@esseke
Oh wat klote is dit zeg. Wat een blunder van die mensen. Maar je haalt je med bij de HA kan je niet bij het ziekenhuis afhalen. Heb je dat nagevraagt???
Ego
Hier zit ik nu op dag 7 na de iui. Als er aan bevruchting is geweest. Dan zou de innesteling nu plaats moeten vinden. Maarja dat is als.
Het geborrel in me buik houdt aan. Afscheiding wordt iets dikker boobs doen zeer en de toilet is ondertussen alweer me beste vriendin als het om plassen gaat. Goede tekens zou je zeggen. Ha laat het je niet voor de. Gek houden. Ik heb vaker gahad en het ging telkens mis. Dus ik w8 het nog lekker af
oei Esseke: is er nergens nog een ampulle pregnyl beschikbaar, van iemand die ééntje overhad? Bij ons in de kliniek hebben ze er zo wel liggen (teruggebrachte medicatie, die niet vervallen is )
Wel vervelend zeg!
ik moest gisteren op gesprek bij Dr Gordts en ik krijg 16/9 een HSG en een hysteroscopie. Gebeurt onder algehele verdoving, maar geen sneetjes in de buik, het gaat via de schede… Alles wordt gevuld met vocht, niet met gas! Ben bang en benieuwd tegelijk…
@Esseke
Ohhhh wacht ik bedenk me net
IK HEB EEN AMPUL THUIS. Nog in de verpakking zelfs helemaal nieuw onaangeraakt.
En ik heb ook nog spuiten liggen
Da’s lief van je Gwenny!!
Maar hub en ik hebben net besloten om toch maar een maandje over te slaan.
Het is uiteindelijk ook vakantie!
Daarnaast word ik vandaag weer tante (als alles goed gaat)
Mijn schoonzus heeft vanmiddag een geplande keizersnee.
Dus daar zullen we het ook wel lekker druk mee gaan krijgen.
Ik ga de komende week een beetje bijspringen daar.
Ze wonen hier vlakbij.
En ja, wie weet wat er dan deze maand zonder iui gebeurt.
We weten dat het kan, dus wat dat betreft…
En mochten we toch weer voor de iui moeten, dan is dat makkelijk te regelen op het werk, dus da’s ook geen probleem.
Wel een lekker gevoel dat de knoop voor nu even is doorgehakt.
Hebben we toch nog een relaxte vakantie
geen probleem
Geniet van je vrije tijd. Is ook wel lekker.
En inderdaad wie weet.
En alvast gefeliciteerd met je bijna tante zijn
Geeft wel rust denk ik inderdaad Esseke als de knoop eenmaal is doorgehakt! Maar het blijft wel vervelend en belachelijk eigenlijk dat ze die spuiten niet op voorraad hebben!! :?
En gefeliciteerd met je (hopelijk vandaag) tante zijn!!
Gwenny: Duimen draaien nog steeds voor jou!!
En Tinka: klinkt spannend inderdaad! Heel veel sterkte! En hopelijk komt er wat uit.
Gister bij de kliniek geweest, bleek idd dat we de eisprong hadden gemist. Nu even wachten tot mijn NOD zodat ik weet wanneer de gemiste LH-piek dan wel niet zou zijn geweest
De arts had wel zoiets van; je bent jong dus je moet snel zwanger raken, en om me daarbij de helpen heeft hij me toch een klein beetje hormonen voorgeschreven. En ook om mijn cyclus wat korter te maken…
Ik moet nu op cyclus dag 5 t/m 9 Clomid slikken, 25 mg per dag en dan vanaf dag 11 de LH-testen weer gaan gebruiken… kijken of het die ronde dat wel wat wordt…
Over een week of 3 mogen we dan weer terug voor de 3e IUI!
Esseke, pff wat denk jij er makkelijk over, heb je waarschijnlijk ondertussen wel geleerd? Nu kun je in ieder geval lekker genieten van je vakantie en bijna tante zijn :mrgreen:
Tinka, spannend! ff afwachten dus :thumbup:
Spigneys, Jammer dat je je ei hebt gemist!
En straks maar afwachten wat de Clomid doet, elke keer als je wat nieuws krijgt blijft het toch weer spannend hé :mrgreen:
Hier niks te melden, zit gewoon te wachten
@esseke, heel goed dat je kiest voor je vakantie, ik zat ook al klaar om te melden dat ik genoeg pregnyl voor je had liggen (deze maand niet nodig gehad) maar is al niet meer nodig.
Heel veel plezier met het tante worden en een hele fijne vakantie!
Tinka heel veel succes en vooral sterkte!
Gwenny nog heel veel sterkte met wachten, al die symptomen zeggen inderdaad helaas helemaal niets!
Spigney jammer dat je je ei hebt gemist, en heel veel sterkte de volgende ronde met Clomid.
Hier verder ook niets te melden, zit ook gewoon te wachten!
Wat zijn jullie lief allemaal!!!
Krijg het er warm van!
Inderdaad Bigsby, ik maak me er niet zo druk meer om.
Dat leer je wel af.
Ik vind het wel lekker dat we nu gewoon vakantie hebben.
Zien we volgende maand wel weer.
Gisteren is de kleine Anniek geboren!!
Alles is goed gegaan.
Was best wel spannend, want sz heeft een paar jaar geleden een Mola zwangerschap gehad.
De baarmoeder zag er hierdoor ook niet goed uit bleek gisteren.
De baarmoederwand was zo dun als papier zei de gyn.
Het had ook geen weeen kunnen hebben.
Een volgende zwangerschap zit er dan ook zeer waarschijnlijk niet in.
Wel jammer, maar ze zijn super trots en blij met hum ‘koningskoppel’!
En ik kan weer de trotse tante uit hangen, hihi.
Gefeliciteerd Esseke met je nichtje!! :inlove:
Geniet ervan!!
Esseke, gefeliciteerd :dance: :dance:
Ik vind het echt knap dat je er zo makkelijk over doet, wij zijn nu alweer 1 jaar en 9 maanden bezig voor nr 2, maar ik denk de ene keer makkelijk maar aan de andere kant lukt het me ook niet altijd. Ik baal er gewoon van dat het zolang moet duren :?
Ja, dat is bij mij ook wel zo hoor.
De ene keer is het makkelijker dan de andere keer.
Gisteren moest ik ook wel weer even slikken hoor, toen ik de kleine Anniek in m’n armen had.
Maar nu het zo’n gedoe was met de medicijnen had ik het gevoel dat ik gewoon even de rem erop wil.
Het is al spannend genoeg en als je dan ook nog moet afwachten of de medicijnen er wel zijn en of het allemaal op tijd is, dat lijkt me niet zo’n goed idee.
We blijven rustig.
Ja die stress moet je ook niet willen.
Ik ben nu een beetje depri, ik hoorde gister dat mijn sz zwanger is. Ze was nog niet eens bezig, alleen nog maar aan het ontpillen…
Doet gewoon ff pijn
:hug: Dat kan ik me helemaal voorstellen meid!
Het is leuk voor hun, maar even minder voor jou!
Klinkt misschien raar, maar dat is gewoon zo!
ja zo voel ik het ook!
Zij stelde het constant uit omdat ze er nog niet aan toe was, en nu is ze gewoon gelijk zwanger. Ze is ook de jongste niet meer
Maar goed ik ben blij voor hun natuurlijk, maar je wordt wel weer met je neus op de feite gedrukt
Ik zal me er wel weer overheen zetten maar het is en het blijft dat je zelf ook wilt natuurlijk.
Esther gefeliciteerd met de geboorte van Anniek! Ga maar lekker de trotse tante uithangen!
Bigsby :hug: Heel begrijpelijk hoor! Succes!
Hier is de :twisted: doorgebroken, nou ja doorgebroken, echt een heel klein beetje. Heb meteen een uitgangsecho gehad vanmorgen en helaas zitten er nog 4 grote eiblaasjes. Dus ik moet deze ronde zonder hormonen doen en daarna weer terug. Weet ff niet wat ik er van moet vinden. Ergens ben ik zo teleurgesteld dat ik niet met de 2e IUI kan beginnen. En ergens heb ik zoiets van, ach ik heb uit mezelf een eisprong we zien wel wat er gebeurd!
Kreeg vanmorgen van vriendlief een hele lieve kaart dat er volgend jaar met mijn verjaardag een babyfoon op tafel staat! Maarja dan moet ik binnen nu en vier maanden toch echt zwanger zijn! Heb in een emotionele bui geroepen dat ik voor mijn 30ste moeder wil zijn!
Twinnie, wat balen dat de :twisted: uitgebroken is :hug:
Maar voor de rest snap ik er niks van :think: blijven die eiblaasjes zitten dan?
@Bigsby
Vorige cyclus had ik overstimulatie dus ik had 5 eisblaasjes zitten, dat is te veel voor een IUI dus ik moest stoppen met de meds en afwachten tot ik ongesteld zou worden. Nu ben ik vandaag dus ongesteld geworden en heb meteen een uitgangsecho gehad, en helaas zaten 4 van de 5 eitjes er dus nog. 1tje ervan is dus al 21 mm. Dus blijkbaar blijven ze zitten. Had gehoopt dat alles gewoon weg was en we een nieuwe ronde IUI konden beginnen maar helaas, deze maand zonder meds verder.
Tinka, dat is een hele goeie!
Ik zal morgen wel eens een mail sturen naar de fert arts.