ben er weer even een xtje
Jippie, wat super dat je 2 terug geplaatst hebt na zo’n verhaal… pfff… wat een spanning… maar wel met een, tot nu toe, super resultaat :dance: ik ga even heel hard duimen
Danielle, wat balen dat het nig niet gelukt is :hug: hopenlijk heb je het nu mis, beterschap voor jou en emma
rest van meiden: sterkte en succes met de hopenlijk niet al te veel pogingen
hier alles prima, mis de spuiten absoluut niet en we hebben sinds kort een tweede mannetjes thuis. het is allemaal nog erg pril, druk, veel ziek, wennen, maar super happy als family.
lees af en toe mee
veel knuffels voor iedereen
Purpled Jeetje, wat vreselijk piep! Je was er al zo bang voor met de slechte zaadkwaliteit, maar je houdt toch hoop. Er hoeft maar één eigenwijs zaadje bij te zitten. Flink balen dat het niet gelukt is. Dus nu een maandje rust? Hopelijk kunnen jullie dan even rust nemen en met frisse moed in maart weer beginnen. Dikke knuf! :hug:
Corine Leuk dat je ook nog even hier komt kijken. Ik had op je Hyves gelezen dat jullie een jongetje hebben gekregen! Wat super, zeg! Maar nu moet het officiële adoptiegedeelte nog allemaal geregeld worden? Op zich wel fijn dat hij dan nu al bij jullie is en jullie aan elkaar kunnen gaan wennen. Hoe reageert Rik op hem? Heel erg veel succes met alles & we houden contact, hoor! :-*
Hallo Meiden!
Ik ben bezig met de eerste ronde IUI icm Clomid en Pregnyl. Vanmorgen had ik een fm en 3 mooie grote dominante follikels. Helaas ook wat kleinere er rond om. Donderdag moet ik weer terug. Als ik geluk heb dan is het bij de drie gebleven en kunnnen we verder. Als ze groeien als verwacht dan word ik zaterdag al ge-IUI-t! Erg spannend dus!
Maar nu is mijn vraag… hoe groot is de kans dat alle drie de eitjes bevrucht worden?? Weet iemand dat???
Purpled balen meis :hug:
Jippie wat goed een extra embryootje ingevroren is er al een terugplaatsing geweest nu ?
Pinkie in het verleden heb ik bij 2 FM 2 x 3 eitjes gehad er werdt tegen ons gezegd dat het op eigen risico gaat er bestaat een kans dat het 3 kindjes kunnen worden maar hoeveel kans konden ze niet zeggen. Wij hebben geen risico genomen en er eentje weg laten prikken toen. Helaas waren allebei die IUI pogingen mislukt.
Krabje ach kleine man ziek, tis maar niets als je kind ziek is. Ik heb 2x pseudo krupp meegemaakt met marc 't was net een zee hondje echt zielig.
Vanmorgen heb ik al een echo gehad ik ben 5 weken en 4 dagen ver frummel was iets van 4 mm maar het was nog te vroeg om een hartje te kunnen zien kloppen dus moeten nog 2 weken in spanning wachten.
gr marina
gr marina
Pinkie Ten eerste is het afwachten of er in elke follikel een eicel zit, dat hoeft niet zo te zijn. Verder is de kans op een bevruchting van drie eicellen echt minimaal, anders zouden ze de behandeling wel afbreken. Een drieling is medisch gezien natuurlijk niet wenselijk vanwege alle bijkomende risico’s. Dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken. Het kan ook nog zo zijn dat niet alle drie follikels doorgroeien. Even afwachten dus… Succes & ik hoop dat je zaterdag de IUI hebt!
Marientje Dat is een vroege echo! Hopelijk over twee weken een mooi kloppend hartje! We hebben zondagmiddag de terugplaatsing gehad van twee embryootjes, dus we zitten nu in de wachtweken. :shifty:
jippie spannend meid ik ben hard aan het duimen voor jullie
gr marina
Jippie, wat spannend zeg!!! Ik duim voor je! Hoe lang duurt het voor je enige zekerheid hebt?? Ik hoop dat ze lekker innestelen!
Van de drie follikels zijn er twee dominant geworden. Ze zijn nu 16 en 17 mm, morgen weer een meting voor de zekerheid, maar zoals het er nu uitziet moet ik zaterdag Pregnyl spuiten en word ik maandag ge-IUI-t. Ik had ook nog even gevraagd hoe groot de kans op een meerling was, ze zei zo rond de 20% in mijn geval. Maar goed de kans op een zwangerschap is ‘maar’ 10%… We wachten weer af!
Pinkie Ik mag twee weken na de terugplaatsing testen. Dus nog maar 1,5 week te gaan. :roll: Fijn dat er niet meer follikels zijn doorgegroeid en dat de IUI in elk geval kan doorgaan. Twee is een mooi aantal, hoor! De kans op een zwangerschap is inderdaad maar 10%, maar ik ken er genoeg die vrij snel mbv IUI zwanger werden en het hangt toch van die ene geluksfactor af en niet van de statistieken. Dus we gaan volop duimen voor je! Zal ik je ook toevoegen aan de lijst op de eerste pagina? Dan moet ik je leeftijd nog weten, en 1e kindje, toch?
Purpled Hoe gaat het nu met je? Je ongi heeft doorgezet?
En zijn jullie alweer een beetje opgeknapt allemaal?
Alles goed met alle anderen?
Pfff… nog 1,5 week, das lang hè!
Je mag mij wel op de lijst zetten. Het is het eerste kindje (heb al twee vlindertjes) ik ben 28.
Nestelze!
Ik heb je toegevoegd!
Thanks!
Bedankt voor je hulp Jippe, even uitproberen of het is gelukt de banner te wijzigen.
:-*
Ik heb zojuist de pregnyl gespoten, ik was heel erg zenuwachtig en zat enorm te miepen… Maar goed het zit er in! Dinsdag om twaalf uur is de IUI.
Heel veel suc-6 dinsdag pinky mijn duimen draaien
jippie hou je het nog een beetje vol met wachten ? balen he die wachtweken
gr marina
Pinkie Hoe is de IUI vandaag gegaan? Hopelijk is het je meegevallen en hadden jullie een mooi aantal zaadcellen.
Succes met de wachtweken!
Hier nog alles goed. We zitten nu op dag 11 na de punctie en op de 9e dag na de terugplaatsing. In principe zou ik nu ongi kunnen worden, maar ik gebruik ook Utrogestan-bolletjes en die kunnen alles tegenhouden. Het is afwachten hoe mijn lichaam daar op reageert. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik vanalles voel, heb ik goede hoop. Maar soms voel ik ook vrij weinig en dan ben ik ervan overtuigd dat het niet gelukt is. En het meeste zou ook weer veroorzaakt kunnen worden door de extra progesteron. :wall: Dus het gaat spannend worden deze week. Maandag mogen we testen.
Alles goed met alle andere meiden?
Jeetje Jippie wat spannend!! Die bolletjes wat doen die? Mood Swings… irritant hè. Het is al wat als je vriend merkt dat je prikkelbaar bent, maar het is helemaal wat dat ik zelf door heb dat ik niet te genieten ben! Ik duim voor je!!
De IUI ging goed, het is me erg mee gevallen! Ik vond het wel een rare dag hoor, spannend! And now we wait…
Jippie: Spannend zeg!!! Mijn duimen draaien.
Pinkie: Mijn duimen draaien ook voor jou…
Zit hier met een klein ziek mannetje. Is al 2 weken flink aan het rochelen. HA wou er vorige week niks aan doen, als Tycho koorts zou krijgen of het erger zou worden en flessen zou laten staan moesten we weer komen. Dat is dus nu het geval. Toen Frank gisteren Tycho ophaalde van het kdv had Tycho 39.1 en vanmorgen om 8 uur alweer 38.1 (3 kwartier ervoor was het nog 37.7 dus het stijgt alweer)
Vanmiddag om 14.10 uur hebben we een afspraak bij de ha…
Enne ik denk dat ik ook binnekort wel op het lijstje wil. Frank en ik hebben het al over een 2e wondertje. Maar eerst 4 maand zelf proberen voordat we weer naar de gyn gaan voor iui
Liefs. Chantal
Hallo allemaal,
Ben nieuw hier, maar als jullie het niet erg vinden zou ik het prettig vinden om “mee te delen”.
Mijn/onze situatie:
Door ernstige endometriose nog maar 1 eierstok. Van januari 2008 t/m januari 2009 zelf “geklust”. Februari 2009 gestart met IUI behandelingen (Menopur en Pregnyl spuiten) En helaas 1e IUI mislukt, waarbij echt een intens verdiet kwam, had dit niet verwacht. Vandaag CD 3 en dus weer beginnen met Menopur spuiten. Vind het behoorlijk heftig allemaal.
Maar het is vallen, opstaan en weer doorgaan. Houden de moed erin natuurlijk!
Meiden, succes allemaal, ik zal de verhalen gaan lezen en voor iedereen duimen en :kaars: !
Liefs
Anoniem: Welkom hier en succes bij de 2e poging.
Liefs, Chantal