IUI deel 9

bericht gewist…

Nieuwe Ronde

Spigneys (4e iui)

Krabje (8e iui)

Tinka (5e iui)

Kymm (10e iui)

Twinnie (3e iui)

IUI gepland op:

Esseke 23-10 IUI (2e iui)

Wachtbankje

Bo83: ?? NOD (1e iui)

Bigsby: 4-11 NOD (2e iui)

Rustpauze

Yvonco (3 iui’s gehad, eerst evaluatie. ws weer starten in jan)

Het is en blijft vervelend als mensen steeds blijven vragen of het al gelukt is, gelukkig doet niemand dat in mijn omgeving. Maar ik heb het ook niemand verteld behalve een goede vriendin van mij, ik wil het tenslotte wel met iemand delen.

Als mensen mij vragen over er nog een 2e komt dan zeg ik meestal dat we dat nog niet weten of soms zeg ik ook nee.

Nou, dat was me het avontuur wel weer vanmorgen…

We moesten om kwart voor 9 in de wachtkamer zijn en daar komt dan iemand van het lab het potje ophalen.

Na een half uur was er nog niemand geweest, dus heb ik maar even voor bij de balie gevraagd hoe dat zat.

Na wat heen en weer gebel bleek dat wij niet in de agenda stonden :shock:

Gelukkig was de juiste labpersoon er wel, anders hadden we helemaal een probleem.

Al met al waren we dus een uur later.

Gelukkig maakte dat voor de gyn niet uit, maar het was wel vervelend.

Toen we terugkwamen om het weer op te halen zat er nog een stel, dis dus achteraf ook niet in de agenda stonden.

Lekker handig.

Maar goed, om 11 uur toch de iui gehad en die ging goed.

De vorige keer hebben ze 7 miljoen zwemmers kunnen inbrengen, deze keer waren het er 20 miljoen :shock:

Goeie oogst dus, haha.

En waarschijnlijk ook nog 2 eitjes.

De gyn zei al, dat het allemaal een uur later was heeft vast zo moeten zijn, haha.

We zullen het zien.

Ik heb vanmorgen in ieder geval mijn eisprong goed gevoeld (voel het nog steeds wel) dus dat zit wel goed.

De inseminatie was wel weer lastig.

Ik ben veel te gespannen.

Na 2 keer proberen wilde ze met een tang aan de slag, maar toen lukte het ineens wel (zonder tang) en voelde ik er eigenlijk ook helemaal niks van.

Tja, ik ben nu eenmaal een rare…

Mijn nod is officieel op 6 november, maar ik tel er altijd nog 2 dagen bij op, omdat ik altijd 16 dagen na de eisprong weer ongesteld word.

Ik ben benieuwd!

Liefs Esther :-*

Esther, veel succes met wachten vanaf nu.

Wij hebben besloten het aan niemand meer te vertellen in onze omgeving. Heb het vanmorgen aan mijn moeder uitgelegd, en die vond het heel begrijpelijk, en vond het een goed idee.

Dus als mensen het vragen is mijn antwoord als het zover is dan hoor je het vanzelf!

Nieuwe Ronde

Spigneys (4e iui)

Krabje (8e iui)

Tinka (5e iui)

Kymm (10e iui)

Twinnie (3e iui)

IUI gepland op:

Wachtbankje

Esseke : 6-11 NOD (2e iui)

Rustpauze

Esther mijn duimpjes gaan weer draaien!

Esseke, gelukkig dat je toch nog terecht kon, maar goed het was ook hun fout!

Thanks voor de duimen!!

Moesten jullie trouwens na de inseminatie ook een kwartier blijven liggen?

De eerste keer hoefde dat niet, maar deze keer wel.

De gyn zij dat uit onderzoek bleek dat er bij vrouwen die een kwartier bleven liggen meer zwangerschappen zijn ontstaan.

De vorige gyn heeft het nergens over gehad.

Ik moest beide keren 15 minuten blijven liggen, ik ga dan een boekje lezen tot het tijd is :wink:

Beide keren ben ik niet blijven liggen, het was niet nodig volgens de verpleegkundige. Maar nu ga ik het de volgende keer wel vragen, want als dat toch net weer een beetje extra helpt! Het kan nooit kwaad!

Ik heb een paar keer gehad dat ik moest blijven liggen maar ook een paar keer dat het niet hoefde…Weet niet of het helpt…

Meiden ik heb een pb gekregen van iemand die graag anoniem mee wil schrijven. Ik zal de berichten in een quote neerzetten.

@anoniem wrote:

Hallo allemaal, ik wil graag met jullie meeschrijven maar durf dit niet open en bloot te doen. Ik heb meelezers en wil nu graag anoniem mijn verhaal doen.

Ik heb al een kindje en we zijn nu bezig met onze 3e iui poging. As donderdag is de 1e fm weer. Ben benieuwd.

Als jullie vragen hebben hoor ik het wel, of je antwoord krijgt is een 2e :mrgreen:

Groetjes “anoniem”

Anoniem welkom dus! En veel succes :-*

Nieuwe Ronde

Spigneys (4e iui)

Krabje (8e iui)

Tinka (5e iui)

Kymm (10e iui)

Twinnie (3e iui)

“Anoniem” (3e iui)

IUI gepland op:

Wachtbankje

Esseke : 6-11 NOD (2e iui)

Rustpauze

Welkom Anoniem!!

@ Esther,

Hier draaien ook de duimen weer voor jullie!

@ Anoniem,

Welkom!

Ik hoefde trouwens nooit geen 15 min. te blijven liggen.

mmmm… misschien daarom nu wel keer 10 :wink:

Liefs Kim

Kymm dat zegt niks hoor. Toen ik zwanger raakte van Tycho in 2007 hadden ze dat beleid nog helemaal niet en toen was ik na de 2e iui al zwanger…

En nu na 7 keer nog niet…

Krabje,

Dat weet ik, was na de 1e IUI zwanger van Stijn* zonder dat ik moest blijven liggen, maar je gaat wel twijfelen zo… ookal houden we de moed erin!

Tuurlijk we blijven hoop houden!!! We krijen ons o zo gewenste kindje wel!!!

Welkom anoniem, mag ik vragen waarom jij bezig bent met IUI? is jullie eerst ook via IUI gekomen?

Ze zeggen dat het kan helpen als je ff blijft liggen na die tijd, en ik geloof dat ook. Zo kunnen er toch wat meer boven komen :lol: :lol:

Welkom Anoniem, hoop dat er donderdag een mooi plaatje te zien is bij de fm.

Vrijdag heb ik zelf ook weer een fm. Ben benieuwd.