Optimist,
bij mij draaien mijn duimen ook overuren, ben héééééél benieuwd!!
Ik ben sinds gister gestopt met de Progesteron bolletjes in te brengen. Mocht al stoppen hiermee, bij de positieve uitslag, maar durfde niet.
Nu ik gestopt ben lijkt het of ik meer ongi krampen heb en ben nu doodsbang dat ik bloed ga zien. Waarom moeten meiden met IVF wel tot 3 maanden daarmee doorgaan, en ik niet, denk ik dan…
Pfff, vind het gewoon zo eng nu ik ermee gestopt ben. Als mijn lichaam maar genoeg Progesteron uit zichzelf aanmaakt…
Cinzia, komt echt goed! Hij/zij gaat lekker blijven plakken. Bedankt voor het duimen, dat kan ik goed gebruiken.
Optimist,
en? Getest?
Ben zooooo benieuwd meid… Let us know let us know!!!
Gisteren helaas negatief getest. Heel erg balen! En dan druk ik het zachtjes uit.
Optimist :hug: :hug: Wat ontzettend ***! Maar je bent ook nog niet ongesteld? Dus misschien dan toch te vroeg getest?
Optimist,
een héle dikke knuffel voor jou!!!
Ik weet hoe je je voelt, sterkte meid!!!
Liefs, Cinzia.
Optimist,
Ik las dat ook je ongi heeft doorgezet… :hug: :hug: Sterkte meid! Hebben jullie van deze eerste poging nog een cryo? Of moet je nu weer aan een hele nieuwe poging beginnen?
He lieverds,
hoe gaat het met jullie??? Ik denk aan jullie!!!
Dikke zoen Chantal
Hoi allemaal! Fijne kerstdagen gehad? En hoe gaat het verder met iedereen?
Met mij gaat het even niet zo lekker. En dit keer niet eens door het ‘niet zwanger worden’. Mijn dochter is maandag voor de tweede keer in drie weken een gat in haar voorhoofd gevallen :roll: Dit keer niet tegen de verwarming maar tegen de deurpost. Ik liep vlak achter haar toen ze struikelde (over haar eigen voeten) en met haar hoofd tegen de deurpost aanviel. Ik dacht eerst dat haar eerste wond weer open gegaan was maar er bleek weer een wond boven de eerste te zitten. Het stond ontzettend ver open. Ik krijg dat beeld maar niet uit mijn hoofd en ik vind het nog het ergst dat ook al sta je dicht bij ze, je kunt het niet voorkomen. Ik krijg er bijna een dwangneurose van. Ik roep de hele dag: ‘pas op emma, zachtjes lopen emma, kijk uit emma’. Ik ben zo bang dat ze weer valt dat ik helemaal gek van mezelf word maar het gaat gewoon vanzelf. Ik heb niet kunnen genieten van de kerstdagen omdat we de eerste kerstdag bij mijn vader waren en de ruimte daar behoorlijk klein is en er overal hoekjes uitsteken… en de tweede dag waren we bij mij thuis met mijn moeder en aanhang en daar werd emma dan weer druk door waardoor ik nog meer zat te zeuren dat ze uit moest kijken. Ik weet dat ik het niet moet doen maar ik kan het gewoon niet laten. Op deze manier ga ik haar natuurlijk enorm in der ontwikkeling beperken en dat wil ik niet. Ik hoop dat dit langzaam minder wordt want anders moet ik er toch echt hulp bij gaan zoeken. Vallen hoort er nu eenmaal bij… maar toch
Maar goed, hierdoor had ik in eerste instantie het gevoel van… ik wil er geen tweede meer bij. Twee kindjes is twee keer zoveel zorgen. Aan de andere kant heb ik ook wel zoiets van: misschien is het juist wel goed. Maar uiteindelijk hebben we niet echt bewust geklust deze maand. Laat het maar even voor nu. Ik kijk wel hoe ik er over twee weken tegenaan kijk en of we wel of niet een IUI poging gaan doen.
Liefs,
Daniëlle
Danielle dikke knuff voor jou en Emma. Goh wat sneu zeg, heeft ze er veel last van?
Ik hoop dat een 2e wondertje jullie alsnog gegund is :-
Optimist: Een hele dikke knuff voor jou. Ik hoop voor jou en je hub dat 2009 een heel goed gaat worden. Ik denk aan jullie.
Maria: Hoe gaat het met jou en je kereltje??? Lekker aan het genieten?
