Meiden, dank jullie wel!
Heel veel succes allemaal! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
WAUW Gefeliciteerd Hoop!!
Wat fantastisch zeg: dat geeft ons weer moed hier! Geniet ervan meid en laat ons af en toe weten hoe het met je gaat!
Hoi meiden,
Vandaag was het onze testdag en ik mag melden dat we na vier jaar eindelijk zwanger zijn! :inlove: Vanochtend eerst zelf getest en die was dik positief, daarna wezen bloedprikken. Ik heb net de uitslag gekregen en ik had een mooie hcg-waarde. We zijn totaal verbijsterd…Nooit verwacht dat het meteen raak zou zijn bij de eerste terugplaatsing! Ik ben nu vier weken en drie dagen en uitgerekend op 28 maart. Dus Hoop en ik schelen maar een dagje! De eerste echo hebben we over drie weken, dus als we ruim zeven weken zwanger zijn. Het blijft spannend, maar we gaan nu eerst even genieten!
Angelbaby Hoe is het met jou? Hoop dat je snel mag volgen! En alle anderen natuurlijk ook! :-*
Liefs,
Jippie
Ik zei het pas al dat ik zo fijn vindt dat je zwanger bent, zo verrassend, meid gefeliciteerd.
Doet me goed te lezen, toch is er ergens hoop dus…
succes en alle goeds de komende maaaaaaaaaanden :dance:
Jipppiiiiieeeee, even waarschuwen wat er je te wachten staat :mrgreen:
Maar zoals ik elders al zei: geniet ervan ! Het is je zo gegund ! :-*
Angelbaby, voor jou ook ontzettend spannend !
Ik heb even je log bezocht :-*
Jippie!!! Super, gefeliciteerd! Geniet ervan! :dance: :dance: :dance:
Hoop en Jippie!!! wat SUPER!!!
Gefeliciteerd!!!
Meiden ik lees nog vaak even hier hoe het met jullie gaat hoor! ben jullie niet vergeten!
Allemaal heel veel succes!
Dit moet toch weer een beetje een opkikker zijn!
Heb je op het IVF topic al gefeliciteerd, maar hier nog maar een keer:
Van harte gefeliciteerd Jippie!!!
Hier nog altijd aan het wachten en zenuwachtig kijken als ik naar het toilet moet. Toch denk ik dat ik wel ongesteld ga worden. Alles is hetzelfde als de 29 maanden hiervoor…
Jippie: gefeliciteerd zeg!!!
Lenie en Angelbaby: Ik duim voor jullie hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jippie: gefeliciteerd :dance:
Nou volgens mij gaat de ongi vandaag beginnen.
Als het morgen erger wordt dus echt doorzet dan mag ik de poli bellen want dat zou de eerste dag zijn van mijn cyclus. Volgens mij kreeg ik dan een echo afspraak en uitleg… Op 3e dag beginnen met clomid… dat vind ik best spannend aangezien ik altijd heftig reageer op medicijnen.
Lenie Heeft je ongi nog doorgezet? Mag je dan op cyclusdag 3 beginnen met Clomid, of moet je nog een cyclus wachten? Erg spannend dat nu alles gaat beginnen! Ik hoop dat je goed reageert op de Clomid en dat alles voorspoedig mag gaan! Heel veel succes, meid!
Angelbaby Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je nog steeds niet ongi geworden bent! Vandaag zit je op je NOD… Ik duim op volle snelheid, hoor! Hopelijk is het raak en hoef je niet door voor IVF/ICSI! Heel veel succes!
Ikke & Engel Ook al in de rottige wachtweken… Jullie ook heel veel succes, ik hoop op een babyboom hier.
En dat geldt natuurlijk ook voor alle andere meiden!
Zet 'em op allemaal!
Liefs,
Jippie
Mijn IUI verhaal is helaas afgelopen met een misser. 27 miljoen zaadcellen en nog is het niet gelukt… Dat zegt dus ook niet veel.
Als jullie het goed vinden blijf ik hier nog wel meelezen en posten! Bij het IVF/ICSI topic was ik inmiddels ook al begonnen.
Ikke & Engel: duim voor jullie dat jullie wel meemogen in de babyboom!
tuurlijk ben je hier welkom mee te typen ik typ ook toch mee mwahah en ik ben nog niet eens met een echte iui bezig… nu ja heb er 1 deels gehad :roll:
angelbaby: het is nog niet doorgezet maar als dat zo is moregn dan moet ik bellen. En idd ja moet ik op de 3e dag beginnen met clomid ik hoef niet te wachten. Ik ben erg benieuwd !!!
Ik weet niet goed wat te zeggen, Angelbaby…
Ik had het nog zo voor je gehoopt ! En dat al helemaal omdat er zoveel goede zwemmers waren !! Ik hoop dat je met IVF meer succes mag hebben !! :-* en :hug: van mij
Lenie, jij kunt bijna met de eerste IUI beginnen ! Spannend hoor !
Ach Angebaby, wat ongelofelijk kl#te voor jou en je mannetje. Heel veel succes in het vervolgtraject… :hug:
Angelbaby een hele dikke :hug:
@ikke wrote:
Lenie, jij kunt bijna met de eerste IUI beginnen ! Spannend hoor !
Ja en dan zet die ongi hier niet door, ik loop nog te rommelen…