Moeten die medicijnen elke dag rond hetzelfde tijdstip?
Dus elke maand kun je een nieuw tijdstip kiezen maar dan moet het wel een paardagen lang op hetzelfde tijdstip?
Ik vraag vast voor als ik straks ook aan de medicijnen moet
Esther dikke knuff! Balen zeg dat de 1e niet gelukt is!
Vanmorgen Almelo gebeld en de afspraak is verzet naar 20 sept. Oef das gewoon over 3 weken al… :shock:
Esseke: :hug: Blijft vervelend een negatieve test, ookal had je het misschien verwacht…
Ff ego:
ik zit nu al op dag 22 van mijn cyclus en de LH-test was weer niet positief vandaag… Normaal zie je altijd wel een lichte test streep maar die was er vandaag eigenlijk niet, alleen de controle streep.
Word een beetje onzeker zo… Misschien maar even met de kliniek bellen voor een FM ofzo, kan wel blijven testen tot ik misschien ongesteld word maar die testen zijn helaas ook niet goedkoop. :?
Weet het even niet meer zo goed
Voor de dames die nog in spanning zitten:
Esseke Ik spoot altijd 's avonds na het eten, rond een uur of 19.
Bigsby Soms willen artsen dat je 's ochtends of 's avonds spuit. Maar je moet gedurende de hele cyclus op hetzelfde tijdstip spuiten, dus ook in het weekend.
Spigneys Balen, zeg. Misschien heb je de LH-piek gemist? Een echo zou misschien meer duidelijkheid kunnen geven, gewoon even bellen!
Krabje Spannend! En zijn jullie nu weer bezig met IUI? Ben je ook nog bezig met afvallen, of is dat niet nodig voordat je met IVF begint?
Allemaal heel veel succes!
Jippie we hebben nu een pauze, we gaan eerst met vakantie
en afvallen is idd nodig voor de ivf
Krabje O ja, is ook zo. Alvast dan maar een hele fijne vakantie! Jullie gaan naar Italie, toch? Wil het afvallen een beetje lukken of begin je na de vakantie? Hier ook bezig met afvallen, heb er nu bijna 5 kg af. Nog zo’n 20 kg te gaan…
Spannend hoor Krabje, komt wel dichtbij inderdaad :o
Mijn vriendin heeft gebeld met de kliniek en morgen om 13:20 hebben we een echo.
Toch wel fijn wat duidelijkheid… en ja misschien hebben we 'm inderdaad wel gemist, maar lijkt me nog steeds sterk
Ego
sjonge jonge jonge. Ik heb me toch last van afscheiding. ik wordt er gewoon helemaal gek van. Met het geborrel in me buik. Wil het gewoon lijken dat ik ongi wordt.
Oke dat was het
Krabje~ fijne vakantie!
Vandaag weer naar rotterdam geweest en moet woensdag pregnyl prikken en vrijdag gaan we voor de tweede IUI.
Krabje Fijne vakantie!
Spigney succes met de echo, hoop dat het wat duidelijkheid geeft.
Heb vandaag van een collega een boekje gekregen (alvast voor mijn verjaardag donderdag) van Imogen Edwards-Jones De ooievaarsclub.
Het gaat eigenlijk over ons hormoondames! Zo leuk om te lezen! Heel herkenbaar en dan ben ik pas op blz 15.
Dit soort dingen moet ik ook niet krijgen op mijn werk, nu wil ik heel de dag lezen en niet werken! hihihihi
Yvonco: heel veel toitoitoi!
Krabje: Fijne vakantie!!
Twinnie: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :dance:
Leuk zo’n boek!! Maar kan begrijpen dat werk dan niet op de eerste plaats komt
Hi allemaal
Hier druk bezig met spuiten. Ik spuit trouwens de puregon tussen 21 en 22uur 's avonds. Had maandag 1e fm, dag 8, en 1 ei van 16 en 1 van 14. Morgen nieuwe fm, en ze dnekt vrijdag of zaterdag iui. Ben benieuwd, wel snel…heb ook wel eens ei gehad van 25mm. hoe groot zijn jullie follikels meestal?Ik spuit nu weer 50 sinds eergisteren…
Iedereen verder succes!
@babyenschede
Zo dat is lekker snel! Meestal als ik een ei rond de 20 mm had dan kreeg ik de pregnyl.
BabyEnschede Ik kreeg de Pregnyl als de follikel 18-20 mm was. Zonder Pregnyl springt 'ie bij mij rond de 24 mm.
Ik denk dat je morgen de Pregnyl mag zetten en dan de IUI vrijdag hebt. Ben benieuwd of de tweede ook meegegroeid is. Succes!
Spigneys, Goed dat je vriendin gebeld heeft, lijkt me toch beter dan wachten tot je misschien nog een positieve test krijgt.
En wat zagen ze met de echo???
Twinny, lijkt me een leuk boek, kan me voorstellen dat je daarin wil lezen ipv werken
Yvonco: spannend vrijdag
Nou het boek is UIT! hihihi Het had ook maar 173 pagina’s dus dat heb je zo uit! Een heel herkenbaar verhaal! Grappig geschreven. Soms ff slikken, zeker op het moment dat ze wel zwanger is, maar echt een heel leuk cadeau!
:lol: :lol: das snel
Ik heb een boek ook altijd zo snel uit, alleen vind ik het altijd zo jammer. Het lijkt net of je er niet van heb kunnen genieten. Nu heb ik niet genoeg tijd meer om zolang achterelkaar te lezen jammer genoeg.
Nou, ik heb ook weer wat…
Gisteren heb ik de nieuwe spuiten opgehaald bij de HA, want ik moet vandaag weer beginnen.
Menopur lag klaar, maar bij thuiskomst zag ik dat de spuiten en naalden er niet bij zitten.
Pregnyl was er niet!
Ze hadden de groothandel gebeld en nu blijkt dat het half september pas weer leverbaar is…
Dat is te laat voor deze ronde voor mij.
Ik moest donderdag maar even weer bellen.
Lekker handig, want als de Pregnyl er dan niet is, hoef ik vandaag ook niet met de Menopur te beginnen :?
Ik moet zo toch weer even terug om de spuiten op te halen, want anders krijg ik de Menopur natuurlijk niet binnen…
Weet ff niet wat ik er mee aan moet.
Eigenlijk wil ik deze ronde meteen doorgaan en niet een ronde overslaan.
Het kwam nu net zo mooi uit.
We hebben 3 weken vakantie, dus alle zh bezoekjes zouden mooi in deze weken plaatsvinden.
Hoef ik geen vrij te vragen.
Pffff, zo eerst maar even horen bij de HA.