bij mij zei ze 16 dagen, maar volgens mijn cyclus is na 13/14 mijn nod :think:
de vorige keer was het ook 13 dagen en met 11 dagen had ik wel een licht streepje :shock: , maar ja toch :evil: :evil: helaas
volgens mijn cyclus is het 3 aug, hoe lang is jou cyclus dan?
ik lig 2 dagen op jou voor, de mijne is 27/38 dagen en mij ei meestal op dag 14.
gewoon maar afwachten weer
Hai Schaap.
Normaal gesproken is mijn cyclus rond de 28 dagen en dus mijn ei op dag 14. Daarom verbaasde het mij dat ik pas na 16 dagen kan testen, mischien ga ik wel een beetje vasl spelen en gewoon toch al op dag 14 testen… :oops: :oops:
Voel jij ook andere dingen als normaal, of maak ik mezelf idd gek…?
In principe kun je gewoon twee weken na de eisprong testen, net als anders.
Dus ik zou er ook dan een test tegenaan gooien in plaats van 16 dagen te wachten.
Corien nou ik heb dat net als jij ook 28 en soms 27 dagen.
Ook nog mijn ei op dag 14 :o , dan lopen we echt precies gelijk
ik heb mijn banner ook gewoon zo ingesteld
Ja ik voel af een toe een steekje hier en een krampje daar :think:
wat mij nu wel opviel :eh: , ik heb sinds gister veel wittige afscheiding (beetje ranzig :sick: ), net of ik me daar met creme heb ingesmeert :shock: .
zou dat met de innesteling te maken hebben ?
Schaap Het is nog een beetje te vroeg voor de innesteling, die is ongeveer een week tot 10 dagen na je eisprong. Gebruikte jij nou ook hormonen of niet? :think: Want daar kun je wel wat meer afscheiding door krijgen.
nee ik gebruik niets extra.
ik vroeg er naar of ik dat nodig zou hebben en toen zei hij dat ik dan meer kans op een meerling zou hebben.
En toen we in de auto naar huis waren zei mijn man dat had jij niet erg gevonden hè?
. :mrgreen:
We dachten dat allebei daar aan tafel, maar ik dacht zeg maar niks.
dus dat heeft er niets mee te maken :think:
misschien let ik nu teveel op dingen, wat je normaal niet opvalt :?
Toch vreemd dat ze in elk ziekenhuis een ander beleid hebben, geen hormonen dus voor jou schaap.
Ik heb de afgelopen 2.5 jaar genoeg kwaaltjes gehad voor ik ongesteld wrd, dus ik ga helemaal nergens meer vanuit (zelfs met een positieve test ben ik nog niet tevreden :eh: , ik wil bewijs zien op een echo).
dat begin ik ook steeds meer te krijgen :o
Ik heb 1 keer een positieve test in mijn handen gehad in de afgelopen 3 jaar :shock: , maar dat was na een paar dagen ook al weg .
Daarna eigenlijk niet echt meer, met de vorige IUI 2 dagen voor mijn nod een licht streepje :think: , maar toch :twisted: :twisted: .
Vorig jaar heb ik het heel moeilijk gehad, toen was ineens iedereen om me heen zwanger. :?
Toen had ik echt door dat we stappen moesten ondernemen.
En ik ben blij toe, ik ben een stuk rustiger (geestelijk).
het zal uiteindelijk goed komen
maar eh :eh: , jij schiet op Lieke.
Spannend
Ja, het schiet op.
En ook al heb ik gisteren hier heel stellig gezegd dat ik van kwaaltjes niet meer kan uitgaan… ik weet 't niet :roll:
Dag 13 na de Pregnyl, het zou nu toch bijna uit mijn lichaam moeten zijn.
Lieke pregnyl is normaal na 10 dagen uit je lichaam… Hoeveel heb je gehad???
Ik duim voor je!!!
@Krabje wrote:
Lieke pregnyl is normaal na 10 dagen uit je lichaam… Hoeveel heb je gehad???
Ik duim voor je!!!
10.000 IE.
Ok, ik zal eerlijk opbiechten dat ik met goedkope zwangerschapstestjes in de weer ben geweest de afgelopen dagen omdat ik wilde weten wanneer de Pregnyl uit m’n lichaam zou zijn.
Ik heb nog geen negatieve test gehad, al weet ik dat het helemaal niks zegt.
@Lieke74 wrote:
Ok, ik zal eerlijk opbiechten dat ik met goedkope zwangerschapstestjes in de weer ben geweest de afgelopen dagen omdat ik wilde weten wanneer de Pregnyl uit m’n lichaam zou zijn.
Ik heb nog geen negatieve test gehad, al weet ik dat het helemaal niks zegt.
breekt even in
Lieke heb ook een berichtje achter gelaten in de wannabe topic en nu ook even hier! Meis ik hoop echt dat het zover is! Het zal toch wel dat de pregnyl er nu wel uit is…Duim heel hard voor je

Voor alle andere dames uiteraard hier ook!
breekt weer uit
Lieke ik duim voor je!!!
Enne das toch een dubbele hoeveelheid pregnyl die je gehad hebt? Of heb ik het nu mis… :think: :think: :think:
Welke kwaaltjes heb je eigenlijk???
Krabje Ik moest ook altijd 10.000 IE Pregnyl spuiten. Hoe gaat het met jou? Nog steeds kwaaltjes?
Ga je woensdag testen? Ik hoop echt dat IUI niet nodig zal zijn!
Lieke Wanneer ben je met de testen begonnen? En neemt het streepje ook in kleur toe? In principe moet de Pregnyl nu uit je lichaam zijn, dus het kan zijn dat er iets gaande is. Maar dan moet de streep de komende dagen wel duidelijker worden. En je zit nog 3 dagen voor je NOD, dus het kan nog alle kanten op. Wat voor kwaaltjes heb je? Je maakt het wel spannend, hoor!
Schaap & Corien Zijn de wachtweken een beetje om te krijgen?
Hoe is het met de andere meiden?
Jippie: Af en toe wel last van kwaaltjes hoor. Blijf “last” van mijn buik houden, steeds last van zuurbranden en weer sterke reuk. Het geurtje wat hub vanmorgen op heeft gedaan ruik ik nu ook heel sterk en slaat me verschrikkelijk op mijn keel…
Maar ik ga nergens van uit (durf ik niet).
Hoe gaat het met jou? Wanneer beginnen jullie weer?
Krabje Klinkt wel positief, hoor! Eind volgende week moet ik met de pil beginnen, op 23 augustus gaat de eerste Lucrin erin, op 4 september komt de Puregon erbij. De punctie is dan ergens half september, verwacht ik. Dus over een week of 4 gaan we weer beginnen. :shifty:
Hai hai,
Spannend hoor Lieke, jij weet al bijna weer wat meer!
De wachtweken vallen mij aan de ene kant wel mee, het klokje tikt gewoon door, maar het advies om er niet aan te proberen te denken, dat sla ik compleet in de wind, je denkt er continu aan…
De witte afscheiding had ik dit weekend ook een beetje…? Maar ik heb wel hormonen gebruikt cycldg 3 t/m 7 en dag 13, dus misschien heeft het daar wel mee te maken.
Ik zal blij zijn als komende week ook voorbij is… zucht …