Fijn dat de IUI er weer op zit! En goede score hoor!
Succes :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Engel1, je hebt helemaal gelijk met je redenering.
Niet testen en afwachten is idd lekker veilig maar wel zenuwslopend natuurlijk.
Maar, met dit nieuwe record :dance: moet het vast en zeker lukken bij jullie :thumbup:
Hoe ist met Hoop?
Engel: ook al zo’n mooie score! Het lijkt wel de maand van de superscores! Als we er dan ook allemaal zwanger van mogen zijn, zou het helemaal geweldig zijn!
Idd, Angelbaby, zo dacht ik ook toen ik het berichtje las van die goeie zaadkwaliteit :dance:
Hallo lieve meiden…
Hey wb testen… ik ben er ook niet zo rap mee. Heb in totaal 4 x getest waarvan 2 x zwanger dus
2 keer ver overtijd en niet zwanger…
Nee ik ben er niet snel op, idd om de reden ,… teleurstelling en ja als je echt zwanger bent blijft het toch wel uit de ongi …
Ikke , jij een Juudje lopen een beetje tegleijk met mij op hé kwa cycles. Spannend voor ons… moge jij en juudje nu zwanger zijn… zeker juudje… haar laaatste kans. oiig je snapt em wel… En jij ow meis ik hoop zo met je mee… van mji alle succes elke dag hé ( ondertekst doet hetwerk ik de gedachte :thumbup: )
Engel1 jij toy toy toy …
en de rest ook eig hahaah
Hallo dames,
Hier nog steeds geen ongi!
2 dagen overtijd inmiddels.
Morgenvroeg gooi ik er een testje tegenaan!
Meiden ik duim me rot voor ons allemaal!!!
Liefs,
Hoop
Dank je wel, Bianca - ik vind het ontzettend lief van je dat je in je onderschrift voor me hoopt en duimt ! :-*
Hoop, jij maakt het wel extra spannend hé - wat zou het toch mooi zijn als jouw test morgen positief is ! Ik hoop het zo voor je
En de test was positief!!!
Ik ben zwanger!!!
Ik ben zo ontzettend blij!!!
Meiden, ik hoop voor jullie ook snel een positief resultaat!!!
Heel veel succes!
Liefs,
Hoop
Yessssss :dance:
Ik ben pas wakker, en dacht: laat eens even kijken of Hoop al heeft gepost… En ja hoor, nog wel met schitterend nieuws :dance:
Gefeliciteerd meid!! Jij woont de komende dagen vast op een roze wolk :inlove:
Angelbaby, bij jou is het nu stressy afwachten zeker? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoop GEFELICITEERD meid !!
:-* Danielle
Hoop: Gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Geweldige banner hoop!!! Super. Alvast fijne trouwdag ook!!
liefs
Ineke
Hoop Wat geweldig, meid!!! Jeetje,na zo’n tijd nog gewoon op de spontane manier voordat je met IUI gaat beginnen! Vind het echt super voor je! Zal wel heel onwerkelijk zijn, of niet? Gefeliciteerd & geniet ervan! :-*
Angelbaby Jij succes met de laatste wachtdagen! Ik hoop dat het bij jullie ook raak is!
Hoe is het met alle andere meiden, hier?
Bij ons is het ook erg spannend… Ben nu twee dagen overtijd na een ICSI-behandeling, zit nu op de 16e dag na de punctie. Morgen mogen we testen en hebben we een bloedtest in het ziekenhuis. Kan het niet beseffen dat het waarschijnlijk bij ons ook raak is, ik heb al ruim een week veel kwaaltjes, die alleen maar toenemen. En anders werd ik vaak al 10 dagen na de IUI/IVF ongi, en nu nog steeds niks te bekennen. Maar goed, eerst maar eens afwachten! :shifty:
Heel veel succes allemaal!
Liefs,
Jippie
Owww, mocht dat waar zijn meid !!!
Het moet je vast kriebelsss geven nog wachten tot morgen.
MAar ik ga echt waar dubbel en dik voor je duimen.
VOlgens mij test je morgen ook POSITIEF :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Lief van je, Ikke! :-* Zal het morgen hier wel even laten weten, wat de uitslag was. Hoe gaat het met jou dan? Jij zit aan het begin van de wachtweken na je 3e IUI, toch? Ik hoop echt dat het deze keer raak is! Wil je niet op het andere topic zien verschijnen!
Sterkte & succes voor iedereen!
Groetjes,
Jippie
oww jippie meid wat spaannunt nu voor jou en voor wienog meer was het ook ? angelbaby meen ik… pff meiden wat zou het fijn zijn als jullieje in zwanger zijn mogen voegen en dan daar wel blijven hoor… ow succes , Hoop jij alle goeds lieverd… :-*
Met mij alles goed, Jippie.
Ik zit inderdaad in de eerste wachtweek.
Maar volgens mij zal het deze keer wel meevallen. Want volgende week vertrekken we voor een weekje op reis. Dat zal wel een beetje afleiding bieden !
Het enige waar ik het wel een beetje moeilijk mee heb, is de Utrogestan.
Ik moet het 3 keer per dag gebruiken, en ik durf het wel een keertje te vergeten :oops: Nu heb ik geprobeerd om het aan te tekenen op de kalender. Hopelijk helpt het wat…
Ik kan bijna niet wachten tot morgen, alleen maar om hier een positief bericht te zien verschijnen !! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoop: heeeeel erg gefeliciteerd!!! Ik ben zo onwijs blij voo je.
Jippie: voor jou ga ik nu ook heel herd duimen!!!