IUI deel 9

Oke maar omdat die eieren er nog zitten moet je weer een ronde overslaan?

Enne als je nou stiekum sex hebt? :mrgreen: Of wil je geen 4 ling? :wink:

@Twinnie: Allereerst een :hug: omdat het tegenzit. Maar… in mijn laatste cyclus was er ook 1 ei blijven zitten waardoor ik niet ongi werd. Maar aan de andere kant groeiden wel weer nieuwe eitjes, en uit 1 van díe eitjes ben ik nu tóch zwanger geraakt. Zonder Clomid, alleen Pregnyl om eisprong op te wekken. Dus: niet 't koppie laten hangen hoor, proberen positief te blijven en ik :pray: voor jullie dat er volgend jaar met je verjaardag een babyfoon op de tafel staat!!

Hier gaat het goed. Gelukkig wat minder misselijk. Nog wel moe, maar das te doen. Gewoon 's avonds lekker op tijd mn bedje in. Ik kijk enorm uit naar de volgende echo, dan zien we ons “boontje” weer (wat nu al een echt mensje begint te worden)

leuk YY!

Ik kom ff melden dat wij een weekje op vakantie gaan! zwaai

@Bigsby, deze maand mogen we gewoon sex hebben. Vorige maand mocht dat niet. Dus dit is gewoon een cyclus zonder hulp van het zh. Ga maar werken met ovutesten. Heb nog ff met manlief overlegt over pregnyl maar hij vind dat we maar gewoon deze maand mijn lijf weer rust moeten geven en hopen dat we deze maand gewoon zonder meds zwanger worden. Heb me er dus maar gewoon bij neergelegd en we gaan het dus zo proberen.

Tinka Fijne vakantie!!!

YY en ik laat het koppie zeker niet hangen! soms wel ff maar al snel is ie dan weer mooi opgeheven! hihihi

Ben blij dat je al wat minder misselijk bent, scheelt toch een hoop volgens mij.

Tinka, fijne vakantie!

Twinnie, bedankt voor je uitleg, ik weet er nog helemaal niks van :wink:

Je zult maar net zien dat het nu raak zou zijn, wel ff lekker zo zonder meds.

He girls goede morgen.

Het is weer rustig hier. Hoe is het met een ieder.

Kleine update van mij.

Vandaag 12 dagen na de iui. Nog steeds krampen en af en toe me lies. 1 klein lichtpuntje. Me afscheiding is nog behoorlijk dik. Meestal begin ik bij 10 dagen na al te testen om de testresultaten te vergelijken. Maar ik hou het nog even vol tot woensdag

Nog even wachten voor mij

ja het zeker weer lekker stil hier!

Heb zelf ook niets te melden.

Gwenny heel veel succes met de laatste dagen, knap hoor dat je nog niet test!!! Ben heel hard aan het :pray: voor je!

Werd vandaag helemaal gek van mezelf, dus heb de fertpoli gewoon gemaild. Of pregnyl nu niet kan zorgen dat we alles laten springen en dan opnieuw kunnen beginnen. Maar dat is dus niet mogelijk. Ze geven aan dat de oude al zijn gesprongen en dat we nu moeten wachten omdat ze anders het verschil niet zien tussen de oude en de nieuwe.

Baal er wel van. Kan het geduld gewoon niet echt goed opbrengen op het moment om weer een hele maand zonder meds iets te doen.

Maar goed dan probeer ik maar weer te denken, wat is nou 1 maand?

Sorry moest ff mijn frustratie van me afschrijven en dan zijn jullie weer de …!

@twinnie

Oh wat een klote zooi zeg. Ik begrijp je helemaal. Oudnieuw ze moeten eruit. En dan krijg je een antwoord.

Meid je moet je grief kwijt dus van mij mag je

Ego

Nou iedereen zit maar te zeggen ik moet testen. Dus toch maar gedaan.

De test was een huismerk van de dirk zag ik ook voor het eerst.

En ik weet niet vanaf hoeveel hcg hij positief test. En ik heb nog een beetje pregnyl niet te vergeten.

Nou heb getest en hij was licht positief.

Overmorgen weer testen en dan vrijdag weer hoor als ik nog niet ongi ben.

Ohh Gwennie, wat spannend! Ik ga heel hard duimen voor een dikke vette streep :pray: :pray:

Wat balen Twinnie, ik kan me voorstellen dat je niet nog een maand wil wachten :cry:

Je wacht al zolang…dan is zelfs elke maand te lang :hug: :hug:

Ik zou zelf ook heel erg balen als ik een maand moet overslaan, dus klaag maar lekker tegen ons hoor :hug:

Ohhh Gwenny, ik ga nog harder duimen dat de test morgen heel erg positief is!!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

he ladies. Ik denk dat deze maand het er weer niet in zit hoor. Me afscheiding is weer dun geworden. En meestal betekend dat bij mij een naderede ongi. Nou we wachten het af

Ik blijf toch nog ff duimen hoor, je weet maar nooit!!!

Zal ook voor je duimen :pray:

Ik duim ook nog steeds mee :pray: :pray:

Nou vandaag is me NOD. Even kijken wat er gaat gebeuren.

Vanmorgen weer getest, de test was nog wel positie maar nog lichter dan die van gisteren. Dus het is even afwachten en kijken.

Maar ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden hoor.

Kijk maar mee. Ik denk dat ongi morgen komt. Ik hou jullie op de hoogte

Er wordt wel altijd gezegd een streep is een streep… :eh:

Ik duim nog steeds voor je!! Of ben je ondertussen al :evil: ?

Sterkte!!

@ twinnie, :hug: echt kl*te als je een maand niets kan en mag doen… een maand duurt dan veeeels te lang!

Ik mag vrijdag met de clomid beginnen…

Nope nog niet ongie geworden. Maar af en toe wel het gevoel. Ik heb me voorgenomen morgen niet te testen en het af te wachten mocht het Zijn dat het dan nog niet is gekomen.

Een streep is een streep. Dat is waar. Maar is het ook echt mijn streep. Ergens zeg ik ja, maar ik blijf wantrouwig. Je zal maar net zien

Ik hou jullie op de hoogte

gwenny ik duim voor je, dat je ongi wegblijft :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: