IUI deel 7

Net weer terug van fm 2. Rechts was het nu ruim 18 en links ruim 20. Vanavond dus mijn spuit laten zetten en dan woensdag de IUI.



Ook net weer gesproken over IVF. We hebben in ieder geval afgesproken dat als het niet mocht lukken deze keer, we in augugstus in ieder geval pauze nemen en dat wij bellen voor de afspraak van het intake gesprek, als wij daar klaar voor zijn. Of dat in september, oktober of nog later is, ligt dus bij ons. Even de rust erin. Helemaal gezien we qua leeftijd geen tijdsdruk hebben, leek hem dit een goed idee en zelf had ik dat ook al willen voorstellen.



Ben echt helemaal niet met deze IUI bezig, alleen maar met het daarna… Toch heb ik met de dag alweer meer rust in me.

Het is al weer bingo; weer sneller dan de vorige keer: 10 dagen na IUI al ongesteld. Cyclus is nog maar 23 dagen… ben een beetje verdrietig nu… net mannetje gesproken; hij was ook een beetje down, hij was zo vol goede moed! Tsja, moed bijeenrapen en gyn maar weer bellen voor follikelmeting denk ik zo… 'T is niet anders :cry: :cry: :cry:

@engel1 wrote:

Het is al weer bingo; weer sneller dan de vorige keer: 10 dagen na IUI al ongesteld. Cyclus is nog maar 23 dagen… ben een beetje verdrietig nu… net mannetje gesproken; hij was ook een beetje down, hij was zo vol goede moed! Tsja, moed bijeenrapen en gyn maar weer bellen voor follikelmeting denk ik zo… 'T is niet anders :cry: :cry: :cry:






:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

Angelbaby, succes!! :thumbup: :pray:



Engel1, jammer meid :hug:



Liefs,

Hoop

ach engel 1 het moet toch een keer lukken :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

poohpooh

Engel 1 :hug: :hug: Jammer meid :-*

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, wij starten in augustus met de eerste behandeling!!!



Cyclusdag 3 moet ik beginnen met Puregon spuiten!



Liefs,

Hoop

IUI 6 is gebeurd. Toch een moment, zo je laatste (tenzij ze er in de wachttijd op IVF nog doen)



Het maffe is ook nog eens dat we dus echt een super zaadbewerking hebben. 27 miljoen/ml. We doen dus echt ons best tijdens deze laatste poging. Volgens onze gyn is dit echt extreem veel. Maar dat vinden wij niet erg! Nu maar hopen dat ze de weg weten te vinden. Heb ik toch nog wat hoop voor mijn laatste IUI… We zullen het zien over 2 weken.

angel baby mijn :thumbup: :thumbup: draaien

en hoop succes een spannende tijd

poohpooh

Angelbaby, ik hoop dat deze laatste kans jullie een klein wondertje brengt!



Poohpooh, dank je wel :-*

Vandaag toch iets vreemds gehad. Krampen echt ongelooflijke krampen, alsof ik zwaar ongesteld werd. Kon niet meer gewoon lopen, zitten, staan etc. Ben maar in bad gegaan. Dat ging in het begin ook niet, pas na een tijdje kon ik achterover zakken en heel langzaam trok de pijn weg.



Nu is de grootste pijn weg, maar af en toe trekt het even.



Echt zo vreemd, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Zou dan ook niet weten wat het was. Volgens mij kan ik nog niets voelen van een eventuele bevruchting of wat dan ook, maar wat was het dan? Iemand die dit al een keer meegemaakt heeft???

Klinkt pijnlijk. Ik kan je helaas niet helpen, maar hoop toch dat het met een eventuele bevruchting te maken heeft!



Hou je rustig meis!



Liefs,

Hoop

Angelbaby,jij hebthormonengespoten toch ter voorbereidingop je inseminatie ?



En deinseminatie heeft pas plaatsgevonden ?



Bij mij werd verteld dat je dan wel pijnklachten kon ontwikkelen dit omdat je eitjes vergroot en vermeerderd zijn , als er veel pijn optrad moest ik bellen. Dit kan alsnog teken zijn dat ze doorgroeien zeg maar.



Houdt het even in de gaten en anders morgen ( of desnoods bij erge pijn vanacht) even bellen en vragen hoor .

Ik heb inderdaad hormonen gespoten gekregen. Pregnyl. Dat heb ik alle 6 de keren gehad, maar dit nog nooit. Pijn van het groeien heb ik wel meerdere keren gehad, voor mijn eisprong, maar dat deed niet zo pijn.



Heb er nu niet veel last meer van.



Zou je denken dat ik (nog) geen eisprong heb gehad dan? IUI was gisteren.

Vreemd is dat, Angelbaby!

Ik heb na IUI ook altijd een beetje krampjes en zo… maar niet in die mate dat het zo lastig en ondraaglijk is !

Gelukkig is de pijn nu voorbij. Dikke :-* en niet teveel zorgen maken hoor!

net toch maar even de gyn gebeld en het gebeuren aan de assistente verteld. Zij is aan een gyn gaan vragen wat het kon zijn, maar zij wisten het ook niet. Als de pijn voorbij was, was het waarschijnlijk wel goed. Niets om me zorgen over te maken.



Omdat ik het met plassen nog een beetje voel, zou ze het vandaag ook nog even met mijn gyn overleggen (die was aan het opereren) en als die wat anders dacht, belt ze me nog op, als het verder niets is om me zorgen om te maken dan niet meer.



Voel me in ieder geval al wel gerustgestelder, nu zij zei dat het waarschijnlijk niets was.

Oef, Angelbaby, toch al wat gerustgesteld. Ik denk dat je juist gehandeld hebt. Anders is het toch maar gissen wat of hoe en nu je de gyn hebt opgebeld weet je dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Zo, heb follikelmeting weer achter de rug.

Best wel goed hoor - rechts follikel 14 mm.



Maar…

alles hangt af van het volgende staal van hubbie.

Als het niet goed is ( zoals de vorige keer ) dan wordt dit mijn laatste IUI en gaan we onmiddellijk over naar IVF

Als het na bewerking 50 % is of meer, dan krijgen we er 6.

Nu moet ik dit nieuws wel even laten bezinken, want ik ben een beetje van slag :frowning:

spannend hoor, kan me voorstellen dat dit even op je in moet werken. 14mm voor je eerste follikelmeting is inderdaad erg netjes. Wanneer moet je weer? zondag of maandag?



Hier heeft de gyn niet meer gebeld, dus ik ga ervanuit dat het niets ergs was. Op een ander forum reageerde iemand zoiets een paar keer gevoeld te hebben, toen ze zwanger was van haar kleine meid… We wachten maar af.

Hallo, Ik zou mij willen toevoegen aan dit forum.

Ik ben Lenie en ik ben 25 jaar. Wij zijn in okt/nov 2005 met de pil gestopt.

Ik heb vandaag de uitslagen van wat laatste testen gehad en we mogen met IUI gaan starten.

Ik moet hiervoor naar een andere locatie (ZH) in Den Haag en moet maandag bellen. Ik heb wel een recept voor clomid en Pregnyl meegekregen.

Ik ben hier nog niet helamaal in thuis maar zou graag wat mee willen schrijven en lezen bij jullie.