IUI deel 9

Hoi dames, mag ik hier ook mee komen kletsen?

Wij hebben vandaag van de arts te horen gekregen dat we met IUI mogen beginnen, waarschijnlijk dit weekend al :dance:

Ik hoop alleen dat mijn ei niet op zondag is :pray:

Ze willen eerst 2 rondes zonder hormonen en daarna met.

Ik zal me eerst ff voorstellen voor diegene die mij niet kennen :mrgreen:

Ik ben Monique en ben 33 jaar oud.

Van Luca was ik binnen 3 maanden zwanger en nu zijn we alweer 1 jaar en 8 maanden bezig voor een brusje :?

Alles is nagekeken en ze kunnen niet vinden waar het aan ligt.

@Bigsby: welkom hier!!! Gaaf dat jullie al zó snel met IUI mogen beginnen. Zet hem op!!! :thumbup:

@Twinnie: das behoorlijk balen :hug: Ik had ook elke keer de angst dat er téveel eitjes zouden zitten, maar bij mij kwam het niet verder dan 3.

Hopelijk volgende ronde ook meteen raak dan, ik duim voor je.

Wij hadden gisterochtend om 8.25 uur de echo. Ik stond stijf van de spanning, logisch ook wel toch?

Ik had in de bijsluiter van de test gelezen dat een cyste ook een valse positieve test zou kunnen geven. En wat zie ik als eerste??? Een hele grote dikke cyste :shock: Moest even slikken maar toen ging ze naar de baarmoeder en toen zag ik het direct. We zijn écht zwanger!!! :smiley: Ons boontje heeft een hartje en klopt naar hartelust :inlove: Ik ben nu 6 weken en 6 dagen vandaag, en de uitgerekende datum is 13 april 2011.

Nu gelooft vriendlief het ook hoor, en heeft vol trots zijn ouders verteld dat ze opa en oma worden. Pfff… wat een dag gister, al 2 nachten slecht geslapen. Straks maar eventjes op de bank liggen tot vriend thuis komt en vanavond lekker op tijd ons bedje in.

En natuurlijk het bewijs hè…

Ooooh wat super voor je Yingyang, eindelijk is het dan zover voor jullie :dance: :dance:

Twinnie, wat balen dat er teveel waren, en ook zo jammer dat je dan gelijk deze ronde moet overslaan :?

De arts zei vanmorgen ook tegen ons dat dat kan gebeuren, ik had nog gevraagd of ze er niet een aantal weg konden halen of doorprikken (dat las ik ergens) maar dat schijnt niet zo fijn te zijn :think:

Je wacht al zolang en dan wil je niet ook nog eens een ronde moeten overslaan :snooty:

Ik breek ff in…

Bigsby, wat een ‘grote’ beslissing om toch verder de mmm in te gaan en wat super dat ze jullie waarschijnlijk al zo snel kunnen helpen! Ik hoop dat het heel snel het gewenste resultaat oplevert.

…breek weer uit

ying yang mooie echo :inlove: :thumbup:

twinnie balen zeg! helpt zelf klussen niet? :wink:

bigsby succes, hopelijk is het snel raak :thumbup:

hopelijk gauw weer meer goed nieuws !!!

YY gefeliciteerd met je mooie echo!!! Geniet ervan meid!

Bigsby: He welkom hier!

YY maak eens even een mooie banner!!! :inlove: :inlove:

@Krabje wrote:

YY maak eens even een mooie banner!!! :inlove: :inlove:

dit wilde ik ook gaan zeggen :lol: :lol:

@Elle wrote:

Ik breek ff in…

Bigsby, wat een ‘grote’ beslissing om toch verder de mmm in te gaan en wat super dat ze jullie waarschijnlijk al zo snel kunnen helpen! Ik hoop dat het heel snel het gewenste resultaat oplevert.

…breek weer uit

Dankje meis :-*

Ik hooop dat met jou ook alles goed gaat?

@bigsby wrote:

@Elle wrote:
Ik breek ff in…

…breek weer uit

Dankje meis :-*

Ik hooop dat met jou ook alles goed gaat?

Ik heb je net ge-PB’t, anders zit ik dit topic zo te vervuilen…

Bigsby: ik breek hier ven voor je in.

Ik wens je veel succes met IUI en ik hoop dat je snel het gewenste resultaat hebt.

(moet trouwens best weleen aan je denken hoor, we zijn precies even lang voor een 2e bezig en hebben best veel samen geschreven)

:-* :-* :-*

Hoi Bigsby, welkom in dit topic. Ik hoop dat de IUI je heel veel geluk zal brengen.

YY toch wel fijn om bewijs in handen te hebben volgens mij!

Hier gaat alles weer goed, was ff de weg kwijt hoor, was zo boos op alles en iedereen. Waarom moet mij dit altijd overkomen! Mag het na 2.5 jaar nou eindelijk eens een keer voor ons lukken! Gelukkig kan ik het weer een beetje relatieveren, en gaan we er de volgende ronde gewoon weer helemaal vol voor! Het is ff balen dat nu drie weken (waarschijnlijk) moet wachten op niets! Heb me maar weer helemaal op mijn kraaltjes gestort om me maar bezig te houden! En was door de hormonen weer een kilo aangekomen dus daar ga ik me ook maar weer mee bezig houden! Dan moeten die drie weken zo voorbij zijn, hopelijk!

hier is het een ronde niksnutten…

31/8 heb ik een afspraak in de kliniek, waar ik eens al mijn vragen ga stellen enz.

Volgende ronde wordt de eerste menopur-ronde…

Hoi meiden,

Mag ik ook mee kletsen met jullie?

Ik zal mij even voorstellen ik ben yvonne

en zijn sinds jan.2009 bezig en hebben net de eerste IUI gehad en de kijkoperatie ook achter de rug.

A.s zondag moet ik een Lh test doen en misschien maandag de tweede IUI.

welkom Yvonco!

Welkom Yvonne,

Heel veel succes met de tweede IUI.

@Tinka,

Frustrerend he het niksnutten, en dan ben ik pas 4 dagen aan het niksnutten! hihihi

Welkom Yvonne

Het is toch verschrikkelijk dat je een ronde moet overslaan helemaal als je al zolang zit te wachten :?

@Jannigje wrote:

Bigsby: ik breek hier ven voor je in.

Ik wens je veel succes met IUI en ik hoop dat je snel het gewenste resultaat hebt.

(moet trouwens best weleen aan je denken hoor, we zijn precies even lang voor een 2e bezig en hebben best veel samen geschreven)

:-* :-* :-

Dankje wel meid, hopelijk gaat het bij jou nu ook goedkomen :-

Het zal wel eens tijd worden hé :wink:

Hoi meiden.

Monique en Yvonnen, welkom in ons oergezellige topic!!

Ik zal jullie morgen op het lijstje erbij zetten!

Ik had vorige week een testje gedaan om te kijken of de Pregnyl al uit mijn lichaam was he?

Ik heb later in de week nog wat testjes gedaan (ik zal zo een foto plaatsen)

De laatste is van vandaag en die vind ik wat twijfelachtig…

Hoe zien jullie dat?

Ik zit mezelf natuurlijk weer helemaal gek te maken en het is nog helemaal niet mijn nod :?

Maar ik wilde het toch even met jullie delen.

Ik zal zo de foto plaatsen.