Cinzia: Hoe gaat het met jou? Zweef je nog op je wolkje??? :inlove:
Al last van kwaaltjes?
Jippie: Hoe gaat het met jou? Druk met de voor bereiding voor de icsi? Heb je er nog last van?
Angelique: Hoe gaat het met jou? Je positieve ovutest nog flink benut??? Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog voor je.
Corinne: Hoe gaat het met jou?
Ineke: Hoe gaat het met jou??? Dikke :-
Hier gaat alles zijn gangetje. Heb wel een hele emotionele kerst achter de rug. Vooral kerstavond heel flink gehuild.
Vorig jaar op die dag hadden we de iui waar Tycho het resultaat van is.
Frank en ik zijn de dag begonnen met een cadeau voor elkaar. (nou ja eerst Tycho de fles natuurlijk) Frank heeft van mij een gouden klavertje vier gekregen voor aan de ketting met de naam van Tycho erin. (klavertje 4= geluk, de naam Tycho betekend ook geluk). Ik heb van Frank een fles Angel gekregen, mmmmm de andere was bijna leeg.
's Avonds hebben we samen een glas champagne op Tycho gedronken en daarna ook flink gehuild. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk.
Lieve meiden, ik hoop zo dat jullie dit gevoel ook met mij mogen delen en dat voor iedereen 2009 het jaar is waarin alle lang gekoesterde dromen en wensen uitkomen!!!
Dikke zoen Chantal
Chantal,
Ze heeft er gelukkig zelf weinig last van. Vandaag hebben we de pleister eraf gehaald om te kijken hoe het er onder uit zag. Ik dacht dat ik onderuit zou gaan haha ik kan er zo slecht tegen. Tis gelukkig mooi dicht nu. Nu nog even ergens zo’n rugby helmpje scoren Kan ze ook geen gat meer in haar hoofd vallen.
Bijzonder dat je op de dag voor kerst zwanger bent geworden zeg. Kan me voorstellen dat je er emotioneel onder bent. Hoe gaat het met je kleine man? Doet hij het goed?
ben een tijdje even niet online geweest, had het zo druk thuis met dingetjes, en dan die feestdagen er nog bij en mijn schoonvader werd 50… Allemaal 1 groot feest dus!
Met mij gaat het goed. Merk wel dat nu ik kerstvakantie heb, ik minder moe ben 's middags, maar dat zal wel komen doordat ik 's ochtends lekker uitslaap en overdag rustig aan doe, geen gehaast.
Verder lust ik sinds een week geen koffie meer, en dat is voor mij echt raar!!! Ik moest ALTIJD koffie hebben 's ochtends, anders was ik echt héél sagi, en nu moet ik er niet aan denken.
Raar dat mijn lichaam dingen uit zichzelf doet…
Heb (nog) niet overgegeven, wel af en toe misselijk, maar dan eet ik wat en is het over.
Kijk zo uit naar volgende week dinsdag, om 10.30u heb ik de 1e echo, spannend hoor!!
Daniëlle,
jeetje wat sneu voor je dochtertje. Maar jij kunt er niks aan doen, en je kunt het ook niet altijd voorkomen denk ik. Probeer niet overbezorgd te raken he!
Chantal,
wauw, wat heb je dat mooi omschreven, kreeg er kippevel van!! De datum van onze IUI (waardoor wij nu in verwachting zijn), zal ik ook nooit vergeten hoor, blijft speciaal en zooooooo apart…
Hoe gaat het met de andere dames hier?
Liefs, Cinzia.
Hallo meiden,
Hierbij nog even een berichtje van mij. Heb alleen nog geen tijd gehad om hier bij te lezen :oops: . Alles gaat goed met onze zoon Floris. het verbaast me alleen elke dag weer hoe enorm druk ik het heb, terwijl ik aan het eind van de dag eigenlijk nauwelijks iets anders gedaan heb dan met hem bezig geweest :shock: . ik geniet er wel enorm van hoor :inlove: . het is een echte schat, heel rustig en hij huilt nauwelijks. Alleen de nachten vind ik wel pittig, hoewel hij om de 3-4 uur en soms zelfs 5 uur komt voor voeding en dat volgens de verloskundige niet eens veel is. Maar hij lijkt er tevreden mee en hij is de afgelopen 5 dagen weer gewoon 200gr aangekomen.
ik zal proberen nog af en toe mee te lezen en te reageren hier, want ik wens jullie hier natuurlijk hartstikke veel succes en ben ook benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Cinzia, veel succes morgen!
