hey engel1 ach nee, wat zo erg sneu…
hoeveel pogingen mogen julie nu nog ?
Sterkte ,maar bovenal voor nu , heel een fijne vakantie gewenst. Veel plezier met je mannetje, en de wijn en de kaasjes.
Ik hoop dat we goed nieuws van Ikke mogen krijgen
Wat vreselijk balen, Engel… Mogen jullie nu nog één IUI doen en daarna ook door voor IVF/ICSI?
Heel veel sterkte & ik hoop dat jullie ondanks alles toch een leuke vakantie hebben! :hug:
Groetjes,
Jippie
Nee toch Engel! Bah, krijg daar zelf ook altijd een rotgevoel bij, als het bij 1 van jullie (weer) niet is gelukt… Sterkte! :hug:
Hier ben ik weer !
Gisteren zo rond de middag zijn we terug gearriveerd.
We hebben het echt naar onze zin gehad! Eventjes een weekje de gedachten compleet op andere zaken. Dat heeft me wel goed gedaan.
Daar op vakantie was ik overtuigd dat ik mijn menstruatie zou afwachten en niet zou testen… maar éénmaal hier op KOK en alle verhalen , begon het toch alweer te kriebelen :mrgreen: Daarom gisteren hubbie gestuurd naar de apotheek. Jammergenoeg geen positief resultaat.
Vanmorgen daarenboven opgestaan met buikpijn. Ik vrees dus dat de ongi eraan zit te komen. :?
Engel, Bianca, ik zie dat die rode rotbeesten :twisted: jullie ook alweer gevonden hebben. Knuff voor jullie :hug:
:-* ikke zie zwanger worden … heb net gereageerd daar :hug:
Ikke Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat je de zinnen even hebt kunnen verzetten! Heb je vandaag je NOD of ben je al overtijd? Balen dat de test negatief was, maar misschien heb je te vroeg getest? Ik duim nog even door!
Bianca Hoe gaat het met jou? Wanneer ga je ook alweer met IUI beginnen? Ergens in september, omdat André nog een keer een zaadonderzoek moest laten doen, toch? Succes met alles & ik hoop dat jij nu ook een keer aan de beurt bent! :hug:
Hoe is het met de rest?
Liefs,
Jippie
Wat ik gedacht had is dus ook werkelijkheid geworden: ik ben deze middag ongi geworden. :? Waarschijnlijk dus ook wat later door het gebruik van Utrogestan.
Volgende ronde mss meer geluk…
Balen, Ikke…
Ik hoop echt dat je de volgende keer meer geluk mag hebben! :hug:
Liefs,
Jippie
hey ikke
balen of niet, telkens weer die teleurstelling
gr poohpooh
Hè, dat was iet het nieuws wat we wilden horen van je… Elke keer weer rot… :hug: Sterkte!
Pfff, vandaag valt het niet mee.
Ik heb echt wel een dipje. Het valt me niet mee om te verwerken dat deze poging opnieuw niet gelukt is. Ik wil het zo graag !!!
Telkens opnieuw de moed verzamelen om er terug aan te beginnen, telkens opnieuw hoop hebben dat het wel goed zal komen…
Vandaag lukt het me niet…
Mss ook wel omdat ik zo’n vreselijke ongipijn heb.
Ik moest van pure ellende opnieuw in bed en ben pas enkele minuutjes terug op. En dat op zo’n stralende dag als vandaag ! Echt wel zonde.
Ik denk dat ik wat afstand ga nemen van het forum.
Toen ik op reis was heb ik gemerkt dat ik er veel minder mee bezig was. En dat deed me echt wel goed.
Nu gaat er veel tijd in het forum en sommige verhalen van zwangere dames raken me diep. Is het stom dat ik er niet goed tegen kan om die vrolijke baby-verwachtende verhalen te lezen?
Ach, misschien denk ik er morgen weer helemaal anders over.
We zien wel!
Sorry voor dit negatieve bericht. Ik hoop snel weer de vrolijke ikke terug te vinden!
:-* en succes voor jullie allemaal
Ikke,
Ik denk dat iedereen hier wel eens zo’n dag heeft en daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor!!! :hug:
Het is ook warm weer, veel mensen buiten, zwanger, met de kinderwagen het valt mij ook op hoor. Knuffel en hopelijk ben je snel weer vrolijk
Ik ben vandaag bij de gyn geweest.
Ik heb mijn eerste echo gehad en de follikels waren te klein. Ook een aandachtspunt is dat het er veel waren.
Donderdag gaan ze nog een keer kijken en dan kijken ze of er 1 of 2 dominanter aanwezig zijn. Zijn ze allemaal "rijp"dan mogen we deze keer niet door met de IUI en moeten we wachten tot de volgende maand.
Het is spannend want donderdag gaan ze kijken of we vrijdag kunnen laten insimineren.
Dat was even mijn verhaal voor vandaag en straks kan ik gaan werken tot 22:30.
idd erg spannend zeg , balen hoor dat het lichaam soms niet doet wat we eig graag gewoon willen hé…
Vandaag mijn 2e echo dus afwachten maar.
succes lenie :-*
Ik wilde ook even zeggen dat ik voor je duim en ik hoop echt voor jou dat er één of twee follikels doorgegroeid zijn tot dominante exemplaren, zodat je vrijdag de inseminatie mag hebben :thumbup:
En Lenie… al naar de gyn geweest?
Hier gaat het eigenlijk wel goed. Ben redelijk rustig deze maand. Deze week ben ik met ovulatietesten aan het kijken of mijn cyclus gewoon is gebleven, na 6 maanden hormonen. (mijn cyclus was tenslotte altijd goed) Verder hebben vriendlief en ik het wel naar onze zin :inlove: De klusperiode gaat deze maand echt relaxed en ontspannen. Het gaat dus IVF worden en nu genieten we weer gewoon van elkaar. Het “moeten” lijkt eraf te zijn.
Morgen mijn laatste vakantiedag, maandag komen de kinders weer. Heb er zin in!
Ikke: ik snap je volkomen, zo’n dip heb ik ook gehad… :hug:
Ik heb 2 dominantere eitjes!!!
Zaterdagavond moet ik na mijn avonddienst naar het ziekenhuis voor de injecties en maandag heb ik de insiminatie.
Ze waren nog net iets te klein maar wel al een heel stuk groter dan van de week.
Leuk om te zien!!!
hey lenie op de goede weg dus, spannend hoor dit is de 1e iui poging he ,
nu alle goeds voor maandag gewenst :thumbup: