Cinzia,
Nee ik vind dat helemaal niet gek hoor. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben. Super dat je je al hebt opgegeven voor MvM! :thumbup:
Optimist,
Ik hoop toch dat jij dit jaar toch nog wel met een zwangerschap mag afsluiten Wanneer mag je testen?
Hier blijft het wachten op de ongi. Het geborrel blijft de hele dag aanhouden. Vind het zoān vervelend gevoel! Alsof mijn lichaam me de hele dag eraan wil herinneren dat ik ongi moet gaan worden :roll: Ik ben benieuwd of het net als bij cinzia 4 tot 5 dagen gaat duren voor de ongi doorzet. Gisteren ben ik lekker gaan shoppen als afleiding :mrgreen: Ik heb bij de schoenenreus twee paar leuke leren instappers voor de zomer gescoord voor slechts 3,13 per paar! Helaas waren de kinderschoentjes nog niet zo ver afgeprijst anders had ik voor Emma ook even flink ingeslagen :lol: Verder heb ik een lekker warm vest gekocht voor mezelf en een shirtje voor Emma. Altijd lekker geld uitgeven :mrgreen:
@purpled82 wrote:
Optimist,
Ik hoop toch dat jij dit jaar toch nog wel met een zwangerschap mag afsluitenWanneer mag je testen?
Lees net een heel rotberichtje bij ivf/icsi forumā¦
Danielle ik blijf voor je duimen!!!
Cinzie: Boefje :mrgreen: Kan het me wel voorstellen hoor. Dikke knuff en we kijken allemaal uit naar een mooie echo op 6 jan.
Cinzia Als je IVF/ICSI doet, hoef je geen extra progesteron te nemen t/m de 12e zwangerschapsweek! Alleen tijdens de wachtweken krijg je Progestan en op je testdatum mag je er sowieso mee stoppen, ook als je zwanger bent. Door de zwangerschap wordt extra progesteron aangemaakt, dus het is niet nodig. Als je er nu mee stopt, kan het echt geen kwaad.
Purpled Ik hoop dat je niet ongi gaat worden!
Alles goed met de rest van de meiden? Een fijn weekend verder!
Even kort berichttje van mij: afgelopen woensdagavond is onze zoon geboren. Het is een dramatische bevalling geworden die uiteindelijk leidde tot een keizersnede omdat het mis dreigde te gaan. Grote pech was dat het ook nog onder narcose moest waardoor ik helemaal niks van de bevalling zelf gezien heeft. Vanwege de slechte start moest hij aan de monitor. gelukkig gaat het nu weer goed. We zijn vanmiddag eindelijk thuisgekomen. het is een hele knappe vent geworden die het gelukkig nu goed doet. Ik ben er erg emotioneel onder, ook het idee dat het alsnog mis dreigde te gaan. Maar nu moet ik toch proberen te genieten, ik ben dolgelukkig met onze kleine manā¦
Aangezien ik eigenlijk nog bedrust moet houden zal ik even niet op het forum aanwezig zijn. Dit heb ik even stiekum geschreven
Liefs
@maria77 wrote:
Even kort berichttje van mij: afgelopen woensdagavond is onze zoon geboren. Het is een dramatische bevalling geworden die uiteindelijk leidde tot een keizersnede omdat het mis dreigde te gaan. Grote pech was dat het ook nog onder narcose moest waardoor ik helemaal niks van de bevalling zelf gezien heeft. Vanwege de slechte start moest hij aan de monitor. gelukkig gaat het nu weer goed. We zijn vanmiddag eindelijk thuisgekomen. het is een hele knappe vent geworden die het gelukkig nu goed doet. Ik ben er erg emotioneel onder, ook het idee dat het alsnog mis dreigde te gaan. Maar nu moet ik toch proberen te genieten, ik ben dolgelukkig met onze kleine manā¦
Aangezien ik eigenlijk nog bedrust moet houden zal ik even niet op het forum aanwezig zijn. Dit heb ik even stiekum geschreven
Liefs
Maria Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Ik vind het heel vervelend voor je dat het alsnog in een keizersnede is geeindigd en dat je onder narcose moest. Gelukkig doet jullie kleine ventje het nu goed en kan het genieten beginnen. Ik ben wel heel erg benieuwd naar zijn naam (als je het niet op het forum wil zeggen mag het ook wel via pb hoor

Probeer ook zo veel mogelijk te genieten. Ze zijn groot voor je het weet (ECHT!). :-*
Optimist,
Ik weet niet wat ik moet zeggenā¦ Ik wil je gewoon even een hele dikke knuffel geven :hug: :hug:
Maria van harte gefeliciteerd met je zoon!
Meid een hele dikke knuffel voor al je emoties op dit moment. Probeer er zoveel moegelijk over te praten, zo kun je het eerder een plekje geven.
Is op dit moment nog moeilijk, ik weet het. Brengt me helemaal weer terug naar mijn eigen ks en alle emtoties die daar bij kwamen kijken later. Maar het komt goed meid :-*
Enne ik ben ook benieuwd naar de naam van jullie kanjer!
Danielle: Hoe gaat het met jou?
Optimist: Dikke knuff!!
Maria Gefeliciteerd met jullie zoon! Ook ik ben erg benieuwd naar de naam.
