IUI deel 9

Wat een nare berichten allemaal! Kunnen we niet gewoon afspreken dat we volgende ronde allemaal zwanger zijn!!!

Hoop echt dat 2011 een positief jaar gaat worden voor ons allemaal!

Veel succes en sterkte allemaal dames.

Lijkt me een goed plan Bo!

Spigneys wat balen dat het te laat was :hug:

Hier verder niks bijzonders te melden, behalve dat we nog steeds geen internet hebben :? en deze is zooooo traag daarom hou ik het ff kort anders kan ik mijn berichtje niet meer plaatsen

Hoi meiden,

Ik lees wel mee hoor, maar omdat we zelf pas in januari of februari met iui gaan beginnen, heb ik nu nog niet zoveel te vertellen. Stiekem hoop ik dat ik in die paar maanden dat we nog zelf mogen proberen alsnog spontaan zwanger wordt, al zou dat echt een wonder zijn. Deze maand is dat in ieder geval niet gelukt, want hier zijn eergisteren de :evil: :evil: gearriveerd.

Ik sluit me verder helemaal aan bij Bo; dat 2011 maar een heel mooi jaar mag worden voor ons allemaal.

Lieve Meiden,

Kom jullie allemaal even een hele dikke :hug: geven en hoop dat we snel het IUI-blog kunnen afsluiten omdat iedereen een wondertje met zich meedraagt.

Liefs Kim

Bo ik sluit me daar helemaal op aan dat 2011 een vruchtbaar jaar mag worden.!

Hier nog geen ongi maar zal niet lang meer duren zeg maar.

Elle ik begin ook in januari waarschijnlijk gelijk eerste week.

Wanneer moeten jullie terug komen voor de iui? Volgens mij moest ik op dag tien komen kan dat kloppen?

@anoniem wrote:

He meiden, ik heb een erg drukke week gehad en dus geen tijd om te komen schrijven.

Donderdag de 2e fm gehad. De follikel aan mijn goede eistok was dus doorgegroeid en was al 17 mm. 's Avonds de pregnyl gehad en vanmorgen was de iui. Zaad was iets beter dan de vorige keer. We hadden nu 4 miljoen zwemmers. Manlief is er niet tevreden over maar de gyn zegt dat dit goed is voor iui.

Ik zit dus weer op het wachtbankje!

Bo: iui kan verschillen qua dagen. Ik heb hem een paar keer op dag 11 gehad maar ook wel eens op dag 17 of nog later. Zegt dus niks…

Kymm: We hopen dat we je snel allemaal kunnen vergezellen! Wannneer is je 1e echo?

Anoniem: Spannend ik ga voor je duimen.

Elle: Gewoon alvast gezellig mee kletsen!

Spigneys: Hele dikke knuff meid, wat ontzettend balen.

Bigsby: Voor jou ook een hele dikke knuffel

Twinnie: Ook voor jou dikke knuff. Balen dat de iui niet gelukt is.

Esther: Duimpjes draaien voor je!

Hier gaat alles goed. Vanmorgen naar sintviering op hub’s werk geweest. Tycho heeft een leuk keyboard gekregen :inlove:

Willen jullie even kijken of het klopt zo? Ik weet niet of ik alles ingevuld heb.

Nieuwe Ronde

Krabje (9e iui)

Bo83 (2e iui)

Bigsby (3e iui) wachten op ongi, ronde overslaan ivm veel eiblaasjes

Spigneys (5e iui)

Babyenschede (3e iui)

Twinnie (4e iui)

IUI gepland op:

Wachtbankje

Esseke: 2-12 NOD (3e iui)

Anoniem: 11-12 NOD (4e iui)

Zwanger

Tinka (na 5e iui) uitgeteld op 22 juli 2011

Kymm (na 10e iui) uitgeteld op 25 juli 2011

Rustpauze

Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)

@Davina30 wrote:

Bo ik sluit me daar helemaal op aan dat 2011 een vruchtbaar jaar mag worden.!

Hier nog geen ongi maar zal niet lang meer duren zeg maar.

Elle ik begin ook in januari waarschijnlijk gelijk eerste week.

Wanneer moeten jullie terug komen voor de iui? Volgens mij moest ik op dag tien komen kan dat kloppen?

Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee. Ik moet aan het begin van mijn cyclus 5 dagen Clomid slikken en dan volgens mij idd rond dag 10 de eerste keer follikelmeting. Dan als de eitjes groot genoeg zijn Pregnyl en 2 dagen later de iui. Wij weten nog niet precies wanneer we mogen beginnen, want er is een wachtlijst van (volgens de gyn) 2 a 3 maanden. Dat zou dan betekenen dat we in januari of februari aan de beurt zijn.

@ Bo, het kan inderdaad verschillen qua dagen.

