Eef :-*
wat een rust hier :shock:
Allemaal op het wachtbankje
Hahaha
idd op het wachtbankje…
Lieke Gefeliciteerd !!! Hoop zo dat volgende week mijn banner er ook zo uit ziet… :?
schaap voel jij ook van alles waarbij je denkt, zou het…?
Ik wil jullie allemaal graag meenemen naar de april mama’s .
Ik duim :thumbup: :thumbdown:
ik voel af en toe zo`n ongikramp onderin mijn buik :?
ik weet het niet, maar mijn doet deze week wel heel slijmerig :mrgreen:
wel gevoelige (.)(.), ook niet meer als anders :think:
en jij Corien, anders dan anders?
Spannend, meiden! Hopelijk drie mooie positieve testen de komende dagen voor Corien, Schaap & Chantal!
Lieke Mee naar de april-mama’s gaat voor ons niet lukken, helaas. Als de ICSI-behandeling in september lukt, mag ik me bij de juni-mama’s voegen. Dus daar gaan we maar op hopen!
schaap
ik voel af en toe zo`n ongikramp onderin mijn buik
ik weet het niet, maar mijn doet deze week wel heel slijmerig
wel gevoelige (.)(.), ook niet meer als anders
en jij Corien, anders dan anders?
Eigenlijk bij mij hetzelfde; … sidns afgelopen weekend zo af en toe wat krampjes, veel slijm, gevoelige (.)(.) (maar die heb ik normaal ook voor mn ongi)…
Blijft voor mijn gevoel nog steeds twee kanten op kunnen gaan…
stom eigenlijk, onbewust let je er steeds weer op :wall:
Ik moet zeggen dat die kramp wel steeds meer wordt :? , alsof ik flink aan de diaree ben (wat ik niet ben :mrgreen: ).
Ik kreeg vandaag ook een brief van agis, ik ben al door m`n eigen risico heen
gynecoloog 400 euro nog wat :o
nou ja ff afwachten, deze week is ook alweer bijna om :o :shock:
dan hebben we nog maar 1 weekje vakantie helaas :?
Die wachtbank zouden ze moeten afschaffen :naughty:
Nou ja… nog eventjes wachten voor jullie .
Ik hoop dat Krabje ook nog goed nieuws heeft
Goedemorgen!
Nee helaas geen goed nieuws hier… Het was te mooi om waar te zijn. Vannacht toch ongi geworden…
Dus na de vakantie ga ik de gyn bellen voor een afspraak
Oh Krabje, wat jammer…
Hier verder weinig nieuws, zal zo blij zijn als het volgende week is…
Schaap, wanneer ga jij testen?
Chantal Balen, zeg… Ik had er een heel goed gevoel over bij jou. Het was zo leuk geweest als je niet de mm weer in hoefde.
Maar wie weet lukt het voor die tijd nog, niet opgeven!
Corien & Schaap Nog even volhouden! :thumbup: :thumbdown:
krabje :hug:
ik hou denk ik gewoon maandag maar aan, maar ik moet me wel inhouden :oops:
Maandag al? Heb je dan niet nog kans dat de uitslag vertekend is door de hormonen? Onze arts had het over woensdag 5 aug…
Corien In principe mag je twee weken na de IUI testen, dan is de uitslag betrouwbaar. Sommige ziekenhuizen raden inderdaad aan om later te testen, maar op zich hoeft dat niet. Wij mochten altijd na twee weken een test doen. Het kan dan niet meer beinvloed worden door de hormonen.
Chantal, :hug: :hug: Balen meis! Als het goed is kon je nu meteen weer met IUI beginnen toch?
Lieke,
Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft hij/zij dit keer gewoon lekker plakken
Danielle daar hoop ik wel op…Hoop niet dat ze gaan "vallen "’ over mijn gewicht…Maar ben nog steeds lichter dan voor ik zwanger raakte van Tycho
Hallo,
Ben doorverwezen naar dit topic omdat mijn man en ik in September via iui zwanger proberen te raken.
Ben er best veel mee bezig waar niemand weet van heeft.
Het brengt tegenstrijdige gevoelens met zich mee. Ergens vind ik het namelijk heel erg om op deze manier zwanger te raken, iets onnatuurlijks, aan de andere kant harstikke mooi dat het zo kan en ik wil niemand ermee tegen het hoofd stoten of ondankbaar overkomen. Ik besef me dat veel koppels op deze manier zwanger zijn geraakt en er dolelukkig mee zijn en ook ik zal zeker hopen dat lukt op deze manier en er dus zeker gebruik van maken, alleen het idee zoals die zuster zei: het sperma wordt bewerkt, en je krijgt een hormoon spuit. en ook dat ze zei je hoeft niet perse samen te komen je kan dat alleen ondergaan dan denk ik kom op zeg het is iets dat je normaliter samen doet hoe kan je zoiets zeggen?!
Zijn er meer mensen die deze gedachten vluchtig in zich op hebben voelen komen?
Ben er zeker mee geholpen, jullie ervaring en steun.
Alvast bedankt!
Maandag al? Heb je dan niet nog kans dat de uitslag vertekend is door de hormonen?
Mij is ook gezegt 16 dagen, maar normaal zou ik dan ook ongi moeten worden en de vorige keer was het zelfs een dag eerder.
En ik krijg geen hormonen, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn :wink:
FullofLove Fijn dat je het topic gevonden hebt! Ik denk dat je gevoelens heel normaal zijn. Dat heeft iedereen die te horen krijgt dat ze alleen via het medische circuit zwanger kunnen worden. Wij hebben na een hele lange weg een prachtige meid gekregen, maar toch heb ik er zo nu en dan nog steeds behoorlijk veel moeite mee dat het niet op de gewone en romantische manier is gegaan en dat het er ook niet zit om ineens spontaan zwanger te worden.
Ik heb nooit een inseminatie alleen ondergaan. Dat de vrouw het meeste moet ondergaan, hoeft niet te betekenen dat een man nergens bij hoeft te zijn! Anders ben je toch ook met zijn tweetjes?! Ik ga vaak wel alleen naar de follikelmetingen, omdat ik best vaak moet en mijn man dan niet elke keer vrij kan krijgen. Maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb al zoveel echo’s gehad en je staat zo weer buiten. Als hij niet hoeft te werken, gaat hij wel gewoon mee.
Begin je in september met de eerste IUI? Hoe lang ben je al bezig en heb je al verdere onderzoeken gehad?