IUI deel 9

Vanacht is bij mij ook de :evil: doorgebroken!!!

Heb geen oog dicht meer gedaan na half vier. Ben gebroken vandaag, straks het ziekenhuis maar bellen en op naar IUI poging drie.

Vandaag lekker saggie, dus heb medelijden met mijn collega’s

Jeetje dames… :cry: :hug:

Had zo gehoopt op goed nieuws!!!

Gaat het een beetje met jullie?

Yvonco, wat knap dat je een rust pauze neemt, maar misschien wel even lekker er helemaal niet over na te hoeven denken!

Ik krijg (als het goed is) 12 IUI’s… nu op naar nummer 4…

Eerst 6 zonder hormonen, evaluatie, dan 6 met hormonen…

En Esseke? Heb je al een afspraak voor een IUI?

Succes Bigsby! en we gaan weer duimen voor jou! :pray:

Heb echt een … dag! Merk toch dat ik stiekum toch wel goede hoop had deze maand. En dat wordt weer ff in 1 nachtje de grond in geboord!

Heb voor volgende week vrijdag een afspraak voor een echo.

En ga dus morgen maar weer beginnen met de injecties.

Bahhhhhhhhhhhhhh Bahhhhhhhhhhhhh Bahhhhhhhhhhhhhh

Twinnie :hug:

Ik snap hoe je je voelt!

Ik weet ook niet wat ik moet zeggen maar in ieder geval sterkte.

En ooit komt het goed!

Twinnie dikke knuff!

Rotgevoel he? Meis we herkennen allemaal je gevoel. :hug: :hug:

Praat van je af, we zijn er voor je :-*

Nieuwe Ronde

Spigneys (4e iui)

Esseke

Krabje (8e iui)

Tinka

Kymm (10e iui)

Twinnie (3e iui)

IUI gepland op:

Bigsby 21-10 IUI (2e iui)

Wachtbankje

Bo83: ?? NOD (1e iui)

Rustpauze

Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)

Meiden hebben jullie nog aanvullingen voor het lijstje???

@Bo83 wrote:

Nou vanmorgen om 4 uur!!! getest, ik kon niet meer wachten hoor en helaas negatief. Eerste IUI dus mislukt. Jammer maar heb nog goede moed!

Bo83 mag ook van het lijstje af…

@spigneys wrote:

@Bo83 wrote:
Nou vanmorgen om 4 uur!!! getest, ik kon niet meer wachten hoor en helaas negatief. Eerste IUI dus mislukt. Jammer maar heb nog goede moed!

Bo83 mag ook van het lijstje af…

Ze was nog niet ongi he… Dus laat het nog heel even staan.

Je hebt gelijk :mrgreen:

@Krabje wrote:

Meiden hebben jullie nog aanvullingen voor het lijstje???

voor ons is het de 5e IUI (de 2e was een biochemische zwangerschap)

We gaan door tot 8 IUI’s

@twinnie: :hug: :hug: :hug: De ene maand is het echt erger dan de andere he… :hug:

Ik ben vanmorgen maar naar huis gegaan, het was net alsof mijn baarmoeder eruit werd getrokken, en de koppijn was ook niet uit te houden!

Het is vannacht doorgezet en heb dus ook weinig geslapen, dus ben vanmiddag mijn bed in gegaan, en heb tot half vier liggen slapen. De koppijn is redelijk te houden nu, maar het gevoel in mijn baarmoeder is nog steeds heel vervelend.

Het heeft me deze keer echt een klap in mijn gezicht gegeven. Je mag toch verwachten dat je na 2.5 jaar er wel aan wend, en het ging de afgelopen keren ook eigenlijk wel goed. Maar de tranen hebben goed gevloeid hier dit keer.

Gelukkig kan ik het hier goed van me af schrijven en begrijpen jullie ook echt wat ik voel.

Ik denk wel dat ik de volgende keer niemand meer vertel wanneer ik mijn IUI heb gehad ( op jullie na dan) want ik kreeg nu zelfs een sms van mijn broertje dat hij morgen wel de uitslag wilde weten. ( mijn moeder kon waarschijnlijk d’r mond weer niet houden)En als je dan weer ongesteld bent geworden vind ik het heel moeilijk om het aan nog meer mensen te moeten vertellen.

Hoe doen jullie dit? Vertellen jullie het je directe familie en ook wanneer je kan testen?

Zo nu genoeg ego geklets! Op naar de 3de IUI!

@ Yvonco & Tinka,

Normaal ‘proberen’ stellen eerst zelf +/- een jaar zwanger te worden.

Omdat manlief een hersentumor heeft was voor ons heel snel duidelijk dat hij geen zwemmertjes heeft en dat ‘jaar’ voor ons dus niet telt.

Daarnaast ben ik met de allereerste IUI die we gehad zwanger geraakt van ons engeltje Stijn*.

Vaak is er voor IUI een medische reden. Bij ons dus eigenlijk niet omdat ik ‘gezond’ ben en de donor (hopelijk :wink: ) ook.

De FA vind dat deze redenen bij elkaar opgeteld reden genoeg om door te gaan met IUI en de verzekring vergoed ze gewoon dus waarom niet…

@ Twinnie,

In het begin hebben we wel elke keer verteld hoe en wat en wanneer we mochten testen. We begonnen het allebei vervelend te vinden dat mensen gingen bellen van ‘…en???’

Dat we bij IUI 5 besloten hebben het niet meer te vertellen.

Alleen mijn moeder en een goede vriendin weten het, maar verder niemand.

Wij ‘mogen’ volgende wee vrijdag weer voor een follikelmeting en we willen dat zelf een gesprek hoe en hoelang verder.

