF was altijd maar 5 dagen, vandaar de utrogestan…maar met de utrogestan zit ik meestal maar op 10 dagen, maar daar is de gyn blij mee. Vandaga is dag 10. (ik neem, aan dat dag 1 de dag vd IUI is? of de dag erna?)
Groetjes Hermine
Ik duim meid! :thumbup:
Babyenschede zei:
Mijn LF was altijd maar 5 dagen, vandaar de utrogestan..maar met de utrogestan zit ik meestal maar op 10 dagen, maar daar is de gyn blij mee. Vandaga is dag 10. (ik neem, aan dat dag 1 de dag vd IUI is? of de dag erna?)
De FK hier rekent de dag NA de IUI als eerste dag.
Wij hebben op 1 nov. IUI gehad en mochten op 17 nov. (dag 16) testen.
Hopelijk heb je wat aan dit antwoord.
Liefs Kim
Ik moet ook 16/17 dagen na de IUI testen, als ik voor die tijd in ieder geval niet ongesteld ben geworden!
Tinka ik ben blij met je Happy News! Hoop dat je zelf ook een beetje gerustgesteld bent?