het wachten gaat bij mij ook wel
we hebben vakantie :dance: en ik allerlei klusjes bedacht :think:
Nu ben ik al 2 dagen bezig geweest in de schuur, ik ben aan tegeltjes plakken aan de muur
vanmiddag ook nog het laatste stukje gedaan :oops: :naughty:
morgen nog 1 weekje wachten , dus schiet op.
Oh Krabje… .spannend
Ik heb net als jij vooral last van zuurbranden en enorm vaak de hik de afgelopen dagen. Maar weet niet of dat een kwaaltje is.
De testjes die ik heb gebruikt worden in elk geval niet lichter (wat ik wel had verwacht met het verdwijnen van de pregnyl uit mijn lichaam), lijkt vandaag zelfs wat duidelijker. Maarrr… meiden, ik weet heel goed dat het nog niks zegt! Ten eerste moet ik woensdag afwachten, mijn NOD. Mocht het positief uitpakken, dan heb ik daarna nog altijd meer kans dan gemiddeld op een miskraam, zo’n 30%. Dit vanwege de schildklier antistoffen die ik heb.
Vandaar dat een echo meer voor mij betekent.
Corien en schaap… ik duim voor jullie… :thumbup: Succes met de tijd verdrijven.
Jippie, wat vervelend dat het zo lang duurt voor je weer met behandelingen verder kunt. Lijkt me heel frustrerend!
Lieke Ik ben benieuwd naar je test woensdag, het klinkt wel goed! Is er aan die anti-stoffen niks te doen, is daar geen medicatie voor?
Ik kan me goed voorstellen dat je pas blij durft te zijn na een aantal goede echo’s. Dat heb ik ook, wij hebben in april met 11 weken een missed abortion gehad. De eerste echo was perfect, de tweede was niet goed. Dus eerst de 12 weken maar eens voorbij en drie goede echo’s achter de rug, als het ooit weer zo ver mag komen. Met hoeveel weken heb jij de miskramen dan gehad?
De test (en) zijn nog steeds positief. Niet twijfelachtig positief, zoals ik al vaak heb gehad, maar duidelijk genoeg. Ik zal vandaag een foto hier laten zien.
Ik kan nog niet superblij zijn jammer genoeg, nu volgen er nog stressdagen/weken.
Alvast toch een voorzichtige gefeliciteerd!
Lieke dat wordt toch steeds spannender…
schaap ik heb gisteren ook wat klusjes in de tuin gedaan, toch maar gewoon bezig blijven lijkt mij de este remedie…
Wat ik overigens niet helemaal begrijp:
Ik lees her en der steeds wanneer mensen testen voor hun NOD dag er toch al een kleine verkleuring te zien is (komt dat door de hormonen tijdens de IUI?) Niet dat ik straks blij ben met een dode mus…
Corien Als je Pregnyl gespoten hebt om de eisprong op te wekken, dan kun je vals positief testen. Dat is pas na 10-12 dagen uit je lichaam. Andere hormonen zoals Clomid en progesteronbolletjes hebben geen invloed op een zwangerschapstest. Sowieso is testen voor je NOD niet erg betrouwbaar, omdat je vaak gewoon ongesteld wordt ookal is er een licht streepje zichtbaar. Dus ik zou niet eerder testen dan de NOD, twee weken na de eisprong/IUI.
Dit is mijn test van gisteren.
Ik hoop zo dat het nu een keer goed blijft gaan .
Voor alle wachtenden, ik duim voor jullie en hoop dat jullie meeverhuizen! :thumbup:
gefeliciteerd Lieke :thumbup:
Lieke Die is duidelijk genoeg, hoor! Gefeliciteerd!
Hopelijk mag alles nu goed blijven gaan, we willen je hier niet meer zien voor een IUI-behandeling!
Bedankt voor jullie felicitaties.
Ik voel me zoooo nog niet relaxed. Bij elk klein steekje dat ik voel hou ik mijn hart vast.
Waar is Krabje?, druk met werk en Tycho natuurlijk.
Lieke gefeliciteerd!!!
Enne ik was idd druk met werken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hier nog geen nieuws
Krabje
(dit wordt de hele nacht bidden dus :mrgreen: )
En nog langer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vorige cyclus van 32 dagen…zit nu op dag 29 En daarvoor: 28, 29 , 29, 30, 30, 30…
Spannend, Chantal! Ga je morgen testen of wacht je nog een paar dagen? :thumbup: :thumbdown:
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?
Ik blijf gewoon en :thumbup: :thumbdown:.
Zou toch fantastisch zijn.
Jippie: Ik wacht nog een paar dagen.
Lieke: Nee ik weet niet wannneer mijn ei was. Ik had voor de bevalling altijd een korte lf. Maar weet niet of dit nog zo is… Dus ik heb echt geen idee.
Lieke Mooie banner :inlove: :inlove: :inlove:
ohhh lieve Chantal, ik ga zo onwijs hard voor jou duimen!!!
En Lieke, geweldig!! gefeliciteerd!! hoop zo dat het nu blijft zitten bij jou!
je bent de laatste van mijn onderschrift, dus het moét gewoon goed gaan :mrgreen: