Vanmorgen een test gedaan, nou negatiever kun je ze niet krijgen.
Helaas toch maar weer op naar de volgende ronde.
Ben benieuwd wanneer de menstruatie begint.
Pijnlijke borsten zijn al weg, dus het zal vandaag of morgen wel losgaan.
Voor degenen die nog op het wac htbankje zitten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Esther dikke knuff!
Bigsby is het nu echt doorgebroken?
Heb je al iets gehoord van Anita? Bah moet steeds aan hun denken en dat terwijl ik ze niet ken…
Gistermiddag is hun dochtertje geboren.
Als ze er aan toe is komt ze op kok vertellen hoe het is gegaan en welke naam ze hu wondertje hebben gegeven.
Moeilijk hoor…
Esseke, balen dat je test negatief was :hug: :hug:
Krabje, ja vanmorgen zag ik dat het echt door was gebroken, vandaag is dus dag 1 :?
Dankjulliewel voor de felicitaties!
@schaap: Ja natuurlijk wel Met familie en de getuigen lekker op locatie gegeten… en in november doen we nog een groot feest.
Fijn dat alles zo goed gaat met je zoontje!
Esther: :hug: BALEN zeg!!!
Hier rommelt het, ben bang dat ik vanavond wel ongesteld word
Hoe is het nou met je teen Krabje?
Heel moeilijk zeg voor Anita, ken haar dan wel niet maar dit… pffff
Jammer zeg Bigsby :hug:
oei, nog geen goed wachtbankers nieuws Nog ff doorduimen hoor!
En Esseke :hug:
Bigsby :hug: :hug:
Esther hoe is het bij jou?
Zelf heb ik gister weer een fm gehad en nu zat er opeens links eentje van 17 mm en die rechts was bijna 16 mm. Om 18:00 uur de pregnyl zetten en dan hebben we maandag de IUI. Op naar het wachtbankje!
Fijn weekend allemaal! En ik blijf duimen voor de dames op de wachtbank!
@Twinnie wrote:
Bigsby :hug: :hug:
Zelf heb ik gister weer een fm gehad en nu zat er opeens links eentje van 17 mm en die rechts was bijna 16 mm. Om 18:00 uur de pregnyl zetten en dan hebben we maandag de IUI. Op naar het wachtbankje!
Oh super Twinnie, daarna zit je weer op het wachtbankje
Ik dacht dat als je de pregnyl ging zetten het nog een questie was van uren niet van dagen :think:
Ik weet ook niet precies hoe het zit qua uren, want daar hoor ik ook verschillende verhalen over, maar ik moet altijd om 10:30 in het zh zijn voor de IUI en dan moet ik twee dagen ervoor savonds om 18:00 de eerste injectie pregnyl hebben gezet.
Oke, tegen mij zeiden ze trouwens ook dat je daarvan een grote harde rode plek op je buik kunt krijgen, heb jij dat wel eens gehad?
Heb er nu iedere keer een blauwe plek aan overgehouden! Maar heb wel geleerd dat je de vloeistof een half uur van te voren uit de koelkast moet halen. Scheelt een hoop pijn met inspuiten!
oh oke, gelt voor alle vloeistoffen geloof ik.
Morgen moet ik ook beginnen maar ik ga het s’ ochtends al uitleggen (als ik daaraan denk)
Nou ik ben nog steeds niet ongi maar de test die ik net heb gedaan kon eigenlijk niet negatiever zijn… :?
maar weer afwachten dus!
Succes Twinnie weer straks op het wachtbankje en uiteraard ook voor de dames die nu nog op het wachtbankje zitten!!
Helaas…
:evil: Is echt doorgezet… :?
@Twinnie wrote:
Bigsby :hug: :hug:oh, dat klinkt goed!
Spigneys, oh wat kl*te zeg :hug: :hug: