Vandaag echt zo’n overheerlijke dipdag. Bah, wat heb ik daar toch een hekel aan. Dan ga ik heel de tijd zitten malen, en dan heb ik nergens meer vertrouwen in. (en de dag is nog maar net begonnen ) Laat 'm maar snel om zijn…
Ineke, heb je ook plaats genomen op het wachtbankje?
nou, ik zit er weer op (het bankje). IUI ging voorspoedig, heel snel en de arts en ik hebben volste vertrouwen. Ben alleen enorm sacharijnig en emo, aangestoken door jou optimist ? zullen wel de hormonen zijn… hoe is het bij jou Ineke?
gaat het trouwens weer een beetje beter optimist? je nick doet vermoeden dat je er weer snel boven op bent.
is er een reden voor dat je down of onzeker bent? :hug:
Ben helaas m’n dip nog niet te boven. Ik heb m’n twijfels over het moment van m’n eisprong. Toen ik 's morgens voor m’n fm ging was ie 21,2 mm, en toen 's avonds de pregnyll injectie. Die avond had ik zo’n typische buikpijn (al voor de injectie) en volgens mij had ik toen m’n eisprong. Dat zou dus betekenen dat we te laat waren met de IUI. Heb nog gevraagd of ze wouden kijken op de dag van de IUI maar dan is dat schijnbaar bijna niet te zien.
Het is gewoon zo balen dat het allemaal niet leuk vanzelf wil gaan. Maar dat gevoel kennen we allemaal wel. Heb jij er wel een goed gevoel over Corine?
dikke knuffel voor degene die hem willen :hug:
ik heb echt een enorme vreetaanval en ik geef er gelukkig helemaal niet aan toe :liar:
natas
maar optimist als de eisprong de dag ervoor was ben je nog steeds op tijd met de IUI volgens mij, dus geen zorgen!! ik snap je gevoel wel ook, ik twijfel ook altijd over van alles, omdat je weet dat kansen zo klein zijn, moet alles (denk je) perfect zijn, helaas weten we toch niet hoe natuur precies werkt dus daar komt hoop en vertrouwen van pas
Ik had er gister wel een goed gevoel over, ondanks dat we er maar vanuit moeten gaan dat de follikels groot genoeg waren, want geen scan meer in de laatste 4 dagen, maar goed toen nog 3 gonal er tegen aan gegooid, dus zal wel.
de procedure ging heel soepel, tegenwoordig moet ik volle blaas hebben zodat de baarmoeder dan gekanteld wordt en de insemenatie blijkbaar makkelijker gaat en er niets gemorst wordt, dat werkt blijkbaar goed.
Nu ben ik enorm emotioneel en snel op mijn teentjes getrapt, uitkijken dus voor de mensen op mijn kantoor :evil:
thanks voor de :hug: natas, ik maak er even gebruik van.
hoe is het met de andere dames?
ik begin trouwens nu ook enorm te twijfelen, voel enorm mijn buik, dus denk dan dat eisprong vandaag is, dus gisteren te vroeg :think:
arts zei nog dat we vanavond ‘ons best’ moesten doen, maarja, dat gaat wat lastig met hub in een ander land.
die stomme onzekerheden idd, om gek van te worden :x
M’n eisprong zou dan 1,5 dag voor de IUI geweest zijn, dat is wel te vroeg toch? Maar je hebt gelijk, je weet het nooit. Geloof dat ik me vandaag wat gezelliger voel .
het ei en het zaad blijft als het goed is toch nog even goed hoor!
Corine, het klussen alleen is niet perse het doel maar vooral ook het hebben van een orgasme na de iui. Dus zelfbevrediging mag ook! Tuurlijk is het fijner als je het “echt” kan doen omdat er dan ook nog eens een partij nieuwe zaadjes kunnen aankomen maar het samentrekken van de bm zou ook erg goed zijn (zegt mijn suudafrikaanse gyn he?)
Hier baal ik van de vreetbuien, verder ok!
natas
ik maar denken wat is het hier rsutig krijg ik geen mail maar dus moet heel veel bijlezen en heeft krabje al baby? :oops:
he roosje, krabje heeft een paar dagen geleden een zoon gekregen, ook eerder vermeld volgens mij hier :think:
Natas, thanks voor de tip nooit eerder van gehoord overigens. wat balen van je eetbuien, is dat hormoon - cyclus gerelateerd, of mer psyche? (of allebei?) lekker afleiding zoeken ? :hug:
optimist, fijn dat het weer beter gaat, met mij ook wel weer, tijd voor wat meer optimisme :mrgreen: op het bankje
Ineke, waar ben jij nu? hoe is het met je?
Danielle, Cinzia? hoe is het met jullie dan?
ik heb nog niet terug gelezen nog geen tijd gehad
maar geweldig krabje een zoon gefeliciteerd en geniet van je mooie manneke foto?