Goedemorgen!
Ik wilde even iedereen een gelukkig, vruchtbaar en gezond nieuwjaar wensen. Dat al jullie dromen uit mogen komen!
:-*
Ook namens mij een heel goed, gezond en liefdevol 2009!!!
Ik hoop dat 2009 echt jullie jaar wordt met endelijk de felbegeerde positieve test!!
Dikke zoen Chantal
Lieve meiden,
ook namens mij wil ik iedereen een heel gezond en liefdevol 2009 toewensen!!
Liefs, Cinzia.
De allerbeste wensen voor jullie allemaal!
Ik hoop dat 2009 een vreugdevol jaar mag worden, waarin al jullie wensen & dromen vervuld mogen worden.
Hopelijk veel zwangerschaps- en beebnieuws hier op dit topic! :-*
Hoe is het met alle meiden? Rustig hier de laatste tijd…
Cinzia Morgen de eerste echo, spannend! Hoe laat moet je?
Alvast heel erg veel succes, ik hoop op een mooi kindje met een kloppend hartje! Laat je weten hoe het gegaan is?
Maria Alles goed met jou en kleine Floris? Wel overwelmend als je ineens zo’n kleintje hebt, hè? Pas met een maand of 3 begin je echt in een ritme te komen, de geluiden en lichaamstaal herken je dan echt en dan is je kindje ook al iets meer wakker.
Purpled Hoe gaat het nu met je? Zit je weer iets beter in je vel wat betreft de angst dat Emma zich bezeert? Hoe gaat het nu met haar hoofdje, genezen de wonden goed? Gaan jullie nu ook weer met IUI beginnen, of wachten jullie daar nog even mee?
Liekie Morgen mag jij toch ook naar de gyn? Heb je ondertussen nu zelf een cyclus gehad?
Je had toch een positieve ovulatietest een poos geleden? Succes!
Chantal Ik herken wel heel erg wat je schrijft mbt jullie kerst. Ik had dat juist meer op oudejaarsavond, dan kijk je terug op het afgelopen jaar. 2008 was het jaar dat we eindelijk na vijf jaar wachten een kindje in onze armen mochten sluiten, en 2009 gaat voor ons ook weer erg spannend worden. Dus toch wel even emo rond de jaarwisseling… Hoe gaat het nu met jou en Tycho? Ben je inmiddels weer aan het werk?
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hier gaat alles goed. We zijn sinds zaterdag officieel begonnen met de 1e ICSI-behandeling. Ik spuit nu dagelijks Lucrin, dat legt mijn eigen lichaam helemaal stil. En over ongeveer 10 dagen komt de Puregon erbij om te stimuleren. Dus helaas nog even wachten totdat we weten of de hormonen gaan aanslaan en hoeveel follikels ik zal hebben, de eerste fm hebben we pas op de 22e. Toen ik 175 IE spoot, had ik maar liefst 26 eicellen. Met de ICSI heb ik 100 IE gespoten en had ik er maar vier. Deze keer moet ik 150 IE spuiten, dus ik ben erg benieuwd waar we qua aantallen nu gaan uitkomen. Het meest ideale is ongeveer 8-10 eicellen, dus daar hopen we dan maar op!
Hopelijk tot snel weer!
Goeiemorgen dames!
Ten eerste de beste wensen voor 2009, en dat het een liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden!
Daar teken ik wel voor!!
Ja vandaag is de dag…
Ik mag vanmiddag naar de gyn toe, en gaan we eindelijk bespreken wat 2009 voor me gaat betekenen!!
Ik moet eerlijk gezegd zeggen, dat ik het reuze spannend vindt…en ook hoop dat het niet een jaar van afvallen en wachten wordt…en dat ik pas in 2010 weer met behandelingen beginnen mag…
(want helaas zit die kans er ook in… )
Hoe zit het nou met die ovu-test…
Ben tot op heden niet ongesteld geworden en had ook een negatieve test afgelopen weekend…
Dus weet eerlijk gezegd niet, wat ik er van moet geloven!
Misschien dat mn lichaam me lekker voor de gek aan het houden is!
Zowieso bespreek ik dit even mn mn gyn…
Kijken wat hij er op te zeggen heeft…
Dames, spreek jullie snel weer!
Kuss Angelique