IUI deel 7

enorm irritant lijkt me dat zeg, dat wachten…

wil je trouwens thuis bevallen of in het ziekenhuis?

Ik moet naar het zkh…

Val tot vanmiddag zowiezo nog onder de gyn, ivm de bloeddruk…

Maar ook als ik terug mag naar de vk, beval ik in het zkh, dit ivm mijn eigen gewicht…

Goeiemorgen kletstantes :mrgreen:

Chantal,

Dus niet zo lekker geslapen? Als het zo rommelt moet je misschien even een douche nemen (of heb je dat al gedaan?). Als het het echte werk is zet het misschien wel goed door…

En die voeten zeg :shock: Ben in shock… dat heb ik gelukkig niet meegemaakt tijdens mijn zwangerschap.

danielle dat ga ik dus zo doen douchen… Kijken wat het doet…

en die voeten, ach je went eraan…

nog geen baby!!! succes (en ik ga zo feesten naar jan smit haha heb er zin in :dance: )

en ik ben nog niet weer aan de clomid moet eerst een ongi afwachten

fijne dag dames

nog geen baby!!! succes (en ik ga zo feesten naar jan smit haha heb er zin in :dance: )

en ik ben nog niet weer aan de clomid moet eerst een ongi afwachten

fijne dag dames

Chantal,

Lekker gedouched? Of misschien sta je er nog wel onder… Hoop voor je dat het een beetje door gaat zetten nu.

BIA

Vliezen net gebroken, we gaan nu zo naar het zkh!!!

oh yes, oh yes. wat spannend!!! Denk aan je/jullie!!!

Ik kom even spieken op het forum. Nogal druk met werk dus nu ook helaas weinig tijd.

KRABJE: SPANNEND!!! iK GA DUIMEN EN HOPEN SNEL OP RESULTAAT!! :dance: :dance:

Ik wens je een vlotte en pijnloze bevalling (zal wel niet helemaal lukken natuurlijk :wink: , maar toch)

XXX

succes chantal!

Heel veel succes, Chantal! Zet’em op vandaag! :-*

Krabje succes!!! Ben zo benieuwd…

Nou de IUI is goed gegaan, hopelijk ook met goed resultaat :pray:

Genoeg zaadcellen in ieder geval 38,5 miljoen. Nu moet het toch gewoon lukken?!?!?!

Optimist, wat fijn dat de IUI goed ging en dat hub zo’n goeie score had :dance:

ga nu heel hard :pray: voor een goede afloop!! en zie je snel op het bankje :stuck_out_tongue:

Krabje,

ik wil je ook heel veel succes wensen met je bevalling. Het rare is alleen dat wanneer je dit leest, je weer thuis bent, MET EEN KLEINE!!!

Lijkt mij zo’n apart idee, je gaat naar het ziekenhuis, en je weet dat de volgende keer dat je weer thuis bent, een kleine in je armen hebt!!!

Goh, wat zal je NU op DIT moment doen? Zal je al bevallen zijn? Lig je nu nog te kreunen en te persen? Ben zoooooooooo benieuwd!!

Ik denk aan je en je mannetje, ik leef met je mee meid, spannend!!!

Optimist,

fijn dat de IUI nu achter de rug is, nu wachten, wachten en nog eens wachten… En jeetje, wat heeft je mannetje een hoop zaadjes!!! Mijn mond valt er van open, komen wij aan met 3 miljoen… :frowning:

En ja, wij gaan meteen weer door met de volgende IUI (weet niet meer wie dat net vroeg aan me). Dit vooral omdat we voor febr. ingeschreven staan voor IVF, en die maanden tot febr. willen benutten aan extra IUI’s die we van het z.huis hebben gekregen. Voel de hele dag al ongi pijn onderin mijn buik, hoop zooooo dat de ongi vandaag nog doorzet. Dan is morgen mijn 1e cyclusdag en kunnen zaterdag weer beginnen met Puregon.

XX

Hoop dat het zal beginnen Cinzia en dan weer op naar een nieuwe ronde!

Inderdaad moet ik ook vaak even aan chantal denken…wie weet is de kleine er al wel maar dat zou wel snel zijn.

Af en toe maar even bij de september mama’s spieken, wie weet is er sms contact ofzo.

allen op het wachtbankje, toi, toi, toi, hier ga ik vanaf morgen weer beginnen met ovu-testen. Kreeg een mooi lingeriesetje van mijn vriend, hij is er ook weer klaar voor! :oops:

ben ook heel benieuwd!!!

ineke, top kdo :wink: , gaan er voor !!

cinzia, ik vroeg dat, en hoop dat je snel weer kunt starten, en dat de IVF niet meer nodig hoeft te zijn :hug:

Chantal wat spannend!! Misschien ben je ondertussen al wel bevallen of ben je nog hard bezig je wonder op de wereld te zetten. Hoop dat alles een beetje vlot (en niet al te pijnlijk) verloopt. Zet 'm op meid!

Optimist,

Fijn dat je het weer achter de rug hebt… Ik duim voor je dat het deze keer raak is!

Euhm toch maar even een berichtje voordat ik mijn bed induik…

Wat een waterballet vanmorgen, na het douchen/bad ging ik op de wc zitten om mijn onderbroek aan te doen en ik voelde mijn vliezen breken…

Het bleef maar stromen, snel weer onder de douche om me af te speoeln. Daarna Frank wakker gemaakt en hij heeft het zkh gebeld. We mochten gelijk komen, zowiezo voor controle ctg.

In de auto kreeg ik al wel iest weeen en toen ik aan het ctg lag ook. Netjes op de 3 a 4 minuten en ze hielden ook zo’n 40 sec aan. Later kreeg ik er ook rugweeen bij, auw!!!

Na het ctg zijn Frank en ik aan de wandel gegaan en toen gingen de weeen ook aan de wandel :wall: :wall: :wall: Af en toe nog een keer een verdwaalde wee maar verder geen actie meer.

In overleg met de gyn en de vk zou ik eigenlijk moeten blijven vannacht, maar wou dat toch niet. Blijf toch liever in mijn eigen bed…

Morgen om 7.15 weer melden bij de verloskamers. Dan gaan ze toucheren en ctg doen. Ze kijken eerst aan of de weeen nog zelf terug komen en anders ga ik aan het infuus. Maar het kan ook zijn dat ze dat vrijdag pas doen…

Ik ga nu zo slapen…als de weeen vannacht weer beginnen moeten we dan al terug. Of als het vruchtwater van kleur veranderd ook terug…

Maar een uitgestelde BIA dus… :? :?

spannend zeg succes meid