IUI deel 9

Bo, jeetje meid, wat zit het je weer tegen :hug: :hug:

Babyschede, volgens mij kun je gewoon gaan sporten en heeft dat geen effect op het zwanger worden :think: En of klussen nu veel zin heeft, ik zou het dan morgen doen.

Ik bloed nog vrolijk door :mrgreen: wat kun je daar blij mee zijn hihihih

Ik heb vandaag gebeld en ik kan morgen voor een uitgangsecho komen, hopelijk kan ik dan gelijk weer met de puregon beginnen :pray: :pray:

Heel grappig, is de inseminatie afgeblazen wordt ik gelijk ongesteld :lol: :lol: ik zit nu pas op dag 18 :mrgreen:

@Krabje wrote:

@anoniem wrote:

Vanmorgen weer de 1e fm gehad. Er zijn 2 follikels te zien. 1 van 11 en 1 van 12. Die van 12 zit aan mijn goede eierstok dus ik hoop dat die door groeit.

Donderdag weer terug komen en ws zaterdag iui.

hopelijk gaat hij flink groeien :dance: :pray: :pray:

En heeft die van 11 mm ook een kans?

@anoniem wrote:

Bigsby die van 11 mm heeft zeker een kans. De gyn hoopt dat ze alletwee doorgroeien!

En dat je al weer zo snel ongi wordt. Nu maar hopen dat je idd snel kunt gaan beginnen aan een nieuwe poging!

Nou kon niet wachten en heb gister toch een test gedaan, maar die was zo negatief als maar zou kunnen. Nu dus maar weer wachten op de :evil: en dan een afspraak maken voor een hoe nu verder gesprek in het zh.

Bigsby succes vandaag, hoop dat je kan beginnen met de medicijnen.

Babyenschede ga hard voor je duimen!!! :pray:

Jammer zeg Twinnie!!! :hug: :cry:

Wel top dat je zo snel ongi bent geworden Bigsby, duurt die maand gelukkig niet zo lang! Maar het blijft wel raar :wink:

Wat was er te zien op de echo?

Morgen om 11 uur weer een afspraak voor een FM en hopelijk aansluitend een IUIā€¦

Heel vaag, vanaf vanochtend half 8 al last van mijn buik/baarmoederā€¦ alsof ik een eisprong had maar gister was er nog niets positiefs aan de LH-testā€¦ Dus volgens het behandelcentrum kon er niets aan de hand zijn en ze zaten vol voor vandaagā€¦ vanochtend was de LH-test ook erg vaag, wel positief hoor maar nu waren beide strepen, controle en LH, niet duidelijk zichtbaar maar ze waren dan wel gelijk gekleurdā€¦ snappen jullie het nog?! hihi

En nu blijf ik last van mijn, ja wat voel ik, mijn eierstokken hebbenā€¦

Ik hoop echt dat we nog op tijd zijn en niet dat we weer een maand moeten overslaan omdat de eisprong al geweest isā€¦

Fijn hoor die Clomid, ik weet niet meer wat ik voel en of het 'echt ā€™ is of nietā€¦ :?

Nou ja ik blijf nog even door stressen en morgen zien we wel verderā€¦

Hou jullie op de hoogte!

Heel veel sterkte babyenschede!!!

Twinnie wat super vervelend weer zoā€™n negatieve test :hug:. Hoop dat de :evil: snel komen en je weer verder kan! Hoe sta je ervoor met je behandelingen?

Bigsby mag je alweer aan de Puregon beginnen vandaag?

Ik had eigenlijk naar het ziekenhuis moeten gaan vanmiddag, belde de gyn. een uur van tevoren op en vertelde me dat hij het maar telefonisch wilde afhandelen omdat hij niet wist waarvoor ik zou komen (had weer een andere gyn.). Het verhaal uitgelegd en nu moet ik 2 weken wachten en dan weer met primolut mijn menstruatie opwekken en dan weer de derde dag voor de echo. Nu gaan die 2 weken voor mij niet lukken want als ik dan ga tellen kom ik uit voor de IUI in de week dat manlief er niet isā€¦ niet handig dus en begin ik a.s. maandag maar met de primolut.

Ben wel een beetje verbaasd over de gang van zaken in het ziekenhuis en dat ik eigen zo wordt afgescheept. Tijdens het telefoontje was ik een beetje overdonderd maar had toch graag met de gyn. willen spreken (face-to-face) om alles even door te nemen en even serieus naar de situatie te laten kijken. Maar ja, hij was me toch even te snel af en ben nu dus niet geweestā€¦ Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet.

Twinnie, balen dat je test negatief was, hopelijk test je wat later toch positief :pray: :pray:

Bo, jeetje wat mens onvriendelijk :evil:

Heb vandaag een echo gehad, het goede nieuws is dat ik idd op dag 3 van een nieuwe ronde zit :dance: :dance: Het schijnt normaal te zijn dat als je net met hormonen begonnen bent dat je dan wat vroeger ongesteld kan worden.

Het slechte nieuws is dat er 4 lege grote eiblaasjes zaten dus moet ik een ronde overslaan :? het kan volgens haar wel zijn dat ik deze ronde weer vroeger ongesteld wordt. Op dag 2/3 moet ik weer terug komen voor een uitgangsecho, als alles dan weg is mag ik weer beginnen met hormonen, wel een lage dosis dit keer.

Bigsby wat balen zeg dat je nu een ronde moet overslaan! Nou ja, hopelijk wel even goed voor je lichaam om dan even bij te komen en daarna er weer helemaal klaar voor zijn!

Wat een toestanden hier weer zegā€¦

Dikke knuffel meiden!!

Ik heb ook weer wat geks.

