Cinzia!!! SUPER!!! :dance: Je geeft de burger moed… Van harte!
Liefs Optimist
Cinzia Voor een banner klik je op die van mij. Je komt dan in een ander venster. Links staat Community en daarna ga je naar Hebbedingetjes. Je klikt de banner aan met uitgerekende datum en vervolgens kun je daar alles invullen. Als je een banner uitgezocht hebt, klik je op Generen. Er opent dan een nieuw venster met een code. Deze code kopieer je en plak je in je onderschrift in je Profiel.
Thanx, even kijken of het me gelukt is…
Cinzia mooie banner!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Cinzia,
Mooie banner!! :mrgreen:
Even wat vraagjes aan Jippie (en aan de rest die progestan gebruikt heeft)…
Blijft na het stoppen met de progestan je ongi nog even uit of komt die meteen? Kun je ook ongesteld worden door de progestan heen? Heb jij getempt tijdens het gebruik van progestan? Of Cinzia jij misschien? MOet je temp altijd hoger zijn als ‘normaal’ na je eisprong? Ik heb normaal een temp van rond de 36,6/36,7 na de eisprong en nu was hij de eerste dagen na de eisprong rond de 37,0 en nu al dagen 36,7 (zoals normaal dus). Hoe lang moesten jullie progestan slikken? Stel dat ik nu zwanger zou zijn en ik stop met de progestan, kan dit dan geen kwaad?
Pff ik haat afwachten. Tot nu toe ging het redelijk maar nu zondag in t zicht komt krijg ik het heen en weer. Gisteren maar de kerstboom opgezet zodat ik even wat uurtjes weer wat te doen had. Het hele huis gezogen en schoongemaakt. Alle was is gedaan en weggestreken dus er is gewoon niets meer te doen in huis :lol: Ik denk dat ik straks de duowagen maar even pak en een flinke wandeling met dochterlief en oppaskindje ga maken dan heb ik weer even wat te doen :roll: .
Je mag bij mij ook wel even komen poetsen hoor!
Nee, geintje. Wachten is zoooo irritant en nutteloos. Sterkte.
Purpled Progestan kan je ongi tegenhouden. Dus dat je overtijd gaat en pas ongi wordt als je met de Progestan stopt, en zelfs dan kan het soms een paar dagen duren voordat het doorkomt. Maar je menstruatie kan ook gewoon twee weken na je eisprong komen, net als anders. Daar is eigenlijk moeilijk iets van te zeggen. Het kan ook voor heel erg veel zwangerschapskwalen zorgen, terwijl je niet zwanger bent…
Ik moest de Progestan tot de testdatum nemen en er dan mee stoppen. Als je zwanger bent, heeft je lichaam de productie van extra progesteron overgenomen en heeft de Progestan geen meerwaarde meer. Het kan dus geen kwaad om ermee te stoppen. Je kunt daar geen zwangerschap mee “afbreken”, mocht er iets gaande zijn.
Ik heb nog nooit getempt, mijn gyn vindt dit nutteloos en erg onbetrouwbaar. Zeker als je hormonen neemt, is dit onbetrouwbaar en kun je nergens vanuit gaan. Een vriendin van mij had een temp die op en neer ging, niet extreem hoog was en ze was toch zwanger. Dus dat hoeft helemaal niks te zeggen…
Je mag net als anders twee weken na je eisprong testen, als je Progestan gebruikt hebt.
Je kunt niet vals positief testen hierdoor.
Hoe gaat het nu verder met je dan? Tot nu toe dus geen bloedverlies gehad? Heb je ook ongi-voortekenen, of dat ook niet? Wel erg spannend deze keer, hoor! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, in de vorm van een positieve test wel te verstaan!
het spijt me dat ik jullie heb laten wachten.
ik zal even mijn verhaal vertellen
op maandeag 1 dec hebben we een bloedtest gedaan en ik ben daarna gewoon boodschappen wezen doen ik dacht nou die cyclus van mij zal wel weer in de war zijn. mijn man bleef thuis bij onze dochtertje.
en toen belde me man en zei we zijn ZWANGER echt niet hij zei echt wel.
we zijn nu 6 wken en 2 dagen zwanger we hebben gisteren het hartje zien kloppen ik ben erg misselijk zeker wk 5 maar nu erg moe en nergens geen zin in.
dus ik probeer op de pc te komen maar helaas voel ik me te zien.
we hebben nog niet iedereen vertelt
van de familie dus de gene die ik bij hyves heb staan zal je me niet daar willen feliciteren hahahaha hier mag het wel hoor.
liefs laura
Nee geen bloedverlies gehad nog. Ook geen kwaaltjes. Ben alleen wel 's avonds sneller moe maar dat lijkt me door de progestan komen.
