En het resultaat mag er zijn :inlove:
Daar doen we het allemaal voor, niet waar!
Pcies, ik hoop dat het jullie ook gegund is en snel gaat gebeuren met iui
Hallo meiden,
Ik kwam weer eens even spieken op dit topic, waar ook ik zoveel steun aan gehad heb. Mijn zoontje is ook geboren na 4 jaar wachten en uiteindelijk succesvolle IUI. Ik wil jullie allemaal even ontzettend veel succes wensen :hug: . Ik duim mee…
Krabje, ik lees dat jullie in september gaan voor een tweede! Wat spannend weer . Hoe lang moesten jullie van de gyn weer ‘proberen’ voordat IUI weer werd opgestart. Wij willen ook snel weer beginnen met IUI…
Liefs
Maria wij hoeven nu “maar” 3 maand te voordat we weer bij de gyn terecht kunnen.
Hoe gaat het met jullie?
Lieke morgen de 1e fm. Spannend hoor. Ik duim voor mooie gegroeide eitjes.
Liefs, Chantal
Kom dan ook maar weer eens binnenvallen :mrgreen:
Chantal,
Jij gaat dus ook weer met IUI starten? Spannend, hoop dat je snel weer zwanger mag zijn (het liefst nog voordat je met iui start natuurlijk)
Maria,
Hoe gaat het met jouw knul? 7 maand alweer… wat gaat de tijd snel.
Lieke,
Succes met je eerste poging. Hopelijk is het meteen raak! Ik ben in 2006 ook zwanger geworden met behulp van IUI (5de poging). Nu alweer 2 jaar bezig voor een tweede. Al 7 iui en 1 ivf poging gehad, helaas zonder resultaat. Heb ook bij jullie bij de wannabe mama’s geschreven eind 2007/ begin 2008 tegelijk met krabje.
He Danielle, hoe gaat het nu met jou? Hebben jullie nog cryo’s over of moeten jullie met een nieuwe poging bezig?
Lieke Ik duim voor je.
Nee we hadden maar twee eitjes waarvan er ook maar één bevrucht was. Dus helaas geen cryo’s. Nieuwe poging zit er voorlopig niet in in verband met de operaties van mijn dochter dus tja… dan houdt het op.
Oh wat verdrietig zeg. Dikke :hug:
Lieke Hoe was je fm vanmorgen, ziet het er al goed uit? En wil het spuiten een beetje lukken?
Ik hoop dat de IUI snel gepland kan worden!
Chantal Dus jullie moeten nu nog 3 maanden wachten voordat jullie weer naar de gyn mogen? En mag je dan meteen met IUI beginnen of moet je eerst weer een zaadonderzoek en dergelijke laten doen? Zijn jullie nu zelf aan het klussen, of niet?
Maria Leuk jou weer op het forum te zien. Alles goed met de kleine vent?
Dus ook al kriebels voor een tweede kindje?
Purpled :hug: voor jou!
Schaap Ben je inmiddels weer aan een nieuwe ronde begonnen? Hopelijk heb je dan meer geluk!
Illy Hoe gaat het met jou?
Corien Fijn dat je bij de Geertgenkliniek niet eerst zoveel hoeft af te vallen en wel meteen mag beginnen. Voordat je zoveel kilo’s kwijt bent, ben je inderdaad al snel een jaar of nog langer verder. Ben je inmiddels ongesteld geworden of nog niet?
Wij zijn dus niet meer met IUI bezig, in augustus beginnen we weer met een ICSI-behandeling. Maar ik vind het wel leuk om mee te lezen en te kletsen zo nu en dan. Hopelijk wordt het nu weer wat drukker op dit topic. Veel succes allemaal!
Jippie Ik begin woensdag weer met de ovulatie testen, ik denk dat we op 19de of de 20ste uitkomen.
enne… van mij mag je gezellig meekletsen
Nou, de eerste fm is voor deze cyclus meteen de laatste, ik had 1 follikel van 19 mm dus vanavond kan ik meteen Pregnyl spuiten.
Woensdag staat de IUI gepland :dance: Best spannend allemaal!
Het spuiten valt me alles mee… Hopelijk geldt dat ook voor de Pregnyl maar dat zal ik vanavond wel merken
Idd, Purpled heeft ook nog bij de Wannabe’s geschreven. Er zijn niet zoveel Wannabe’s meer over en ik hoop dat het topic over niet al te lange tijd op slot kan omdat er geen “wannabe’s” meer zijn.
Purpled :hug:
Alles goed hier hoor! We genieten nog elke dag van ons wondertje.
