Hoi gwen zal voor je duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nou hier zit het prikken met alleen de lucrin erop, nu is het wachten op mijn menstruatie. Hopelijk komt ie snel!
Voor alle dames hier
Gatver… ik had een positieve test vanmorgen :? daar gaat mijn eerste ronde IUI :?
@Bigsby :hug: Balen dat het nou net op zaterdag een positieve test is! Kun je nu niet maandag alsnog voor een IUI?
Is toch telaat dan is het 2 dagen na mijn positieve test. Als het goed is heb ik mijn ei morgen :think:
Enne hoe doen jullie al die zkh bezoekjes tussendoor? ik merk al dat het best lastig is met je werk enzo :think: G. kan er niet zovaak tussenuit, gister hadden we al discussies over maandag (achteraf voor niks dus) Ik zou ook met een smoes er tussenuit moeten, handig met een tijdelijk contract :roll:
@bigsby
Nee gelijk heb je. Is net een dag teveel. .aar het inderdaad wel balen hoor. Op het werk heb ik geen problemen. Mijn leiding gevenden weten het. Dus ik hoef alleen te melden wanneer ik ga. Zei kunnen me geen kind geven en mij dus ook niet tegenhouden. ze hebben er geen propblemen mee. En op de dag van de iui krijg ik een dag betaald verlof. Dus op zich is het bij mij wel goed geregeld.
Ego
Morgen gaat de laatste pregnyl prik erin en dan is het aftellen ook echt begonnen. Kijken wat er dit keer gebeurt. Dit is me 7de iui waarvan 2 keer raak. Hopen dat als het raak is ook blijft hangen
@bigsby: das toch echt gek, ze laten je hormonen spuiten of slikken en dan geen IUI omdat het zondag is?! Ik zou er alvast niet mee kunnen lachen :shock:
@Tinka wrote:
@bigsby: das toch echt gek, ze laten je hormonen spuiten of slikken en dan geen IUI omdat het zondag is?! Ik zou er alvast niet mee kunnen lachen :shock:
daar ben ik het wel mee eens, je bent nu voor jan l*l bezig!
@bigsby, balen dat je dan weer moet wachten op de volgende cyclus! Dat is wel een nadeel als je het niet kan plannen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ze bij ons in het zh de iui op zondag doen? Heb wel een keer de laatste fm op zaterdag gehad. Ze zijn toch in het zh voor bevallingen enzo.
Nou succes met wachten en ga hard duimen dat het de volgende keer op een beter tijdstip komt!
Zelf heb ik op het werk ook geen problemen, mijn naaste collega’s en manager weten waar ik mee bezig ben, en ik hoef het alleen maar aan te geven wanneer ik later ben. Ik denk wel dat ik de volgende IUI de dag vrij neem, zit ik toch wat meer op mijn gemak. Vond ik de vorige keer niet echt prettig, ja weet het zit alleen maar in mijn kop! hihihi
@twinnie
Ik raad het je wel aan hoor gewoon even een rustdag. Ergens geeft het je toch een goed gevoel. Ik duik gelijk me bed weer in. Is een aan rader
@Twinnie wrote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ze bij ons in het zh de iui op zondag doen? Heb wel een keer de laatste fm op zaterdag gehad. Ze zijn toch in het zh voor bevallingen enzo.
De gyns zijn er natuurlijk wel, maar het lab-personeel dus niet. Maar die doen de iui dus niet :mrgreen:
We hebben gisteren ook de brief binnen gekregen van het zkh in Almelo voor de intake voor de IVF. Da afspraak is op 9 september om 11.30 uur. Morgen ga ik wel even bellen om hem te verzetten. We zitten dan namelijk in Italië!
@Tinka wrote:
Ik slik/ spuit geen hormonen, ik moet eerst 2 rondes zonder.
Maar goed het is gewoon balen en pech hebben als je op zaterdag positief test :?
Gwennie, ik duim voor je dat het nu snel raak is en het ook blijft plakken
Even ego…
Het is hier weer ‘vlaggetjesweek bij C&A’ (ongi dus)
Had ik ook wel verwacht hoor.
Morgen maar weer bellen voor een nieuwe ronde.
Esseke, ook al had je het verwacht, het blijft toch balen! :hug:
Ik voelde gisteravond volgens mij mijn eisprong :think: die heb ik al
1 1/2 jaar niet meer gevoeld :think:
Even snel een vraagje voor de prikkers onder ons.
Hoe laat prikken jullie altijd de Menopur (of die andere, weet de naam even niet)
Pregnyl bedoel ik dus niet, want daar krijg je een tijd voor.
@Esseke
Toen ik menopur gebruikte prikte ik altijd in de ochtend tussen 6 en 7 uur. Heb het zelfs een keer onregelmatig gedaan en toen had ik dus overstimulatie. Weet zeker dat het er niets mee te maken heeft gehad maar ik doe het niet meer.
Nu prik ik puregon en deze prik ik ook in de ochtend. Ik heb voor de ochtend gekozen omdat ik best wel een druk leven leid. Dus dan is s’avonds niet ideaal omdat ik verschillend thuis ben.
Ik prik ook 's ochtends Gwenny.
Eigenlijk om dezelfde reden als jij.
Ik heb net weer nieuwe besteld, dus ik kan woensdag weer aan de slag.
Volgende week woensdag weer folikelmeting.
Ik ga deze week met het nieuwe lijstje aan de slag hoor, maar het is even wat ingewikkelder dan anders, omdat het lijstje nu wat groter moet.
Hoi Esther,
Menopur heb ik nooit geprikt, maar lucrin en puregon heb ik al die maanden dat ik het nu prik altijd om 19:00 savonds geprikt.
Nu dus voor het eerst overstimulatie.