:inlove: Mijn dinnetje is zwanger!!! Superfijn, het is hun zó vreselijk gegunt. Probeer er van te genieten meis. Jullie Stijn* houdt écht wel een oogje in het zeil :hug:
@ Esseke,
Hoe is de IUI vandaag gegaan?
@ Twinnie,
Het zitten op het wachtbankje al helemaal beu?
De duimpjes draaien nog steeds hier!
Hopelijk jij over 4 dagen ook een positieve test in handen!
Hier gaat alles weer super goed, infectie is helemaal weg en heb nergens last meer van gelukkig!
Het wachten gaat deze ronde eigenlijk best snel door die hele week buikpijnen. Dan heb je toch je kop op iets anders. De gyn was woensdag nog steeds overtuigd dat het deze ronde kon lukken dus dat sprankeltje hoop hebben wij ook gehouden.
Nu mezelf die laatste paar dagen ook maar bezig houden. Komt wel goed want er is een druk weekend gepland!
Duimen draaien voor jou Twinnie!!
En Esseke ook weer spannende weken tegemoed!
Hallo meiden.
Wil ik net met het lijstje aan de slag bellen ze van mijn werk dat ik eigenlijk wel moet komen, want er is ziekte… :x
Daar gaat mijn enige vrije dag in de week!
Naja, heb nog 10 minuutjes, dus ik kan nog wel even snel wat schrijven.
Gisteren de 3e IUI gehad.
Ik dacht dat het zou wennen, maar jemig, wat doet dat toch altijd zeer bij mij!
Deze verpleegkundige deed het wel heel rustig aan, dat was dan wel weer prettig.
Verder is alles goed gegaan.
25 miljoen zwemmers, waarvan de helft goed!
Weer ietsjes beter dan de vorige keer!
Nu is het weer afwachten.
NOD is nu op 2 December.
Zou het een mooi vervroegd Sint cadeautje worden?
I hope so!
Ik heb verder nog niet helemaal bijgelezen, maar wel gezien dat er weer een zwangere bij is!!!
Kymm meid, onwijs gefeliciteerd!!!
Jullie geven het goede voorbeeld, laten we dat met z’n allen maar gaan volgen.
@Krabje: Yinyang kan natuurlijk ook nog als zwangere op het lijstje, want zij hoort er ook nog bij.
Nou meiden, ik ga werken.
Ik heb net weer echo gehad, morgen pregnyl en maandag IUI. Afhankelijk v sperma uitslag gaan we hierna door met IUI of wordt het ICSI, dus best spannend! Gelukkig geen wachttijden voor ICSI maar dat wordt dan het nieuwe jaar…Afwachten dus!
@ Esseke Zou inderdaad een heel leuk kadootje zijn!!
@Babyenschede, toitoitoi en hopelijk heb je de hele ICSI niet nodig!
Esseke Mijn duimen draaien op volle toeren. Dat zou toch wel het allergaafste sinterklaascadeautje zijn dat je je kunt wensen.
BabyenschedeVoor jullie breken dus ook weer spannende tijden aan. Hopelijk is ICSI niet nodig, en IUI trouwens ook niet, want dat zou betekenen dat het deze ronde gewoon lukt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .
Twinnie, ik blijf duimen, hopelijk kom jij nu ook op de zwangere lijst
Esselke, wat balen dat je je enige vrije dag moest opofferen :?
Ik had vanmiddag wat last van bloedverlies, het was niet veel en ook weer zo weg :think:
Het is toch nog te vroeg voor een innesteling? k zit pas op dag 16 :think:
En ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad.
Ik had gisteren hetzelfde Bigsby…
Het was maar heel weinig en nu weer weg.
Bij mij was het dag 14 (2 dagen na de iui)
Naja, zal wel weer niks zijn…
Het ziet er naar uit dat ik ongesteld ga worden :o op dag 17 :shock:
Hoe kan dat? is dat normaal na een overstimulatie?
Ik hoop dat het goed doorzet, kan ik dinsdag komen voor een uitgangsecho :mrgreen: Of werkt dat niet zo??
