IUI deel 7

Een nieuwe deeel meiden…



Ms is het iets als jullie kort even iets vertellen over jezelf ?



Ik zrg dat deze weer sticky wordt… kunnen we weer in een nieuw deel verder :dance:

Engel, succes met deze IUI, hoop dat het de laatste is!



Angelbaby, jeetje. Het blijft spannend bij jou. Hoop dat er snel duidelijkeheid is!



Nou ik zal even kort wat over mezelf vertellen.

Ik ben 25 jaar en sinds maart 2005 zonder pil. Afgelopen maandag heb ik een kijkoperatie gehad en daaruit blijkt dat ik endometriose heb.

10 juli a.s. heb ik een afspraak bij de gyn. om het traject wat betreft IUI te bespreken.



Liefs,

Hoop

Over mezelf…



Ik ben 28 jaar en juf aan een basisschool. We zijn in januari 2005 gestopt met de pil en helaas nog steeds niet zwanger.



Sinds februari 2006 komen we dan ook bij een gyn. Daar zijn alle onderzoeken gedaan, waar allemaal niets uit kwam als reden waarom ik nog niet zwanger ben.



Ben vandaag aan mijn 6e cyclus met IUI begonnen. Mijn eerste IUI was in februari van dit jaar. Na deze cyclus hebben we een tussenperiode, om te bekijken hoe we verder gaan… Ga maar weer een maand lang hopen dat dat niet nodig is…

Ik ook even ( alhoewel ik nog steeds geen volledige IUI heb kunnen afmaken ivm overstimulatie en daarna ziekte van partner )



Bianca 26 jaar. 5 jaar kinderwens. 2 keer zwanger 1 mk na 8 week 1 keer MA na 13 week.

Sinds April/mei cycles starten met IUI in het UMC te groningen.



Deze maand geen iui mogen , maar ws in september of oktober weer starten.



Groetjes bianca.

Hè Angelbaby balen dat het niet raak was deze keer!

Heel veel succes en sterkte!



Hier doen ze trouwens 4x IUI en dan gaan ze over op IVF.



En hier geen Clomid maar meteen hormoon spuiten.



Liefs,

Hoop

laat ik mezelf ook maar eens voorstellen:

ik ben 28 jaar

en ik ben sedert juli 2004 gestopt met de pil

nu zijn we bezig met IUI, en dit in combinatie met Clomid 100 mg





Hihi, wie me echte naam wil weten, kijk maar even naar de eerste letter van elke zin - lezen van boven naar beneden - dan weet je het :mrgreen:

:inlove: :-*

Hey Ikke, leuk gedaan zo! hahaah :mrgreen:

Leuk een nieuw deel.

Ik ben 32 jaar (sinds kort :shock: ) en al bijna 3 jaar bezig. Al 1,3 jr bij de gyn: allerlei onderzoeken, kijkoperatie gehad. Uikomsten: zaad minder goed, maar wel goed genoeg, lichte endo en verklevingen in rechter eileider, maar mag ook geen zwangerschap in de weg staan. Inmiddels IUI poging 4 met hormomen spuiten.



Vandaag is het ook al weer zover; de inseminatie is vanmiddag. 2 eitjes, 1 grote en 1 kleinere, beide wel aan de “slechte” kant, andere kant niets. Nou ja, we zien wel…

Nog even de afloop van mijn gyn bezoek: bijna 8 mln zwemmers :shock: Zo veel hebben wij er nog nooit gehad :dance: Voelt allemaal erg goed dus!



Verder keek er een co-assistentje mee: z’n jong jochie. Mmmmm, hij had goed zicht zullen we maar denken :wink:



Mijn duien draaien weer: niet alleen voor mijzelf, maar voor iedereen hier! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Spannend Engel…duim voor jullie!!!

zo hé engel fijn te lezen succes in de wacht weken,



hier weer ongesteld helaas.



groetjes bianca



ps Hoop ik heb op jou net gerageerd bij zwanger worden :-*

Bianca: balen zeg! Zijn we samen ongesteld…



Engel: goed joh 8 miljoen! Ik dacht trouwens dat jij ook uit het dec/jan topic kwam, maar zie nu dat je al bijna 3 jaar geleden gestopt bent. Ook alweer een hele tijd!



Hier zakt het echt baalgevoel alweer wat weg. Vandaag een leuke dag gehad op school. Mijn groep 8 had de laatste schooldag. Vanavond hebben ze hun musical gehad en daarna nog even een drankje. Ben echt overladen met cadeautjes. Zo lief! Morgen laatste dag met mijn groep 7 (combi hè) Lekker buffet!



Morgenmiddag heb ik dus zomervakantie! Ga mijn best doen om ervan te genieten. Morgen alweer aan de Clomid…

Bianca: balen meid; het zit je niet echt mee :frowning:



Angelbaby: ik ben inderdaad van dat topic, maar we zijn al iets langer bezig. Niet gericht, maar wel zonder pil; dus vandaar… Volgens mij zijn wij de enige twee nog zonder kids. Ik zie dat er al meiden aan ronde twee beginnen. Best confonterend, dus ik kijk er maar niet te vaak naar :? Veel plezier met je zomervakantie; je hebt dan best lang vrij, of niet?

Engel wat bedoel je zonder kids ? Bedankt meiden. We gaan weer eennieuwe ronde in, ook zowieso zonder IUI, maar ms wel met zelfsinseminatie.

We hebben thuis nog spuitmateriaal liggen als we dat willen doen.

Bianca: Angelbaby en ik kennen elkaar van het dec/jan 05 forum hier op de site. Dit forum is inmiddels al lang afgesloten en ik geloof dat bijna iedereen zwanger is, behalve Angelbaby en ik. En sommigen zijn al aan een tweede kid toe. Vandaar…



Succes met de zelfinseminatie. Wie weet lukt het; de wonderen zijn de werled nog niet uit :pray:

Ow zo haha bedankt voor de uitleg,



Ja zo heb ik hetmet dec 2004 stoppers, daaris iederéén al zwanger bij behalve ik…



Krijg je dan hé?

Hey Engel, ik heb ook meegeschreven bij de dec/jan 05 stoppers, maar ben daar later aangesloten! Inderdaad best confronterend dat sommige al aan hun tweede toe zijn, maar het is iedereen zo gegunt! En onze tijd komt ook nog wel :hug:



Angelbaby, hoop dat je laatste dagje ook leuk is geweest en lekker zeg dan al vakantie! Geniet ervan en heel veel succes weer deze ronde!



Bianca, ook voor jou weer succes deze ronde!!!



Liefs,

Hoop

Ja dat is idd zeer confronterend toen ik hier op KoK kwam praatte ik met een groep ( moniq trying jewel claudje en nog een aantal… ) allemaal hebben ze nu een kindje en soms al een 2e of zwanger ervan.

Das wel es moeilijk, niet negatief , maar toch merk je dan euhm ow ja… hier nog niet.



Ooit komt dat wel

Zeker Bianca, ooit komt het bij ons ook!!!



Enne, gefeliciteerd met je 3-jarig KoK jubileum!!! :dance:



Liefs,

Hoop