Dan heb je wel een hele heftige bevalling achter de rug en ook nog een keizersnede onder narcoseā¦
Ik ben blij dat alles toch goed afgelopen is. Neem de tijd om alles een plekje te geven. Kus voor jou! :-*
Hallo dames!!
Hier even snel een berichtje van mij kant!!
Afgelopen weekend naar Preston Palace geweest, voor een heerlijk weekendje wegā¦
Heb onwijs genoten en naar mn zin gehad!
Ben helemaal tot rust gekomenā¦misschien wel eens goed voor me!
En ik denk dat dat wel erg goed was geweest voor mn lichaam!
Ik heb namelijk vanochtend een positieve ovulatie test in handen!!!
Ik snap het gewoon nietā¦
Zit telkens naar die test te kijken, en twijfel gewoon heel ergā¦
Ben ik niet te laat, zie ik het wel goed etc etcā¦
Zal zo ook even een foto toevoegen!!
Duimen jullie mee voor meā¦
Kuss Angelique
Maria,
wat geweldig, jullie zijn thuis met jullie zoon!!
Wat moet dat een fijn gevoel zijn, jullie kleintje eindelijk in jullie armen te houden!!!
Maar aan de andere kant, wat k*t van je bevalling!
Heb je niet onwijs in de stress gezeten? En je mannetje? Hij kon al helemaal niks doen, lijkt me voor hem ook heel moeilijk.
Maar inderdaad probeer er over te praten en toch te gaan genieten van jullie zoon. Hij is er meid, hij heeft het gered, geniet van hem en van elkaar als gezin!!
Angelique,
veel plezier meid, geniet van je positieve ovulatietest!!!
Angelique,
Veel plezier met āklussenā
Hier vandaag ongesteld geworden. Netjes op dag 14 na de IUI. Heb in ieder geval geen bloedverlies tussendoor gehad maar jaā¦ ik kan helaas niet aan mijn gyn vertellen dat ik progestan gebruikt heb straks in Januari. Nu een hele maand wachten tot we weer verder kunnen met IUI Balen!
Gatver, wat vreselijk balen weerā¦ Sterkte, meid!
Danielle dikke knuff!!!
Gisteren is Tycho gedoopt. Wie de fotoās wil zienā¦ze staan hier:http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3241732#3241732
Danielle hele dikke knuf :hug: wat balen om zo de feestdagen in te gaan
Maria, enorm gefeliciteerd met je zoon. Ik kan me voorstellen dat je emo bent, om meerdere redenen, geeft niks meid, genieten komt snel, denk goed aan je eigen herstel :hug:
Mooie fotoās, Chantal! Ik had je nog nooit met een bril gezien, heb je die pas?
Op alle buikenfotoās stond je toch zonder bril? Staat je leuk, hoor! :thumbup:
Corine Hoe gaat het nu met je? Alles goed daar? Ik had de fotoās op je Hyves nog bekeken gisteren.
Erg leuk die van Rik met Sinterklaasmijter op! :inlove:
Angelique Fijn dat je een positieve ovulatietest hebt! Maar goed gebruik van maken dan! :mrgreen:
Hoe is het met alle andere meiden?
Jippie: Deze bril is idd net nieuw.
Mijn ogen zijn na de bevalling zo erg achteruit gegaan, echt niet normaal. HEb wel vaker bril op maar voor de bevalling eigenlijk nooit meer opgehad, beetje laksā¦
Maria, GEFELICITEERD!!! Een zware bevalling begrijp ik, hoe gaat het nu? Ben erg benieuwd hoe hij heet?
Purpled, :hug: balen meid! En dat je door de feestdagen een maand over moet slaan, is altijd zo irritant.
Krabje, ā¦wat een schatje is Tycho zegā¦ :inlove: Leuk dat je fotoās plaatst!
Cinzia, Hoe gaat het? Beginnen er al kwaaltjes op te spelen? Ik vind het zo tof voor je!! Bij de 10e IUIā¦ dat zal veel mensen toch weer hoop geven.
Nou het blijft toch nog een btje spannend. Ondanks alle voortekenen dat mān ongi eraan komt, ben ik het nog niet. Vorige week zaterdag ging het in mān zij borrelen(purpled, begrijp ik het nou goed dat jij dat ook hebt?) en dan word ik normaal gesproken 5 dagen later ongesteld. Dat had dus gisteren moeten zijn, maar ik ben het (nog) niet. Ik zou maandag mogen testen(19 dagen na de punctie) maar ik begrijp dat dat erg laat is. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik er toch een test tegenaan gooien. Vandaag wordt het nog een dagje naar de wc rennen, maar dat kennen jullie wel denk ik .
Iedereen alvast een prettig weekend!
Liefs Optimist
Oh optimist wat ontzettend spannend zeg!! Ik zeg dat je gewoon een dikke vette positieve test hebt morgen! Ja dat geborrel ken ik idd. Bij mij zit het altijd zo rond mijn eierstokken/baarmoeder. Heel irritant gevoel is dat. Eerder had ik dat altijd de dag dat ik ongesteld moest worden, tegenwoordig is het al dagen van te voren :roll: Maar ik heb dan ook weer gelezen dat het een teken van een zwangerschap kan zijn.
Succes met het wachten tot morgen. Ik duim heel hard voor je dat je een hele mooie kerst tegemoed gaat
Oooh optimist spannend zeg!!!
Mijn duimen staan in de turbostand!!!
Hoe is het met de rest van de dames??