Op dag 12 heb ik de 3e iui gehad.

Op dag 14 werd mijn afscheiding wat roze en dat bleef steeds zo.

Nu nog steeds.

Het is niet veel (evenveel afscheiding als normaal) maar er zit toch duidelijk wat bloed door.

Ik zit vandaag op dag 17ā€¦

Lijkt me te vroeg voor een eventuele innesteling (omdat het op dat 12 al begon)

Ik heb zo nu en dan ook steeds een soort van ovulatiepijn.

Maar dat kan eigenlijk ook niet, want de eisprong heb ik als het goed is donderdag al gehad.

Kunnen jullie het nog volgen?

Is er iemand die hier misschien ervaring mee heeft?

Wat raar Esseke, misschien moet je voor de zekerheid toch de poli even bellen om te vragen wat het kan zijn. Maar wie weet is het gewoon nog van de IUI en is het weefsel wat geirriteerd ofzo?

Ja, ik denk eigenlijk dat dat inderdaad zoiets is.

Het deed wel verrekte zeer weer deze keer.

Maar dat is eigenlijk altijd zoā€¦ :cry:

Neem voor de volgende keer voor de zekerheid een paracetamol een uurtje voor de IUI, haalt toch het scherpe randje er voor je vanaf misschien.

De eerste keer deed bij mij helemaal geen pijn terwijl ze ook wel mijn baarmoedermond moest vastmaken maar de tweede keer des te meer, een hoop geduw enzo maar daarna ben ik wel een paar dagen wat bloed verloren maar ik denk dat het daarvan komt maar bij jou duurt het natuurlijk al wel wat langer maar maak je maar niet teveel zorgen!

Dat is een goeie tip inderdaad.

Zal ik even onthouden voor de volgende keer (als die nodig is)

Ik maak me ook niet echt zorgen hoor, vind het alleen een beetje raar.

Als het over een paar dagen nog zo is bel ik even met de fert.poli.

Laten we idd maar hopen dat een volgende keer helemaal niet meer nodig is, zou geweldig zijn!

Duimen Esseke!!!

Wij zijn vanochtend weer naar Geertgen geweest en waar ik al bang voor was is waarā€¦ mijn eisprong was gister.

Ik wist ook wel wat ik voelde maar omdat ze ā€˜volā€™ zaten en je eigenlijk geen eisprong kan hebben zonder een LH-piek hoopte ik nog zo op iets andersā€¦ Maar helaas de eisprong was echt gisterochtend en dus heb ik waarschijnlijk de LH-piek ook gemistā€¦

Maar rechts kan ik dus nu ook mijn eisprong voelen :wink: en gelukkig kan ik nog steeds op mijn lichaam vertrouwen!

Volgende maand weer een maandā€¦ :? Alleen komen we dan wel heel dicht bij kerst in de buurt dus ik hoop echt dat we niet volgende maand weer moeten overslaan :shock:

Wel hoef ik volgende maand geen LH-testen meer te doen en moet ik rond cyclus dag 12 een echo/fm laten maken om dan een afspraak voor de IUI te kunnen makenā€¦

Baal baal baal!! Maar moet zeggen dat dit minder pijn doet dan twee weken na je IUI een negatieve test in je handen te hebbenā€¦

@ Spigneys,

Jeetje wat balen!

Wij moesten altijd op cd 10 terug voor een echo naar Geertgen.

Dit omdat bij mij die testen helemaal niks deden en ik dus elke maand mijn eisprong miste.

Succes volgende maand meis.

Heel erg balen Spigneys! Hoop dat je de volgende keer gewoon op tijd bent. Is dit nu ook waarschijnlijk de reden dat het de vorige keren niet gelukt is?

hallo allemaal

Jeetje wat is er al weer veel geschrevenā€¦ Bigsby jammer dat je een ronde moet wachten.

Twinnie ondertussen al ongi geworden?

ik heb getest maandag maar was negatief, maar ook nog niet ongi weer spanning dus. Heb ook veel pijn in een borst zo even na de dokter.

Hier is alles weer ā€˜normaalā€™.

Gisteren was het nog ietsjes roze, maar nu eigenlijk al niet meer.

Heb zelfs bijna helemaal geen afscheiding meer.

Verder voel ik helemaal niks.

Zelfs mijn (.)(.) doen niet zeer.

Nog een weekje wachten, maar eigenlijk weet ik het in mā€™n achterhoofd wel weer.

Ik denk dat we de volgende ronde even overslaan.

Het is dan al zoā€™n drukke maand met die feestdagen.

En om dan net weer met hormonen te beginnenā€¦ is een beetje sneu voor de familie als ik er met zoā€™n kort lontje bij zit, haha.

Dan gaan we in het nieuwe jaar weer ā€˜vrolijkā€™ verder.

Bij jou dus nog spannend Davina!

Ik duim hoor!

Hier vanmorgen weer een negatieve zw test, dus nu is het echt wachten op de :twisted:

Heb voor 14/12 een afpraak gemaakt voor een ā€˜hoe nu verderā€™ gesprek.

En als ik volgende week nog niet ongesteld ben moet ik voor een echo en bloedonderzoek naar het zh. Maar ben bang dat het nu gewoon twee maanden pauze is, want ze gaan met de kerst twee weken op vakantie in het zh en de laatste twee weken van januari ga ik zelf op vakantie.

Spigney balen dan je de eisprong hebt gemist, hoop dat je snel aan de volgende ronde kunt beginnen.

Davina hoop dat jij gewoon te vroeg hebt getest en gewoon lekker zwanger bent!

Esseke ga hard voor je duimen dat je de pauze niet nodig hebt!!!