Ik heb geen idee hoe dat werkt…
Ik weet wel dat ik een tijd terug halverwege de cyclus ook bloedverlies had (rond de eisprong)
En de cyclus daarna weer.
Geen idee wat dat is geweest.
We gingen in die tijd nog niet naar het ziekenhuis.
Ik hoop voor je dat het allemaal weer snel achter de rug is en dat jullie weer verder kunnen met de volgende poging.
Ik heb dat nog nooit gehad, maar ik zal wel zien of het erger word anders bel ik wel ff naar de fertilitiearts. Ik heb nl geen idee of het echt ongesteldheid is of gewoon een tussendoorse bloeding. Ik snap er niks van :think:
En Bigsby hoe is het nu? Is het al doorgezet of blijft het bij een beetje?
Hallo allemaal,
Sorry dat het alweer even geleden is. Ben de laatste weken alleen maar aan het werk geweest, verjaardagen afgelopen en het ziekenhuis bezocht en heb helemaal geen tijd gehad om even achter mijn laptop te kruipen.
Maar hier ben ik weer en Tinka wil je even feliciteren met je zwangerschap! Echt heel fijn dat het positief was deze keer. Geniet ervan!!!
Op 6 nov. heb ik toch mijn 2e IUI gehad ondanks 7 grote follikels waarvan 3 boven de 18. Helaas toch weer mislukt en heb na de IUI vreselijke buikpijn gehad en heb na een week toch maar naar de poli gebeld. Heb nu bloedingen en 6 cystes van 6 cm doorsnede en nog 15 kleinere. De bloedingen zijn geen menstruatie en mijn baarmoederslijmvlies ziet eruit als mid.cyclus en ze hebben dus geen idee wat er aan de hand is. Inmiddels is de buikpijn al wat minder geworden gelukkig maar a.s. dinsdag moet ik voor een gesprek naar bij de gyn. komen om te praten hoe nu verder. Het was me wel duidelijk dat ik iig op dit moment niet aan de 3e ronde mocht beginnen. Daarnaast blijk ik ook een latex allergie te hebben opgelopen terwijl het z.huis eerst aan schimmelinfectie dacht maar de medicijnen bleken niet te helpen (had er beide keren last van na de IUI) dus nu daar ook maar dinsdag over praten.
Al met al zit het dus een beetje tegen en baal er flink van maar ja… moeten toch doorzetten!
@anoniem wrote:
Vanmorgen weer de 1e fm gehad. Er zijn 2 follikels te zien. 1 van 11 en 1 van 12. Die van 12 zit aan mijn goede eierstok dus ik hoop dat die door groeit.
Donderdag weer terug komen en ws zaterdag iui.
Jeetje Bo zit idd niet mee zeg!!
Hoe is het met jou, Bigsby?
Anoniem: hopelijk groeit 'ie lekker door!
Hier weer druk met LH-testen in de weer… nog geen positieve in mn handen gehad maar ga er vanuit dat we deze week weer voor een IUI mogen!
Bo het zit je niet mee zeg! Heel veel succes morgen bij de Gyn, hoop dat ze wat voor je kunnen doen.
Anoniem hoop dat ze goed doorgroeien en dan snel de IUI hebt.
Spigney hoop dat je snel een positieve test hebt!
Hier loop ik om de haverklap naar het toilet om te kijken of ik niet al ongesteld ben geworden. Als ik het aan het eind van mijn werkdag nog niet ben, dan stop ik op de weg naar huis ff bij een drogist om een test te halen! Maar eigenlijk durf ik niet te testen! hhihihi erg he!
Hi allemaal, net 3e IUI gehad, zaad was weer zeer matig. Dus we balen als een stekker! Vraagje: zal ik vanavond wel of niet gaan tennissen? En heeft klussen vanavond wel/geen zin?
Vriendlief zit er behoorlijk doorheen, en ik ook…misschien maar even 2 mnd rust als deze ronde niet lukt.
Liefs Babyenschede