IUI deel 9

Nou dat bezoekje aan de FA was weer onzin… ze zijn (gelukkig) pas 12 mm… dus nog even wachten.

Volgens mij maak ik mezelf langzaam aan een beetje gek :shock: :wink:

Krabje, balen zeg! :hug: :hug:

welkom BO83

Spigneys, ben je nu wel met ovulatietesten begonnen?

Ik ga morgenochtend (dag 12) beginnen met ovulatietesten, of misschien vanavond al :think: Dan zal ik donderdag of vrijdag de inseminatie wel weer hebben :mrgreen:

Spigney, nu dus mooi de ovulatie testen gaan gebruiken! En dan hoop ik dat ie snel positief is.

Bigsby voor jou eigenlijk hetzelfde, hopen dat ie snel positief is.

Hier nog geen nieuws, had gister avond ff een ongesteldheids gevoel maar dat is nu alweer weg. Dacht dat ik vandaag last had van mijn tepels, maar kom er net achter dat ik vanacht mezelf heb open gekrabbeld. Dus dat is het ook niet! Heb dus nergens last van. Is wel dubbel hoor, normaal heb ik toch echt wel last van mijn (.)(.)

Is het dan gelukt of niet? AARGGGHHHHH wordt gek van mezelf!!!

TWinnie, oh spannend! ik blijf voor je duimen :pray: :pray: :pray:

Ik had vorige maand ook voor het eerst geen van mijn (.) (.) normaal heb ik dat altijd.

Hahaha Twinnie, ik begrijp precies wat je bedoeld! Ik duim voor je!!!

Ik denk dat ik morgen met ovulatietesten ga beginnen, mijn follikels groeien nooit zo snel :?

Dan zit ik op dag 14… Heb echt een te lange cyclus gewoon.

Succes weer Bigsby met de testen!!

Nou vanmorgen om 4 uur!!! getest, ik kon niet meer wachten hoor en helaas negatief. Eerste IUI dus mislukt. Jammer maar heb nog goede moed! Voelde alleen totaal niets aankomen van mijn menstruatie dus zat hem al te knijpen dat er weer wat mis zou zijn maar nu toch ook echt ongesteld geworden dus hopelijk a.s. vrijdag alweer beginnen met Gonal-F!

Pffff, wat een spanning was dat allemaal.

Wat is bij jullie de reden van IUI? Bij mij is dat PCO en ik heb uit mezelf daarom nooit een eisprong. Verder alles helemaal goed ook het mannetje gelukkig.

Succes voor de mensen op het wachtbankje momenteel, ik duim met jullie mee! En voor iedereen natuurlijk op naar de positieve testen!!!

spigneys en bigsy–succes met de ovulatie testen hopen op een goede ovulatie test

bo83 en krabje --balen joh jammer :hug:

twinnie wat duurt wachten lang he :pray: :pray:

Ik had gister en vandaag ook last van gevoelige en beetje harde(.)(.)

Ik weet wat je voelt twinnie ik wordt ook langzamere hand ook gek van het wachten :wall:

Bo en Krabje: :hug: Moed houden meiden!

Duimpjes omhoog voor positieve ovutesten voor de andere twee! Dat zou ik toch wel beetje zenuwslopend vinden, ik zou beetje bang zijn dat ik het mis ofzo :shifty:

@de wachtbankers: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hier gaan we een nieuwe ronde beginnen, zit nu op dag 8.

Heb maandag Menopur gespoten en vandaag en vrijdag weer. Vrijdagmorgen eerst een follikelmeting en hopen dat ikh ier evengoed op reageer als op de clomid, dan zijn we er normaal volgende week al vanaf!

volgende week vrijdag ook weer acupunctuur, daar kijk ik wel naar uit!

Mag ik ook weer in het lijstje?

@Bo balen dat de :evil: is doorgezet!

Mijn reden voor IUI is ook PCO.

@Yvonco

Ga je morgen al testen of stel je het nog ff uit.

Vrijdag is mijn NOD, maar de gyn heeft gezegt te wachten tot zondag, dus zal kijken of ik dat kan volhouden!

@Tinka

Succes met de nieuwe cyclus, hopelijk reageer je idd net zo goed op de menopur als op de clomid.

Allereerst Welkom Bo!

Hier zijn we aangewezen op IUI-D omdat manlief door een hersentumor geen zwemmers heeft.

