Even iets grappigs…
Tycho kon de laatste paar keer in bed zelf zijn romper open doen. Daarom heb ik hem steeds is een slaapzak naar bed.
Slaapzakken lagen op zolder want waren net gewassen.
Ik lig nu in bed, hub onder de douche en ik hoor Tycho kletsen via de babyfoon. Gaat hub er heen… Komt hij terug met de mededeling:
Tycho heeft zijn broek uit, boxershort uit, luier uit en hij ligt aan zijn piemeltje te friemelen…
Kon echt even mijn lachen niet inhouden. Hem maar gauw weer een slaapzak aangedaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
@Krabje wrote:
Even iets grappigs…:lol: Hahahaha
Tycho kon de laatste paar keer in bed zelf zijn romper open doen. Daarom heb ik hem steeds is een slaapzak naar bed.
Slaapzakken lagen op zolder want waren net gewassen.
Ik lig nu in bed, hub onder de douche en ik hoor Tycho kletsen via de babyfoon. Gaat hub er heen… Komt hij terug met de mededeling:
Tycho heeft zijn broek uit, boxershort uit, luier uit en hij ligt aan zijn piemeltje te friemelen…
Kon echt even mijn lachen niet inhouden. Hem maar gauw weer een slaapzak aangedaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Over die IUI’s ik wist niet dat dat zo ging bij jullie! Hier kan je na mislukte IVF’s nog terug naar IUI denk ik…
@twinnie: Ik had deze ronde mijn ei ook wat later door de nieuwe medicatie… Hopelijk wordt ie snel rijp!
@esseke: ik duim lekker voor je door he!
Krabje, hahaha daar moet ik ook echt om lachen :lol: :lol:
Aan de andere kant natuurlijk ook niet leuk, als je het niet optijd doorheb dan kun je zijn bed gaan verschonen :roll:
Ik ben bang dat ik ongesteld ga worden morgen, vorige maand had ik ook de dag daarvoor al ongiekrampen. Dat heb ik nu dus sinds vanmorgen al, het komt en het gaat en het is niet heel erg maar ik voel dat eigenlijk pas sinds vorige maand. In al die tijden voel ik mijn ongesteldheid nooit aankomen. Verandert je cyclus door de IUI? ik heb nu een kortere cyclus ineens en de klachten zijn anders??
Ik duim voor iedereen die ook op het wachtbankje zitten
Nu snel weer aan het werk
@Bigsby, hoop echt dat het niet door gaat zetten en je niet ongesteld gaat worden. Irritant he dat wachten, maar je weet maar nooit je kunt ook opeens van alles in je lichaam voelen waar je normaal gesproken niet op zou letten dus zolang je nog niet ongesteld bent is alles nog mogelijk!
@Kymm, heel veel succes met het wachten, zal voor je duimen.
Zelf vandaag weer (dag 15) voor een FM geweest en wat denk je, opeens 7 grote follikels… om gek van te worden. Wel ook één van 1,7 dus mag vanavond niet spuiten en moet morgenochtend kijken of deze is doorgegroeid naar 1,8. Als ze dus allemaal verder schieten moet ik deze behandeling voor nu staken omdat ik dan weer teveel follikels heb. Ik hoop het niet en hoop gewoon dat ik morgen pregnyl kan spuiten.
Mijn geduld wordt wel erg veel op de proef gesteld hoor, het lijkt wel een grote test. Moeilijk soms. Merk dat manlief er ook steeds meer moeite mee begint te krijgen. Het hoort er natuurlijk ook weer bij maar kan er soms wel even flink van balen.
oei Bo! Ik duim dat het er geen 7 grote zijn hoor! :hug:
Bo wat voor hormonen gebruik jij dan?
Ik hoop het ook echt niet :shock:!
Op dit moment gebruik ik Gonal-F. De vorige keer ging het allemaal goed maar duurde het wat langer dan gemiddeld (ben dag 18 geinsemineerd). Nu ben ik vanaf dag 9 op 112,5 eenheden gezet (i.p.v. 75) omdat mijn follikels te klein waren, met als gevolg dus dat het nu wel heel hard gaat!
@Bigsby, hoop echt dat het niet doorzet! ga hard voor je
@Bo, hoop dat er niet te veel te groot worden, en dat je snel de IUI mag hebben.
Gister had ik bruin verlies, heb ik echt nog nooit gehad en snap echt niet wat het kan betekenen. Zit nu op dag 15. Voel me ook niet helemaal lekker de laatste paar dagen, snotkop en heel erg moe. Wordt gek vanmezelf. Morgen weer naar het zh en hopen dat er dan een aantal goed zijn gegroeid zodat we de IUI snel hebben. Maar ja het is zo wisselend geweest wanneer er 1 of meer groot genoeg waren, dat ik het echt niet meer kan zeggen. Heb zelfs de eerste IUI pas op dag 30 van mijn cyclus gehad. de afgelopen keer was dat op dag 18.
