IUI deel 7

Ikke… we hebben elkaar al gesproken :hug: :-*



Lenie welkom en succes.



angelbaby de pijnklachten niet weer gehad? Ms toch dan maar super hopen dat het iest goed heeft mogen zijn :pray:



engel 1 poohpooh en hoop hoe is het met jullie ?

Ik hoop het ook. Af en toe voel ik was als ik ga plassen, maar de pijn is echt over. Ik duim hard dat het iets positiefs was…

Ik ben er nog hoor! Alleen wat minder gekeken de laatste dagen. Woensdag al weer naar de gyn: 1e FM. We zijn benieuwd, laatste keer voor de vakantie!!



Lenie: welkom hier! Je leert een hoop van elkaar, dus het is heel nuttig. Je kan ook lekker je verhaal kwijt als het even wat minder gaat…



Verder: iedereen succes!



Ik moet aan het werk…

Heb net de tweede follikelmeting gehad: het follikel was gegroeid tot 18,9mm - goed hé :dance:

Deze avond 23.00u moet ik de pregnylspuit laten zetten en dan heb ik woensdag 11.00u de derde IUI…

Nu maar hopen dat het een goed staal is woensdag :pray:

Ikke: dat klinkt zeker goed. Ga woensdag erg voor je duimen dat je een hoge score mag hebben na de bewerking!



Laatste keer voor de vakantie? Laatste complete IUI of sla je over? Snap je niet helemaal geloof ik…



Hier weinig nieuws. Voel niets tot nu toe. Vanaf vandaag zou een eventueel bevruchte eicel kunnen gaan innestelen… Nog dik een week wachten…

jemig lieve meiden wat een spanning



Ik hier slecht nieuws… André is weer flink ziek… de koorts is nog onder de 39 maar zoals het er uit ziet zou de afspraak die nu staat voor in september ook niet door kunnen gaan. Ze willen pas zaadanalyse weer doen als er 3 maand geen koorts bij de man is opgetreden omdat dit ernstig van invloed kan zijn op het zaad.

Na 3 maand is hjet zaad naw weer zo als voor het ziek zijn… en pas als dat door analyse is vastgesteld volgt bij ons IUI…

Als nu dus de korots verhoogd… dan is dat ( als alles dan goed zal gaan) Nov/dec cycles.

:?

Hé Angelbaby, normaal gezien heb ik 6 pogingen IUI. Nu zijn we bezig met de derde ( woensdag inseminatie ). Maar als dan de resultaten van de zwemmers niet voldoende mocht blijken, dan krijgen we geen poging 4, 5 of 6 meer. Dan gaan we meteen over naar IVF. Wanneer die eerste poging IVF zou zijn, dat weet ik niet. Volgens mij heeft de gyn mij eens verteld dat er een zomerstop is. Augustus zou dus waarschijnlijk een maandje ‘stop’ zijn. Ik weet niet of hier in België ook wachtlijsten zijn. Het is nog afwachten wat en hoe dus. Maar de gyn zag het wel positief in en zei me dat ik nog niet onmiddellijk ‘het ergste’ moest vrezen.

:roll: Zo ben ik wel - ik wilde al weten hoeveel keer IVF kan.



Nog een weekje spannend bij jou, meid ! Mijn duimen draaien overuren :thumbup:





Bianca, dat is natuurlijk weer balen dat André opnieuw ziek is. Hopelijk stijgt de koorts niet meer!

Bianca: dat is balen zeg, het blijft maar uitgesteld worden. Als wij de zaadcellen van mijn vriend in gaan leveren, moet hij ook altijd invullen of hij koorts heeft gehad of ziek is geweest.



Ikke: dat had ik begrepen ja, vandaar dat ik duim voor een goede score :wink:



:-* allemaal!

Oké, Angelbaby, ik dacht eventjes dat mijn berichtje je niet duidelijk was.

Bianca: ik hoop dat die koorts snel verswijnt en weg blijft. Jeetje wat een pech

oh ja ik belde vandaag naar het ziekenhuis over informatie van IUI en de eerste afspraak, heeft die vrouw net een vrije dag. Nou bel ik morgen even en weet ik meer over hoe en wat.

Sorry, Lenie, ik had je nog niet welkom geheten hier… :oops:

Dus bij deze: hey ! :mrgreen:

Ik wens je veel succes met de IUI ! :thumbup:

Brrrr spanning stijgt hier opnieuw.

Ik heb straks om 11.00u de derde IUI.

Heb daarnet even een ovulatietestje gedaan en het gaf een mooi lachend gezichtje - jipppiiie, dat zit alvast goed !

Nu maar duimen voor de zwemmertjes !

@ikke wrote:

Brrrr spanning stijgt hier opnieuw.

Ik heb straks om 11.00u de derde IUI.

Heb daarnet even een ovulatietestje gedaan en het gaf een mooi lachend gezichtje - jipppiiie, dat zit alvast goed !

Nu maar duimen voor de zwemmertjes !






Heel erg veel succes vandaag meid en ik :thumbup: :thumbup: dat het helemaal goed komt!!!



:-* Danielle

Hey Ikke ik denk aan je, nog een klein half uurtje dan weet je meer. Laat

aub het zaad van goede kwaliteit zijn dat deze maar ook de komende 3 zo waar nodig door mogen en kunnen gaan.

Sterkte , en meid zoals ik al zei vanmorgen , fijn dat je mannetje mee gaat.



Ik lees zo snel mogelijk bij als ik vanavond thuis ben, we spreken elkaar snel.



Alle goeds en liefs bianca :-*

Ik ben inderdaad ook benieuwd, hoop zo voor je dat je een goede bewerkingsscore hebt! Nog 3 keer geeft toch extra kansen!



Even over de mannen… Gaan die bij jullie mee? Mijn vriend gaat altijd mee. Naar iedere FM, inseminatie, gesprek etc.

Ikke :thumbup: :thumbup:

Ikke hoe is het ermee, hoop zo op goed nieuws :-*

Ikke nog geennieuws van je. Helaas,

meid ik hoop zo dat het geen slecht nieuws is geweest en je nu aan het piekeren bent.

Lees snel weer…



Juudje jou spreek ik ook veel te weinig…



Angelbaby wb de mannen. mijn man gaatnooit mee alleen als het nodig is dus. Dus bij inleveren zaad oid.

Voor de rest is vrijvragen en krijgen geen doen. Gek eig hé ?

Ow sorry dat ik nog niets had laten weten, maar we moesten onverwachts nog enkele tegels halen naar de doe het zelf winkel.

Nu pas zijn we terug thuis.



De zwemmers waren gelukkig van top - kwaliteit !!! :dance:

Ik weet niet precies zo met procenten, maar heb wel onthouden recovery 68% en gyn die zei dat het zo goed was als een normaal staal en dus prima :dance: :dance: :dance: * zit te glunderen*

Ooooh, ik ben zo superblij !! Nu maar weer twee weken wachten - zal denk ik wat sneller voorbij gaan, want eind volgende week vertrekken we op reis.



Bij mij ging mijn vriend de vorige keer bij de inseminatie niet mee, terwijl hij wel zomaar thuis was… en dat vond ik helemaal niet leuk. Zoiets doe je samen, vind ik ( maar begrijp wel dat soms niet mogelijk is door werk of zo… ) Gelukkig deze keer samen er naartoe geweest. Kon hij ook gewoon zelf de vragen stellen aan de gyn.



Deze avond doen we nog eens extra ons best :inlove: al heb ik nu wel wat last van krampjes in mijn buik…