Al moet ik zeggen dat we het tot nu toe alle keren op de 12 dag hebben gehad.

En dan op dag 10 de FM.

@ Kymm en Tinke, hoe gaat het meiden?

Veel last van kwaaltjes e.d.?

Wanneer hebben jullie de eerste echo?

@ Anoniem, gezellig zo samen op het wachtbankje he?

Ik duim voor je hoor!

@ Elle, gezellig dat je alvast mee komt kletsen hoor.

Zo ben je straks helemaal voorbereid :wink:

@ Iedereen die een knuffel kan gebruiken: :hug:

Ik heb al een paar dagen steeds zo’n opgeblazen gevoel.

Errug irritant.

Verder heb ik nergens last van, dus eigenlijk weet ik het wel weer…

Hi allemaal,

Ik zit weer eens in de wacht.,nu dag 7 na IUI…haat deze dagen. Gelukkig heb ik het druk op mijn werk!

Iedereen succes!

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen! Vanmorgen maar weer een zw test gedaan en nog steeds zo negatief als maar kan. Voor morgen een afspraak gemaakt voor een echo en bloedtest.

Balen, want hoe langer het duurt hoe meer ik weet dat ik twee maanden pauze moet gaan houden ivm vakanties.

Voor de dames hier een :hug: :hug: :hug:

@Twinnie, wat vervelend zeg en wat een onzekerheid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en natuurlijk zou het wel super fijn zijn als het nog positief was!

Vandaag voor de zekerheid nog een zwangerschaptest gedaan en die was negatief maar dat was geen verrassing. Moet vandaag weer met primolut beginnen om mijn menstruatie op te wekken dus wilde wel echt zeker weten dat ik niet zwanger was. Maar over een dag of 15 dus weer beginnen met spuiten waarschijnlijk en op naar poging 3!

Hier gaat alles nog prima.

Alleen een beetje misselijk als ik niet op tijd eet en soms van die vervelende steken in mijn buik die aanvoelen als menstruatiepijn.

Durf ook nopg steeds niet teveel bezig te zijn met zwanger zijn.

Ben nog steeds bang dat het ergens misgaat.

9 december hebben we de eerste echo bij de FA.

De dag erna moeten we naar de gynaecoloog. Deze wilde ons extra vroeg zien om de zwangerschap goed te kunnen monitoren na die vreselijke vorige zwangerschap.

Anoniem, spannend! ik duim voor je dat het raak is :pray: :pray:

Babyschede, voor jou draaien mijn duimpjes ook overuren :pray: :pray:

Kymm, ik kan me voorstellen dat je nog niet durf te genieten, ik hoop zo dat het deze keer allemaal goed mag gaan en dat je over 8 maanden een gezond kindje mag vasthouden :pray: :pray:

Twinnie, pff wat een onzekerheid, het wachten is al zo beroerd laatstaan dat je nu nog extra moet wachten :hug:

ff snel ego, net een echo gehad en er was te zien dat ik niet zwanger ben en niet op het punt sta om ongesteld te worden! Dus heb weer bloed geprikt en moet morgen terug bellen voor de uitslag.

Zit nu eindelijk op het werk, en ga vanavond wel ff helemaal terug lezen.

Jeetje twinnie wat kan er dan zijn???

Kymm probeer er toch van te genieten :dance: er groeit een wondertje in je

Babyenschede spannend ik duim mee :thumbup:

Hier wel getest maar nog steeds niet ongi en een negatieve test…Erg frustrerend, Ik twijfel of ik deze maand wel aan de clomid ga al die bijwerkingen en in jan krijg ik toch pas me eerste iui

ojee, meiden, wat heb ik jullie verwaarloosd! zo ondankbaar voor al die keren dat ik hier mijn nood ben komen klagen!

Ik heb sinds een week toch wel last van maagzuur dat opborrelt en ben vannacht wakker geworden van een nare droom en voelde me ook niet lekker. Ik moet niet spugen, maar voel me allebehalve goed aan mijn maag…

De echo is bij mij donderdag, overmorgen dus! En guess what?! Ik vind eht niet leuk, maar echt eng. Ik ben ZO bang dat er niks te zien zal zijn ofzo en we weer helemaal opnieuw kunnen beginnen…

Ik zit dus nog wat in de ontkenningsfase en niet in de ‘blijfase’

Ik heb altijd gedacht dati k reuzeblij zou zijn als ik die pos test had en een paar goeie bloednames, maar een paar dagen na een goeie bloedname steekt de twijfel al weer de kop op.

Jeetje, wat een uitleg weer!

Ik moet toch niet meer werken, door infectiegevaar op m’n werk (laborante) dat ik superhard ga duimen voor mooie eitjes, superzaadjes en allemaal mooie innestelingen!

Ik denk aan jullie, meiden!