Verder wel snel chaggie en een schommelend humeur wat bij mij meestal wel duidt op een naderende ongi.
Ach ja we zullen wel zien. Morgen laatste dag progestan inbrengen en dan wachten :roll:
Laura gefeliciteerd!!! :dance:
Wonder Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk mag alles deze keer goed verlopen!
Wanneer ben je uitgerekend?
Purpled Moe zijn is inderdaad een bekende bijwerking van Progestan. Maar ik hoop dat het bij jou op een zwangerschap duidt, dat kan natuurlijk ook! Succes met de laatste wachtdagen!
LAura gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Geniet er lekker van meid, tis je gegund.
Even een hele dikke knuffel voor de nog niet zwangere dames. Meiden ik blijf voor jullie duimen!!!
Laura, gefeliciteerd!!! Super! Dat de misselijkheid maar snel over is en dat je ervan kan gaan genieten.
Ik lees ook nog altijd met jullie mee dames!
En ben erg blij voor Cinzia, wat een hoop geeft dit toch weer he!
Geniet ervan.
natas
Hier is het bijna zeker weer voorbij hoor. Temp was enorm gedaald, ik heb zo’n typische hoofdpijn en heb al sinds gisteren geborrel in mijn onderbuik wat bij mij altijd wijst op een komende menstruatie.
Ik heb het echt zo ermee gehad even. 24 miljoen zaadjes en er is er niet één die de eicel kan vinden?! Ik snap het gewoon niet… En nu weer een maand overslaan. De kans dat er in 2009 bij ons een kleine bij komt wordt gewoon steeds kleiner. Niet zwanger het nieuwe jaar in… net als vorig jaar
Purpled, een dikke :hug: …
Wij stonden vorig jaar om 12 uur te proosten dat dit ons jaar zou worden, maar tot nu toe ook niet. Ik kan me dus helemaal voorstellen dat je daar de balen van hebt. Met die dagen ga je toch terugkijken en dan wordt de nadruk er nog extra op gelegd. Maar…gezien alle goede berichten de laatste tijd(Cinzia, wonder, en een aantal dames op het ivf forum) worden wij vast wel aangestoken en wordt 2009 wel ons jaar!!!
Een dikke knuf! :hug:
Danielle een hele dikke knuff voor jou!!!
Danielle,
een dikke knuffel voor jou!! Klinkt zoooooooo cliché, maar ooit komt er een moment meid, dat jullie ook in verwachting zullen zijn. Geef alsjeblieft de moed echt niet op!!!
Even te reageren op Progesteron bolletjes:
Ik moest die bolletjes altijd inbrengen tot ik getest had. Nadat de uitslag negatief was, stopte ik ermee, en werd ik gemiddeld 4 a 5 dgn later ongesteld. Ben nog nooit door de bolletjes heen ongesteld geworden en getemperatuurd heb ik oo niet.
En als ik nu een geheimpje mag vertellen…Toen ik afgelopen maandag belde voor de uitslag van mijn bloedtest, vertelde de gyn dat ik mocht stoppen met die Progesteron bolletjes. Ik vroeg hoe dat kan, want IVF meiden moeten ze ook gebruiken t/m 12 weken zwangerschap.
Ze zei dat dat voor mij niet nodig was.
(ik geloof dat niet, want ik moest die bolletjes gebruiken met een reden, ik werd een paar keer 2 dgn na de IUI al ongesteld, en volgens de gyn kwam dat steeds doordat mijn lichaam niet veel Progesteron aanmaakt).
Dus… Ik naar de apotheek afgelopen woensdag, en heb een (oud) recept ingeleverd die ik nog had, voor Progesteron bolletjes. :oops:
Ik gebruik dus (stiekem) t/m de eerste echo (6jan) gewoon 3 keer per dag die bolletjes. Ben zooooo bang dat het mis gaat als ik uit het niets stop met die bolletjes, stom eigenlijk he?
En heb me gister opgegeven voor Moeders voor Moeders. Zou teruggebeld worden, maar nog niet gebeurd. We wachten af…
Liefs, Cinzia.