Het is hier weer vlaggetjes week bij C&A hoor…
Oftewel: poging mislukt!
Ik baal er stevig van…
Spigney en Esther :hug: K*T zeg!!!
Hier de 3de IUI net gehad! Vriendlief had 5.5 miljoen zwemmers, dus echt veel was het niet dit keer, maar ja zoals ze zeggen er hoeft er maar 1 echt goed zijn best te doen! Afwachten maar weer.
@Twinnie wrote:
Spigney en Esther :hug: K*T zeg!!!hopen dat er een goeie bijzit. hier was het maar 1 milj, das dus nog 5 keer minder hoop… En toch denk ik weer vanalles te voelen :roll:
Hier de 3de IUI net gehad! Vriendlief had 5.5 miljoen zwemmers, dus echt veel was het niet dit keer, maar ja zoals ze zeggen er hoeft er maar 1 echt goed zijn best te doen! Afwachten maar weer.
Damn Esther… :hug:
Tinka en Twinnie duim voor jullie!!
En natuurlijk voor de andere 3 dames die nog op het wachtbankje ztten!!!
dikke knuffels voor bij wie het weer niet gelukt is ook, was ik straks vergeten :hug:
Knap balen weer Esseke :hug: :hug:
Tinka en Twinnie, hopelijk zit er minstends 1 bij die heel goed kan zwemmen
Hier weer ongesteld geworden :(( Morgen echo, want er was een rest achtergebleven vd laatste follikel. Hopelijk is die weg en kan ik binnenkort beginnen met nieuwe ronde
Ik baal wel enorm!!!
Jeetje babyenschede! :hug:
ahh wat balen :hug: :hug:
babyenschede :hug: :hug:
Heb ff een vraag:
Sinds vanmorgen heb ik ontzettende last van mijn buik, het is net alsof mijn baarmoeder zich omdraait. Herkend iemand dit en kan iemand me verstellen wat het kan zijn.
Ben niet zo snel onder de indruk van pijn, maar heb hier zelfs om zitten janken. De hoop is nu een dag na de IUI toch meteen al ver te zoeken.
oei Twinnie, daar heb ik nog noooit last van gehad… Mss ns ff bellen naar het ZH?
@babyenschede :hug:
Hier heb ik eig toch wel teveel hoop vrees ik. ik voel dingen die ik niet wil voelen. Hadden heel weinig zwemmers, maar ze waren wel ‘vers’ en dan de acubehandeling nadien…
Ik hoop het zo hard alleszinds, want ik begin het zat te geraken
Twinnie, hoe gaat het nu met je buikpijn?
Tinka, het is en blijft te veel wachten h’e, ik ken het gevoel :hug: :hug:
Meiden allemaal een dikke knuff!
Ben een beetje afwezig, zit heel erg met mijn broertje in mijn hoofd waardoor ik een hele terugval heb gehad…Dus beetje heftig de afgelopen dagen hier.
Voor de rest duim ik voor iedereen!
Krabje, dikke :hug: :hug: en sterkte :-*
Als je wilt praten weet je me te vinden h’e
Nieuwe Ronde
Krabje (8e iui)
Bo83 (2e iui)
Bigsby (3e iui)
Esseke (3e iui)
Spigneys (5e iui)
Babyenschede (3e iui)
IUI gepland op:
Wachtbankje
Tinka: 12-11 NOD (5e iui)
Anoniem: 13-11 NOD (3e iui)
Kymm: 15-11 NOD (10e iui)
Twinnie: 22-11 NOD (3e iui)
Rustpauze
Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)
@Chantal :hug: :hug:
Hier is de buikpijn nog steeds niet gezakt, met opstaan ga ik door de grond van de pijn. maar ik twijfel nu of het mijn baarmoeder is of mijn darmen.
Heb vanacht heel veel krampen gehad, dus ik neig nu meer naar mijn darmen.
@anoniem wrote:
Sorry sorry sorry lieve meiden!
Ik ben de laatste week zo druk geweest dat ik de hele week geen KOK tijd heb gehad. Heb ontzettend veel gewerkt.
Hier gaat het goed, nog 3 dagen tot NOD. Heb wel kwaaltjes, maar komt ook wel van de utrogestan.
Voor de rest kan het voor mijn gevoel alle kanten op gaan, ene moment denk ik positief en het andere moment denk ik dat het negatief is…
Weet het dus echt niet.
Wordt weer heel spannend.
Zijn er meiden die ook utrogestan gebruiken? En wat zijn bij jullie de bijwerkingen/kwaaltjes die je daar van hebt?
Ga gauw weer wat doen hier. Iedereen dikke zoen en ik duim voor de wachtbankers!
@anoniempje, ik gebruik ook utrogestan. Buiten dat je er witte uitvloei van krijgt, die ik vreselijk vervelend vind, heb ik denk ikg een bijwerkingen. Ja, pijnlijke borsten, maar dat hoort gewoon bij de luteale fase denk ik…
getest vandaag en
:dance: :dance: :dance:
Wow Tinka!!! :dance: :dance: :dance:
Super!!! GEFELICITEERD!!!