Ja, hier begint het ook alweer te kriebelen en we willen eigenlijk allebei wel weer voor de tweede gaan nu. Toen ik na de bevalling vroeg aan mijn gyn hoelang we weer moesten gaan proberen, zei hij in eerste instantie dat hier weer een jaar voor staat :shock:. Toen ik zei dat ik dat echt veel te lang vond, opperde hij een half jaar. Eigenlijk vind ik dat nog te lang. Ik heb geen zin in weer zo;n spannende periode. Zeker niet nu we weten dat IUI een mogelijkheid is. Ik denk er dan ook over om straks maar gewoon weer aan te kloppen met de mededeling dat we nooit gestopt zijn met ‘proberen’
Jippie, spannend zeg! Klopt het dat je al een ICSI behandeling achter de rug hebt nu (dacht ik ergens gelezen te hebben :think: ).
Maria Het klopt inderdaad dat we al een ICSI achter de rug hebben. In januari zijn we met ICSI begonnen voor een tweede kindje. Ondanks heel veel tegenslagen tijdens de behandeling was het meteen raak! Maar helaas is het met 11 weken geeindigd in een missed abortion… Begin juni hebben we een terugplaatsing gehad van één cryo, dat is jammer genoeg niet gelukt. In augustus beginnen we weer met een ICSI-behandeling.
Toen ik twee maanden na de bevalling op nacontrole kwam bij de gyn, heb ik gevraagd of we alweer op de wachtlijst mochten. En dat mocht. Zelf wilden we in januari dit jaar beginnen, toen onze meid 10 maanden was. Daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan,eerder had eventueel ook wel gemogen. Zal overal wel weer anders zijn, denk ik. Soms moet je inderdaad eerst verplicht een jaar wachten.
Lieke Fijn dat de IUI al gepland kon worden. Hoe is het Pregnyl-spuiten gegaan?
Succes voor woensdag alvast!
Pregnyl vond ik iets minder prettig, maar ja, dat is maar eenmalig.
En nu maar wachten tot morgen 12 uur .
Ik moet zeggen dat ik wat meer hoop heb, ook al is de kans maar 10 % per keer.
De Pregnyl is inderdaad een rot-injectie. De vloeistof is veel dikker, waardoor het steekt en het minder snel wegloopt. Ik spuit het altijd heel langzaam en in etappes en de Pregnyl ruim van tevoren uit de koelkast halen, dat scheelt ook.
Succes met de IUI morgen!
Jippie: Ik heb geen idee of we gelijk mogen beginnen. Ik hoorde laatst van iemand die bij de gyn werkt dat F. eerst weer zaadonderzoek moet doen en ik weer bloed moet laten prikken.
Schaap; Succes ik hoop dat je je ei snel spot!
Lieke: Succes vandaag met de IUI!!! We duimen voor een mooi aantal zaadjes en een positieve test over 2 weken!
Maria: Mijn gyn had als beredenering, dat je moest leren van het verleden. Als het zwanger worden toen niet op natuurlijke manier lukte zou dat in de toekomst ook niet lukken en dan dus maar gelijk de middelen gebruiken waarmee het wel lukt.
Hier geen bijzonderheden. Mijn eisprong komt eraan dus we zijn even flink aan de klus.
Iedereen fijne dag vandaag.
Liefs, Chantal
Ik ben nieuw op dit forum, en ik hoop mijn ervaringen een beetje met jullie te kunnen delen.
Sinds gisteren ben ik begonnen met clomid om over een aantal dagen met de iui te starten.
Mijn man heeft een aantal jaren geleden teelbalkanker gehad waardoor het erg moeilijk voor ons is om op de natuurlijke manier zwanger te worden, waardoor we nu in dit “traject” zitten.
Ik vind het erg spannend allemaal, en voel me ook erg “gevoellig” door waarschijnlijk de clomid.
Hallo Mooiedingen, welkom op dit forum.
Helaas voor jullie ook de mmm. Ik hoop dat het met IUI gaat lukken.
Wij zijn op dit moment (nog) niet bezig met IUI. Wij hebben vorig jaar een hele mooie zoon mogen krijgen door IUI. Op dit moment proberen we het eerst zelf om weer zwanger te worden en anders gaan we over 2 maand weer naar de gyn.
Als je vragen hebt, stel ze gerust!
Liefs, Chantal
Lieke hoe is de IUI gegaan? Viel het je mee?
Mooiedingen welkom hier. Wat naar dat je man teelbalkanker heeft gehad. Er zijn nog wel genoeg zaadcellen om met IUI te beginnen? Dat is natuurlijk wel positief.
De IUI viel mee hoor. Even afgezien van het gestuntel om mijn baarmoedermond te vinden. Mijn baarmoeder is blijkbaar zo sterk naar achteren gekanteld dat m’n baarmoedermond heel lastig te vinden is. Vorig jaar bij de HSG was dit ook een groot probleem, toen heeft de arts-ass. er zelfs iemand bij geroepen :?
Hoe dan ook, met 8.8 miljoen zaadjes zouden we een kans moeten maken toch? Ik ben zeer benieuwd. Zo’n eerste keer is best spannend.