IUI deel 7

Van ons topic is er in juli 1 uitgeteld van de 2e. Wel leuk voor hen. Ik schrijf nog steeds met veel van ze. Ze leven ook erg met ons mee, dat het bij ons niet zo gaat, als bij hen…



Ik heb nu officieel zomervakantie! Inderdaad best lang, 6 hele weken. In de laatste week ga ik wel al naar school voor overleg, inrichten etc, maar de kids komen pas weer over 6 weken.

Dames ik ga jullie verlaten ik ga toch bij de ivf/icsi schrijven maar ik houd jullie in de gaten hoor. Veel succes meiden hopelijk zijn jullie snel zwanger!



:-* Danielle/West

Succes meid :-* Hopelijk gaat het gewoon lukken met IVF…



Verder niets bijzonders hier; ik moet nog werken tot augustus, dus nog even doorzetten. Hopelijk wordt het weer iets beter hier, dan heb ik het gevoel dat het ook echt juli is :?



Poohpooh schreef hier enige tijd geleden ook, weten jullie hoe het met haar is? Ik heb al lang niets van haar gezien…

West, veel succes met de IVF/ICSI :-*



Engel 1, Ik heb het even voor je opgezocht: het laatste geplaatste bericht van Poohpooh dateert van 20 juni.

Is dus idd al een tijdje geleden :think:

West, succes met IVF, hopelijk kun je snel goed nieuws brengen!



Liefs,

Hoop

Poging 2 is game over :frowning: Hup en met volle moed weer verder…

Hopelijk derde keer goede keer…

Wat jammer meid :hug:

west nogmaals succes met het ivf,



Ikke meid, dikke :hug: en een :-* van mij



bianca

@bianca81 wrote:

west nogmaals succes met het ivf,



Ikke meid, dikke :hug: en een :-* van mij



bianca




Dank jullie wel meiden we zijn gisteren geweest en we mogen dus in augustus/september al starten met ivf of icsi snel al he!! :dance:



Bij mij was gelukkig alles goed dus daar stond er niks voor in de weg !!



:-* Danielle

Wat goed, Danielle dat het al zo snel kan !! :dance:

Ikke, wat jammer meid :hug:



Daniëlle, wat snel al! Super :dance: Heel veel succes

:thumbup:



Liefs,

Hoop

Vanmorgen mijn FM gehad. rechts 10 mm en links 12 mm. Maandag terug komen.



Verder heb ik een folder meegekregen over IVF en ICSI. Om vast eens door te lezen. Ga daarom ook maar eens een kijkje in dat topic nemen…

Angelbaby :hug:

Angelbaby: Het helpt niet altijd om opbeurende verhalen te horen, maar bij kennissen is het de 6e keer IUI eindelijk gelukt. Houd dus moed en hoop; het is niet onmogelijk (al begrijp ik best dat je er soms niet veel vertrouwen meer in hebt) Heel veel succes meid: er zijn immers weer 2 potentiele babytjes bij jullie in de maak :pray:

hoi hoi

poohpooh Hier, ja een tijdje niks van me laten horen. Ik baal gewoon dat iedereen rond ons heen gewoon zwanger word en wij niet, of mag ik dat zo niet zeggen. Begrijp me goed ik vind het leuk en fijn dat anderen zwanger worden maar IK wil dat ook.

Ik ben nu 37 jaar en al meer dan 8 jaar bezig om een kindje te krijgen en ik moest dus nu even afstand nemen. We hebben 6 IUI pogingen gehad zonder resultaat, nu niks geen hormonen en toestanden en dus 3 maand “gewoon” proberen zwanger te worden.

ik wens iedereen succes en ik volg jullie en dat we allemaal maar gauw mama mogen worden.

gr en liefs Poohpooh

sorry als ik het terug lees is het een harde tekst maar zo voel ik me gewoon.

poohpooh

och lieverd zo herkenbaar, gewoon uitspreken hoor iedereen snapt je wel… lijkt me iig en anders danniet, ms goed ook, dan ehbben ze de pijn niet die jij nu voelt. Toch ?



Dikke knuf voor jou, :hug: :-* bianca

Pooh pooh: ik snap je volkomen. Wij zijn met de 6e poging bezig en ik voel me precies zo. Ik heb het er momenteel heel zwaar mee om andere mensen te horen vertellen dat ze zwanger zijn of zelfs om zwangere vrouwen te zien.



Het is allemaal niet niks, het heeft zo’n aanslag op je complete leven, dat is iets wat mensen die dit zelf niet mee hoeven te maken (en gelukkig voor hen) nooit helemaal kunnen begrijpen.

Poohpooh, ik begrijp je heel goed, en zo hard als het er staat is het ook!



Sterkte en ik hoop dat jullie wens echt snel in vervulling mag gaan nu! :hug:

Poohpooh: Hier nog iemand die volledig meevoelt. We zijn dan misschien nog niet zo lang bezig als jullie, maar de dagen/uren dat ik er flink van baal nemen snel toe. je gunt het iedereen, maar jezelf toch het allermeeste… Succes :hug:



Hier wordt het al weer spannend. Deze week wordt het weer wel of niet gelukt. Ik reken er volkomen op dat het niet is gelukt, ik voel niets anders dan anders en de kans is maar 10%…