Voor alle meiden die van het wachtbankje zijn afgedonderd: een hele dikke :hug:

Voor wie nog wacht: :pray:

Ik snap ook niet waarom sommige zoveel IUI vergoedt krijgt :think:

Ik had vandaag weer " gezeur" met hub hierover, hij wil dit niet. HIj wil geen medisch gedoe. Hij doet dit omdat ik het wil (ik heb hem in juni echt over moeten halen) hij wil dus tot het eind van het jaar proberen en dan is het over (nog 2 rondes dus) Nu heb ik met hem afgesproken dat we deze 6, nu nog 4 gaan doen en dan is het definitief over voor een brusje :cry: :cry:

Ik hoop dus zo dat het gaat lukken :cry: :cry:

pff mijn 2e inseminatie zit er weer op :mrgreen:

Het slangetje wilde er niet in dus moest ze een tangetje gebruiken :shifty: dat deed best zeer. Ze zei dat ik daarna zou gaan bloeden, nou dat heb ik gezien. Ik heb alles bij elkaar een maandverbandje vol :shock: Het is dat ze zei dat ze aan mijn slijm kon zien dat mijn ei er aan kwam maar anders zou ik denken dat ik ongesteld ben :think:

Maar ik neem aan dat het goed is zo.

Twinnie, wat ongelofelijk kl*te zeg! ik weet hoe je je voelt. Vorige ronde dacht ik echt dat ik zwanger was, ik droomde er zelfs over. Ik voelde het ook echt, net als bij Luca :cry: :cry: Hopelijk is poging 3 jullie kans :pray: :hug: :hug:

Twinnie balen he wat … he. :hug: :hug:

Ik leef met je mee hoor. :hug:

Was ook erg sago op mijn werk maar ja mag ook.

We blijven hopen op goed nieuws hoor.

Ik heb het in het begin wel verteld en dat beviel mij ook niet echt iedereen vraagt het dan hoe het is en op de dag zelf gaat je telefoon roodgloeiend.

Allemaal heel leif bedoeld maar zeer irritant als het mislukt is.

De laatste twee keer hebben we het niemand verteld en dat beviel me beter niemand vraagt op de dag zelf of je al wat weet.

Wij vonden dit prettiger en rustiger.

Voor de rest van de meiden heel veel succes en sterkte.

Hoi meiden.

Nou, weer goed nieuws bij de gyn vandaag.

We mogen zaterdag voor de iui!!!

Alweer op dag 12 dus.

Ze zei al “Jij bent wel van de turbo!” haha.

Ik heb niet heel goed op de meting gelet, maar volgens mij was er een van ongeveer 19, een van ongeveer 16 en een van ongeveer 14.

Ze zei dat die laatste misschien zelfs ook wel mee kon komen met de eisprong.

Wat meer kans dus eigenlijk.

We moeten zaterdag al om kwart voor 9 in het ziekenhuis zijn.

Lekker vroeg.

En dan maar weer duimen!!

Bo83, welkom hier!

Ik hoop dat het voor jullie ook snel mag lukken.

Twinnie, op mijn werk weten ze dat wij iui’s krijgen, maar ik vertel ze niet precies wanneer de plaatsingen zijn.

Sommige weten het wel omdat die er speciaal naar vragen.

Ze leven heel erg mee, dus dan vind ik het ook niet zo erg.

Verder weten mijn moeder, een vriendin en een zus het.

Maar die weten ook niet precies de datums.

Dat vind ik wel lekker.

Verder wil ik iedereen even een dikke knuffel geven.

speciaal voor degenen die van het wachtbankje af zijn: :hug:

Ik ga nu eerst maar even slapen.

Ik moest vanmiddag onverwacht werken.

Veel zieke collega’s…

Liefs Esther :-*

Wij hebben het niemand verteld op onze beste vrienden na, ik heb geen zin in al dat gevraag.

Ik heb nog steeds last van wat bloedverlies, hebben jullie dat ook na de inseminatie?

Gister had ik echt veel???

@Bigsby ik heb beide keren geen last gehad van bloedverlies na de IUI, maar ze zijn ook beide best makkelijk geweest.

@Esther, TOP dat je zo snel al een IUI hebt! Scheelt toch weer wachten! Je wacht al zolang! hihihi

Hier gaat alles weer goed, had gister echt een slechte dag, maar goed vandaag zien we alles weer positief en gaan we voor 3x is scheepsrecht!

Heb wel besloten niemand meer te vertellen wanneer de IUI is, want krijg nu, zelfs van mensen die ik het zelf niet heb verteld, smsjes of ik al wat weet.

Dat wil ik echt niet meer, dus vertel het mijn moeder en schoonmoeder niet meer. die wisten het deze keer alleen, en die kunnen blijkbaar allebei hun mond niet houden, ook al vraag je daarom.

wow, weer aardig gekletst vandaag!

@bigsby: wat jammer dat je hun niet echt meewil. Ik duim eens zo hard dat het toch lukt hoor!

@twinnie en de anderen: ik heb ook al zitten nadenken over dat wel of neit vertellen. Ik heb het lastig om het niet te vertellen als ze het vragen, maar zoals je zegt, als dan de dag daar is en het is negatief, is het hatelijk dat je het 10 keer moet herhalen en er een praatje moet rond maken…

@kymm: ahzo, daar had ik ff niet meer aan gedacht! Hopelijk is één van de eerste rondes al raak he :wink:

@esseke: dat gaat hard, zo was het bij mij met de clomid ook altijd, is heel fijn!

Ik was vanmorgen moeten gaan voor echo en BN en er is nog niks aant gebeuren. Ik moet vanavond en zondag telkens twee ampullen menopur spuiten en dan dinsdagochtend voor een echo en nieuwe BN gaan… (ik baal er eigenlijk best hard van dat het nu niet zo vlot loopt…)