Hmmm… op een foto kun je het lang zo goed niet zien…
Naja, misschien zien jullie het wel.
En hier de laatste 2.
Ze worden in omgekeerde volgorde geplaatst zie ik nu…
Naja, de datum staat erbij.
Bij de laatste 2 foto’s kun je wel wat verschil zien.
De bovenste is van vandaag en de onderste van eergisteren.
(in het echt is het iets duidelijker)
Wie helpt me even met beide benen op de grond.
Misschien is het wel helemaal niks en zit ik hier voor nop helemaal te stuiteren van de zenuwen…
Esseke,
zijn dit zw testen?
Die van 16 augustus heeft heel duidelijk een streep
Maar daarna worden ze heel vaak, op die laatste (24e) zie ik niks meer maar die van vandaag heeft toch een lichte streep.
Het zijn inderdaad zw testen.
Ik heb ze gedaan om te kijken hoe lang het duurt voordat de pregnyl uit mijn lichaam zou zijn.
Eergisteren was het helemaal weg en vandaag zag ik inderdaad een heel vaag streepje…
Nog even afwachten tot zaterdag, dan heb ik hopelijk een duidelijkere streep!
stomme vraag misschien maar waarom test je met zw testen of de pregnyl uit je lichaam zijn?
Ik heb er echt nog geen verstand van, ik krijg de eerste 2 rondes geen medicijnen.
Maar ik snap wel dat ik moet helpen voor een dikke vette streep :mrgreen:
Da’s helemaal geen stomme vraag hoor.
Tot voor kort wist ik zelf ook nog niet hoe het precies zat.
Ik heb Pregnyl gespoten om een eisprong op te wekken.
Zo kunnen ze de IUI heel precies plannen.
Met Pregnyl spuit je het HCG hormoon in je lichaam en dat geeft een positieve zwangerschapstest.
Nu weet ik dat de Pregnyl uit mijn lichaam is en dat als ik nu positief zou testen het ook een echt positieve test is.
Gewoon een experimentje dus eigenlijk.
En ja, ik ben en blijf een heus testmonster :mrgreen:
Bedankt voor het in ieder geval.
Heb het wel nodig
Ja jij hebt het idd nodig, ik zag dat jij al sinds 2005 bezig bent? :shock:
Mag ik vragen waarom het bij jullie niet lukt?
Ik krijg eerst 2 cyclussen zonder en daarna ook met medicijnen.
Maar ik hoop dat dat allemaal niet nodig is, ik heb trouwens ook een hele regelmatige cyclus.
@esseke: ik zou zoiets ook nog durven hoor,w ant ik weet het ook graag allemaal nogal precies
Ik zie idd op die van twee dagen terug geen streep en op die van vandaag wel iets.
Hoe snel stond die streep er?
hmm het ziet er naar uit dat ik misschien zaterdag pas een positieve ovulatietest heb, het streepje was vandaag nog zo licht dat ik hem morgen niet verwacht :?
Nu baal ik een beetje, want zondag is het lab niet open dus dan kan er ook geen inseminatie worden gedaan :? Het was ook te verwachten dat ik mijn ei juist nu een keer later heb :roll:
Hebben jullie dat wel eens gehad?
Heeft het nut om hoe dan ook zaterdag te insemineren ook al is de test niet positief???
esseke ik zie op die vandaag ook meer streep dan op die van eergister
wanneer is je nod? ik ga voor je duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
bigby waarschijnlijk niet, balen dat het lab op zondag niet open is.
gelukkig was Utrecht wel op zondag open, want Wesley is op zondag gemaakt :inlove:
Helaas, vandaag is er geen streep te bekennen… :?
Ik wacht nu maar af wanneer mijn menstruatie begint.
Zal inderdaad wel morgen zijn, dan is de NOD.
Esseke, wat balen dat je vandaag geen streep ziet
Ik heb net weer getest, nou moet ik rond half 4 weer omdat ze daarna dicht zijn.
Maar de streep wat nog niet donker genoeg, ik denk echt dat hij morgen positief is
Houd dus in dat Maandag te laat is, denk ik???
Wordt dus deze ronde niks
Hi allemaal,
Ik ben er ook nog steeds maar heb een maand rust gehad ivm vakantie, en vorige ronde wel met puregon en pregnytl gedaan, maar nog geen IUI, wel weer een SL-test, maar die was hartstikke negatief. Ze hebben dus aangeraden om vanaf september de IUI te starten, dus ben sinds woensdag met de puregon bezig, en maandag 1e fm. Ben benieuwd.
Hebben jullie nog tips voor de man, hoe dat het handigste werkt met zo’n potje? want die van mij ziet daar erg tegenop, mn als het 's ochtends vroeg moet…
@ Bigsby
Mijn vriendin en ik zijn onder behandeling bij Geertgen in Elsendorp, zij zijn ook niet open op zondag maar plannen dan IUI’s op maandagochtend voor de positieve LH’s van zaterdag… Ze zeggen dat 24 tot 36 uur na je LH-piek je eisprong plaatsvind…
Moet zeggen dat ik ook liever niet positief test op zaterdag :?
Ik ben alweer een week aan het testen maar tot nu toe nog geen positieve LH-test in mijn handen gehad, zit alweer op dag 19 van mn menstruatie :x
Sterkte Baby Enschede!!
En Esseke; hopelijk komt het toch nog helemaal goed!!
Het streepje was nog steeds niet zo heel donker, misschien is hij morgen niet eens positief :think: ik denk zondag pas :mrgreen:
ZAterdag is idd een rot dag om positief te testen :?
Babyschede, sterkte meid!
Spigneys: jeetje nog steeds niet positief? dan heb jij wel een lange cyclus?
@ Bigsby:
We gaan gewoon voor de positieve zondagse test :lol:!!
Ik had toen ik begon met meten een cyclus van 2x 28 dagen, 1x 26 en toen werd het 30… Tijdens de IUI’s was het 2x 31 dagen en vorige maand zelfs 34 dagen… dus ik denk dat ik daar nu weer naar toe ga :?
Goedemiddag dames
Ik had me ooit al een keer voorgesteld bij de IUI dames. Maar was niet echt een fanatieke schrijver bij dit topic dan althans.
Korte samenvatting.
Ik ben nu bijna twee jaar bezig. En zit nu aan het eind van me IUI. Als deze niet is gelukt dan is het nog 1 keer en dan over op ivf.
Ik heb pco. En reageer tot nu toe op lichte dosissen. Het is wel eens raak geweest maar helaas niet blijven plakken.
Zit nu in me tweede dag van me wachtweek. Dus dacht laat me maar weer eens hier komen kletsen en kijken wat andere denken voelen
Groetjes Gwen
Heel veel toitoitoi Gwen, duimen voor jou!!