Optimist,
volgesn mij was je IUI wel op tijd hoor! Ik heb ook wel eens dat ik voel dat mijn eisprong eerder is dan de IUI, maar de gyn weet echt wel wat ze doen!! (hoop ik).
Dus nu wachten? Spannend meid, wanneer is precies je NOD?
Corine,
dus je hub zit in een ander land? Misschien stomme vraag, maar hoe kan het dan dat je IUI hebt gehad? Hij moet dan toch zaad inleveren?
Is hij wel weer thuis voor je NOD, dat jullie samen kunnen testen?
Ineke,
hoe gaat het met jou? Hopelijk een héél gezellig weekend gehad!! Haha…
Roosje,
hoe gaat het met jou verder? Alweer tijdje niet gesproken!
Hier gaat het goed. Zijn alweer sinds afgelopen zaterdag een het prikken. Heb a.s. vrijdag 1e fm en a.s. donderdag ga ik voor het eerst in mijn leven naar een acupuncturist. Jaja, ook nog een fobie voor naalden, maar toch.
XX
cinzia het gaat wel goed met me ik ben vandaag weer begonnen met primolut dit omdat me ongi weg blijft en ik wel graag verder wil met de behandelingen met jouw ook alles goed? ik schrijf hier minder mee dit omdat iui eerst niet voor ons van toepassing is
Hoi Lieverds, zoals Cynthia dus al had doorgegeven ben ik donderdag bevallen van een wolk van een zoon, genaamd: Tycho Derk Gerardus Maria :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Het is een ontzettende lekker ding en dat maakt de bevaaling meer dan goed. Bevalling was erg zwaar en is uiteindelijk op een keizersnee uitgedraait…
Ik heb wel foto’s van hem…maar plaats ze pas hier als ik zeker weet dat iedereen dat wil. Ik wil anderen niet voor het hoofd stoten of onnodig pijn doen…Anders moet je maar even zoeken op forum. Ook in sf bij buikfoto’s staats een foto van Tycho…
Liefs, Chantal
he Chantal, leuk wat van je te horen!! weer een beetje hersteld? ik weet niet hoe de andere dames erover denken maar wat mij betreft: kom maar op met die foto ! heel benieuwd :dance:
Cinzia, ook weer bezig dus, heel goed, en naar de acupuncturist, spannend hoor, tja een naalden fobie, net echt handig in de mm maar wie weet groei je er over heen, of eigenlijk hopen we natuurlijk van niet door snel zwanger te zijn
mijn hub woont wel bij mij hoor, maar zit voor werk vaak in buitenland dus de iui’s plannen is altijd een redelijke uitdaging, deze keer is ie direct door gegaan vrijdag is hij weer terug maar dan ben ik weer weg. NOD weet ik eigenlijk niet of hij er is. Vind ik ook niet zo erg overigens, alhowel wel lekker om even uit te huilen als het niet ok is. We willen verder niet teveel op focussen en mee bezig zijn, ook niet voor ons zoontje, dat is veel te mooi om niet optimaal van te genieten :inlove: Vandaar ook onze keuze om weer verder te gaan met IUI ipv weer IVF, en daarmee, zoals mijn arts het zegt, met minimale stress maximale kansen te creeren.
:inlove: wat een skeet :inlove:
Nou, hier baal ik als een stekker. Had deze maand een ander merk ovulatietesten en vond de uitslag onduidelijk, daarom blijf ik aan het testen en heb nu al 4 dagen een positieve uitslag!! Mannetje wordt er gek van en het staat hem dan enorm tegen wanneer het ‘moeten’ wordt…geen idee dus of we op tijd zijn geweest want de sfeer moet er wel naar zijn om het te doen!
Vraag me nu af of ik dit altijd al heb en of er dan iets mis is rond mijn LH-piek. Ik stop natuurlijk anders met testen na een positieve uitslag!
Even geen energie om op iedereen te reageren hoor. Weet dat er een paar meiden op het wachtbankje zitten! Sterkte!!
liefs
Ineke
Welkom terug chantal! Foto’s vind ik prima hoor!
Oh Krabje, wat een schatje zeg! Ik kan alleen maar 1 foto van hem vinden op het buikforum, klopt dat? En wat een chique namen zeg. Wij zijn ook druk bezig met bedenken. Ik vroeg me af of die namen allemaal een betekenis hebben of dat dit niet zo hoeft te zijn??
Ineke, vreemd hoor :think: . Kan ook niet verklaren dat zo;n test 4 dagen positief blijft. Kan me je frustratie voorstellen. Welk merk is dat?
Lfs
Heb ze anders van sensitest en nu van ‘zozwanger’, ook dipstick, waren een euro goedkoper…pfff. krijg je ervan wanneer ik zo gierig ben!
Volgende ronde weer sensitest in ieder geval.
Leuk namen bedenken! Ik heb er ook al 2 in mijn hoofd…haha