Ikke wat super! Nu weer 2 weken duimen. Hopen dat het niet nodig is, maar toch een geruststelling dat je weet dat er eventueel nog 3 mogen :thumbup:
Ikke dat wordt 2 weken duimen draaien.
Mijn vriend kan helaas niet altijd vrij krijgen en moet zelfs veel moeite doen om zijn werk om te gooien voor het inleveren van het zaad. Nu kon dat wel lke keer op vrijdag als hij vrij is maar straks kan dat niet op commando. Dus we maken er een hoop werk van bij zijn werk.
Trouwens, hij is een heli piloot met vaste vliegroutes , vandaar…
Jahooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jippie nog meer nieuws goed hé ?
Gefeli Ikke op naar 2 week wachten en succes :thumbup:
Ikke super! De duimen draaien weer overuren!
Hier in spanning tot mijn NOD! Heb een goed gevoel, maar ga er toch ook weer niet vanuit!
Ik hoop het wel zo erg, dan hoeven we niet meer te beginnen met de IUI!
Meiden succes weer met wachten!!!
Liefs,
Hoop
Ik duim voor je hoor Hoop!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@Hoop wrote:
Ikke super! De duimen draaien weer overuren!
Hier in spanning tot mijn NOD! Heb een goed gevoel, maar ga er toch ook weer niet vanuit!
Ik hoop het wel zo erg, dan hoeven we niet meer te beginnen met de IUI!
Meiden succes weer met wachten!!!
Liefs,
Hoop
En ikke :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook mee
:-* Danielle
Hoop heb net al geregeerd elders vooor je, maar ook van mij heel veel succes en duimendraaierij hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoop, ik doe ook mee hoor ! Duimen draaien voor je ! :thumbup:
Dank jullie wel lieverds!! :-*
Tot nu toe nog steeds niets!
Liefs,
Hoop
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoop: Weer een dag verder…
Mijn man gaat vaak niet mee; hij werkt ver van het ziekenhuis, dus dat is erg lastig. Ik kan redelijk goed mijn eigen tijd indelen en werk op meerdere locaties, dus het kan vaak gewoon even tussendoor. Toch vind ik het wel prettig als hij wel mee kan, bijvoorbeeld op een avondspreekuur. Je doet het toch samen, hè?
Wij hebben vandaag al weer inseminatie. Zaad is al weer ingelverd (door mij ) Dag 12 dit keer. Iedere maand vroeger, zo schiet het wel lekker op. Over 2 weken op vakantie, dus slaan we een maandje over. En na onze vakantie IUI 6, tevens de laatste voor IVF. We hopen dat het niet nodig is
Maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo veel vertrouwen meer in als in het begin…
Iedereen alvast een goed weekend!!
Yep, weer een dag verder en nog steeds niets!
Ik ben gewoon 1 dag overtijd!!! :mrgreen:
Engel1, succes weer voor deze ronde…ik duim voor jullie!
Liefs,
Hoop
Hoop: Weer een dag verder…
Mijn man gaat vaak niet mee; hij werkt ver van het ziekenhuis, dus dat is erg lastig. Ik kan redelijk goed mijn eigen tijd indelen en werk op meerdere locaties, dus het kan vaak gewoon even tussendoor. Toch vind ik het wel prettig als hij wel mee kan, bijvoorbeeld op een avondspreekuur. Je doet het toch samen, hè?
Wij hebben vandaag al weer inseminatie. Zaad is al weer ingeleverd (door mij ) Dag 12 dit keer. Iedere maand vroeger, zo schiet het wel lekker op. Over 2 weken op vakantie, dus slaan we een maandje over. En na onze vakantie IUI 6, tevens de laatste voor IVF. We hopen dat het niet nodig is
Maar eerlijk gezegd heb ik er niet zo veel vertrouwen meer in als in het begin…
Iedereen alvast een goed weekend!!
Hoop , dat klinkt goed hé - 1 dag overtijd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ja daar krijg je de bibbersvan hé. Ben je normaal regelmatig ?
Spannendzeg ik Hoop voor Hoop :dance:
Normaal wordt ik altijd precies op mijn NOD ongesteld of de ochtend erna!
Maar goed, ik weet ook niet wat die kijkoperatie nog voor invloed heeft/kan hebben!
Liefs,
Hoop
nee dat is waar ook , die heb jeook gehad. Eig geen idee hoe dat nogvan invloed kan hebben.
Nu jagoed dat je nog even kunt wachten ( las ik elders) anders stel dat hij negatief is is het ook dubbelrot…
sterkte met wachten :-*
Na mijn kijkoperatie ging mijn cyclus gewoon zo door als anders. Alsof er niets gebeurd was! Ben trouwens ‘blij’, dat ik 1 dezer dagen ongi wordt, staat dat de operatie verder niet in de weg, kan er meteen een eitje links komen!
Hou je taai hoop, lekkere spanning!
Oke, fijn om te weten dat de operatie geen invloed hoeft te hebben op je cyclus. Heb de nijging om te testen (helemaal als ik hier op KoK blijf rondhangen), maar ik wacht geduldig nog een paar dagen!
Ineke, ik hoop voor je dat het snel door zet en dat alles goed verloopt!
Liefs,
Hoop
Ik zie dat ik heel enthousiast twee keer mijn vorige bericht heb geplaatst. Lekkere bladvulling :mrgreen:
IUI is weer gelukt: weer een nieuw record: 12,7 mln zaadjes. En dat voor iemand met in eerste instantie slecht zaad… Zo zie je maar: zaadkwaliteit kan behoorlijk fluctueren.
Ik heb ook altijd de neiging om in de laatste 2 weken veel meer op KOK te vertoeven. En dan wordt je aangestoken door al die meiden die testen. Ik heb het nog nooit gedaan. Iemand zie ooit: vroeg testen maakt je niet méér of eerder zwanger. Dus ik wacht altijd keurig af. Misschien ben ik ook gewoon bang voor toch wéér een teleurstelling (tot nu toe ook wel terecht) Onwetendheid is ook wel lekker veilig…