We wachten het wel weer af.
Voor alle dames op het wachtbankje!
Bigsby hoe is het?
Hallo dames,
even een hele tijd niet geweest.
Ben vorige week ‘getrouwd’ (geregistreerd partnerschap aangegaan) met mijn nu vrouw en daarna lekker wat daagjes niets gedaan.
Zaterdag 6 november, dus al bijna, is mijn NOD, we blijven hopen maar ik weet het allemaal niet meer zo goed :eh:
Voor iedereen weer heel veel sterkte op de wachtbanken of met de nieuwe rondes!!!
Ik hoop zo op postitief nieuws binnenkort!!
Krabje alles goed met je teen?
Liefs,
Annemarie
Annemarie, gefeliciteerd!!! En nu heel hard duimen dat jullie een mooi huwelijkscadeau krijgen zaterdag! Ga voor je
Ja en ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met Bigsby is.
gefeliciteerd Annemarie :dance: :dance:
Sorry dames maar ik heb op dit moment ff weinig tijd om te komen kletsen, nog 3 weken en dan heb ik examen :shifty:
Bo, hopelijk groeien ze niet allemaal zo hard door en kun je morgen beginnen met spuiten.
Helaas begint het nu door te zetten Ik had het al wel verwacht, voelde gewoon niks bijzonders. Nu moet ik dus over 2 dagen beginnen met spuiten. 1 voordeel van nu ongesteld worden is dat ik morgen medicijnen kan gaan halen dat hopelijk mijn longen rustiger maakt, ik wordt zo gek van dan gehoest :roll:
Oja als ik nu ongesteld aan het worden ben (ik begin gelijk met rood bloed) dan telt dit toch als dag 1??
hey meiden, ik hoopte weer eens leuk nieuws te lezen
helaas
annamarie gefeliciteerd, hebben jullie er niets aan gedaan dan?
chantal hihi grappig verhaal :lol:
twinnie balen zeg dat je je zo rot voelt :hug:
bigsby als je helder rood bloed heb kan je vandaag als dag 1 beschouwen :hug: :hug:
hoplijk werken de medicijnen snel
gister is mn mannetje weer
gekeurd`, alles was weer goed en hij is weer lekker gegroeit, 60,5 cm en 6125 gram :mrgreen: en weer 2 prikjes, zo zielig gelukkig heeft hij er niet veel last van gehad
Schaap, alles gaat goed dus, mooie lengte en gewicht toch :thumbup:
Gelt s; avonds ook als eerste dag dan? het is nog niet echt doorgezet!
@bigsby wrote:
Oja als ik nu ongesteld aan het worden ben (ik begin gelijk met rood bloed) dan telt dit toch als dag 1??
Normaal wel, maar zit er niet een tijd aan verbonden? Bij mij is voor 7 uur 's avonds dag 1, daarna is de volgende dag dag 1.
Misschien morgen even zkh bellen en navragen?
Dikke knuffel trouwens. Wel balen hoor :hug: :hug:
Annemarie gefeliciteerd met ju huwelijk
Nieuwe Ronde
Krabje (8e iui)
Twinnie (3e iui)
Bo83 (2e iui)
IUI gepland op:
Wachtbankje
Bigsby: 4-11 NOD (2e iui)
Esseke : 6-11 NOD (2e iui)
Spigneys: 6-11 NOD (4e iui)
Babyenschede: 10-11 NOD (2e iui)
Tinka: 12-11 NOD (5e iui)
Anoniem: 13-11 NOD (3e iui)
Kymm: 15-11 NOD (10e iui)
Rustpauze
Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)
Goh tis druk op het wachtbankje :mrgreen:
Het is inderdaad druk, haha.
Ik denk dat ik zaterdag weer naar het nieuwe ronde hokje kan hoor.
Ik voel helemaal geen gekke dingen, dus heb er niet veel hoop op.
@Bigsby: Bij ons is het zo dat als ik voor 12 uur 's middags ongesteld word telt dat als dag 1 en als het daarna begint telt de volgende dag als dag 1.
@Annemarie: Gefeliciteerd.
We hebben beide zaterdag nod.
Spannend hoor.
@Krabje: Hoe ist met je teen?
Nog veel last van gehad?
@Schaap: Wat heerlijk dat het zo goed gaat met je kereltje!
@Bo83: Hoe is het gegaan bij de FM vandaag?
Voor de rest even voor iedereen een dikke :-*
Ik ga afsluiten hier, de dag is weer lang genoeg geweest.
@bigsby wrote:
Gelt s; avonds ook als eerste dag dan? het is nog niet echt doorgezet!
wat chantal zegt, voor 7 uur s`avonds telt als dag 1
het is idd druk op het wachtbankje, spannend, hopelijk allemaal positief :mrgreen: