IUI deel 7

Hahah, mss ben je zwanger??? Zou wel mooi zijn hé !

Ja maar ik verlies wel wat :oops: licht gekleurd slijm :oops:

@Angelbaby: :hug:

Lenie, spannend! Hoop dat het snel duidelijk wordt wat het nou is!!!

Als het je ongi is, heel veel succes met jullie eerste IUI!!!

Liefs,

Hoop

Lenie hoe is het nu ?

Hopelijk gewoon domweg geen IUI nodig meis, zou finn zijn

angelbaby,… had je zon goede score zaadcelletjes en dan toch helaas niet zwanger… succes met het ivf krijgen en ondergaan… een heel stap verder lieverd. Sterkte daar in en alle goeds.

Hoe is het met de rest… engel1 ikke ( jou houd ik overal bij :mrgreen: ) en euhmm de rest dus :roll: :lol:

Nou het is aan het doorzetten hoor…i9k had even hoop maar nu niet meer.

Tussen kwart over 12 en kwart over 1 kan ik de iui poli bellen voor de eerste afspraken…

Ik vind het wel spannend hoor!!!

Goed meis dat je zo ook kan bellen gelijk… vandaag dus dag 1… en dan begint idd de spanning . Hopelijk kan bij jou de iui doorgaan… bij mij is de 1e afgekapt door overstimulatie…

Alle geods gewenst . liefs bianca

Nou het zet dus ineens niet door en mijn lichaam neemt mij in de mailing. fscheiding is nog niet helder rood dus ik moet maandag weer bellen. Zij hoopt dat het morgen geod ddorzet en dan kan ik vanaf die dag tellen.

Weeet iemand wanneer je eerste echoafspraak is. is dat tijdens je menstruatie… ik zit namelijkermee dat als ik maandag moet ik dinsdag een begravenis in apeldoorn heb… snappen jullie dit punt? of maak ik mij om niets druk.

Bij mij was de eerste echo steeds rond dag 10-12. Alleen in de eerste maand op dag 4. Tijdens mijn ongi dus…

Gisteren heb ik maar flink veel afleiding gezocht en dat is gelukt moet ik zeggen. Ik heb een tuinspiegel gemaakt van gaas, mos, lood en hout. Ben er best trots op, hij is mooi gelukt al zeg ik het zelf. (foto’s staan op log)

Verder zakt de frustratie al een heel klein beetje weg. Blijft zwaar *** natuurlijk, maar het is gewoon niet anders.

Ikke en Engel1 hoe gaat het bij jullie?

Euhm ik weet dat je op dag 3 een echo krijgt…

En dat je dan de start oet doen met hormonen nemen…

En dan pas krijg je weer een uitgangsecho bij dag 10 meen ik…

Als jedus Maandag moet komen , kán hetzijn dat je een inwendige echo krijgt. Ik heb begrepen van meiden hier dat zei op dag 1 alleen een gesprekje kregen met een planningskaartje voor de komende dgn en een afspraak bij ong dag 10 …

Ik kreeg gelijk een echo om na te gaan hoe mijn cystes zich ontwikkeld hadden… ik ben bekend met cystes en als die er waren mocht de start voor hormonen en IUI Niet doorgaan… drm zijn de 1e 2 maand ook niet eens doorgegaan…

Hey hey

Hier een drukke Ikke. Morgen vertrekken we op reis. Ik ben alles aan het inpakken ( ook dat van hubbie, want hij vergeet altijd vanalles :wall: ) en het huis wordt van onder naar boven gepoetst.

Ik kijk er echt wel naar uit om een weekje met hubbie erop uit te trekken.

Totaal andere omgeving, gedachten verzetten, ontspannen,…

Als ik terug ben dan kom ik hier hopelijk goed nieuws brengen … :pray:

Volgens mij wordt het ook deze keer niks, want voel helemaal niets speciaals of niks anders dan gewoonlijk… We zullen wel zien hé

Lenie, dus toch ongesteld geworden. Ik krijg de eerste echo altijd op dag 10. Eén keertje ben ik een dagje later geweest, maar dat was omdat ik me niet kon vrijmaken.

Ik wens je veel succes met de IUI. Moge dat de juiste oplossing zijn voor jullie zwangerschapswens ! :thumbup:

Angelbaby, wat heb je een mooie spiegel gemaakt zeg ! Knap van je hoor ! Ik wou dat ik het ook kon!

Wat je omschrijft op je log ivm dieren, heb ik ook. We hebben thuis een hond en een kat en het doet idd goed als je bij een verdrietige of sombere bui eens goed kunt knuffelen. Sommige dieren krijg je zoveel liefde terug en zijn je zo vertrouwd dat het wel je eigen kinderen lijken hé ( al is een paard in jouw geval dan wel een groot kind :mrgreen: )

Bianca, ik zal er niet zijn op jouw NOD, maar weet dat tijdens mijn afwezigheid het onderschrift wel zijn werk voor je doet hé.

Al heb je er geen goed oog in, ik blijf toch op een wondertje dromen voor jou ! :-

Engel1, volgens mij moet jij ook niet meer lang tot aan je NOD hé?

Ik wens je veel succes !

Meiden, ik neem alvast afscheid - tot volgende week :-

Heeel fijne week gewenst… en tot laterz… hoelaat vertrek je Ikke morgenochtend ?

Ergens in de voormiddag - ik weet nog geen exact uur wanneer we vertrekken. Dat zal een beetje afhangen van hubbie, denk ik. Tegen de middag worden we daar ter plekke verwacht .

Het is een uurtje of twee rijden , dat valt dus wel mee.

byekes :-*

Ik hoop dat je fijne weken hebt voor de boeg met het meest graag gewilde resultaat als goed begin… lieverd alle goeds bianca :-*

Hier weeer ongesteld helaas… bah en met wat voor pijn, ik ben eerder vertrokken bij zus en zwager… had last en migraine er bij… niks ergs maar niet fijn.

Bijna september dan mag andré s zaad weer voor analyse… pff

en dáárna ms weer IUI :pray:

Nu ronde 30 na d elaatste MA… klinkt kort maar zet het anders neer 2 en een half jaar… en het klinkt al heel anders… drm maar ronde 30.

He Bianca wat jammer zeg, balen hoor :hug:

Kl*te, Bianca:frowning:

Doe rustig aan & heel veel sterkte!

Hoe gaat het met alle anderen?

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Jippie

Bianca lieverd…heel veel sterkte! :hug: ik denk aan je!!!

Liefs,

Hoop

Hè Bianca. Wat balen weer zeg! Sterkte hiermee!

Bianca :hug:

Hier ook slecht nieuws: IUI 5 is mislukt :cry: Ik had goede hoop dit keer, gebaseerd op niets eigenlijk, want de tekenen waren niet anders dan anders. Vandaag is het in volle hevigheid losgebarsten, niet echt lekker getimed, want over een uur zitten we in de auto naar “La douce France”. We hebben wel erg veel zin in de vakantie en zoals hubbie al zei: nu mag je lekker veel wijntjes drinken en kaasjes eten. Nou ja, het is niet anders, maar de lol is er wel vanaf inmiddels. Nu een maandje zelf proberen: wie weet…

Ik hou het verder kort; er moeten nog broodjes met ei worden gemaakt en koffie gezet. Ik leef met iedereen mee en al schrijf ik niet iedere dag, ik lees het wel terug hoor!

Tot over 3 weken!

:-* Engel