Inmiddels al 9 pogingen gehad :?

Ik kan weer van het wachtbankje af!

Ook nummer 9 heeft hier tot niets geleid :cry:

Vanmorgen kwamen de :twisted: :twisted: :twisted: door!

Begin er onderhand een beetje de balen van te krijgen.

De 29e weer naar de FA voor een echo en begint alles weer van voor af aan voor nummer 10!!

Waar kunnen we gaan stoppen met tellen???

Heb er gewoon de balen van, daarom momenteel ook niet zo actief hier.

Liefs Kim

BO en Kymm :hug: Vervelend maar hou moed inderdaad! :slight_smile:

Leef met jullie mee!!

Twinnie en Yvonco: :pray: :pray: :pray:

Succes Tinka met je nieuwe ronde! En ovu-testen zijn idd zenuwslopend… ik vind het ook helemaal niks eigenlijk :?

Mijn reden voor IUI is het feit dat ik een lesbische relatie heb :stuck_out_tongue:

Kymm, oh wat balen zeg :hug:

Bo, voor jou ook een dikke :hug:

Dit wordt mijn 2e IUI, en waarom…tja geen idee. Nr 2 wil gewoon niet komen. Bij ons is er niks gevonden waarom het niet zou moeten lukken.

Ik had vanmorgen een bijna positieve test, dus ik heb alvast een afspraak gemaakt voor morgenmiddag. Om half 2 wordt ik geïnsemineerd :dance: :dance: Op het werk maar gezegt dat ik er ff tussenuit moet om naar de longarts te gaan :oops: (ik voel me schuldig dat ik moet liegen)

Alleen voor mijn hub is het steeds lastig, hij heeft altijd net belangrijke vergaderingen als hij een potje moet inleveren. Morgen ook weer :shifty:

Nieuwe Ronde

Spigneys

Esseke

Krabje

Tinka

Kymm

IUI gepland op:

Bigsby 20-10 IUI

Wachtbankje

Yvonco: 21-10 NOD

Twinnie: 22-10 NOD

Bo83: ?? NOD

Hei meiden.

Ik moet morgenochtend voor de FM.

Daarna ga ik even naar een vriendin.

Als ik thuis ben kom ik weer even kletsen.

Liefs Esther

Krabje, het is vandaag de 20 ste :mrgreen: ik moet morgen :wink:

ggrrr :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :evil: :evil:

Gewoon op de laatste dag ´s avonds ongi geworden.

Wat baal ik hiervan zeg.

We gaan nu weer overleggen met de arts omdat we nu drie keer hebben gehad en de arts wou dan even evaluren.

Hoe we nu verder gaan.

Deze afspraak is pas eind november en we hebben besloten de maanden november en december geen iui te doen.

Even twee maanden rust.

Wij doen de iui omdat man lief niet genoeg zwemmers heeft

Kymm hoezo heb jij tien kansen ik heb er maar zes hoe kan dat.

Bigsby :pray:

Voor de rest allemaal succes en duim voor jullie :thumbup: :thumbup:

yvonco, ik krijg gewoon kippenvel van je slechte nieuws! Wat een … nieuws! Had zo gehoopt dat we samen lekker goed nieuws zouden hebben!

:hug:

Knap dat je nu ff pauze neemt.

@Kimm :hug: Mag toch wel hopen dat nr 10 eindelijk eens raak mag zijn!

@ Bigsby succes morgen!

@kimm: 10 keer! DAt zouden ze bij ons echt niet doen denk ik. Ik ga er alles samen 8 gehad hebben en dat vinden ze al veel. Als ik ouder zou zijn (ben 25) dan zouden ze nu ook overgaan op IVF…

@esseke: hopen dat er een mooi eitje zit!

@yvonco: dik balen zeg! :hug: gaat het een beetje?

@bigsby: succes! Hier komt het ook altijd vrij ongelegen alleszinds, maar das gewoon omdat ik nogal een druk leven heb.

Onze reden voor IUI is dat mijn vriend zijn zaadjes niet van topkwaliteit zijn, bij mij vinden ze niks, tot nu toe, maar heb wel een heel onregelmatige cyclus…

Nieuwe Ronde

Spigneys

Esseke

Krabje

Tinka

Kymm

IUI gepland op:

Bigsby 21-10 IUI

Wachtbankje

Twinnie: 22-10 NOD

Bo83: ?? NOD

Rustpauze