IUI deel 7

Hoe merkt u dat de bevalling begint?

De bevalling begint wanneer er wat bloederig slijm uit de vagina komt (het tekenen), de vliezen breken of de weeën beginnen.

Het tekenen

Het ‘tekenen’ is het verliezen van een beetje taai en bloederig slijm uit de vagina. Tijdens de zwangerschap zit dit slijm (de ‘slijmprop’) voor de baarmoedermond. Het tekenen kan enkele dagen of uren voor de bevalling optreden of pas later tijdens de weeën. Als u nog geen weeën voelt, kunt u gerust afwachten en doorgaan met uw dagelijkse bezigheden.

ja, geef mij die slapeloze nachten geen tijd meer voor mijzelf!! Kom maar op!!!

Tuurlijk cinzia, wij weten hoe jij je voelt, echt, helaas. Maar vloeken mag niet he?!

Ook voor jou een zomerbaby, let maar op!!

Cinzia; we zitten niet samen op de bank te wachten hoor. Frank is gewoon aan het werk op dit moment. Hij moet nog tot 11 uur werken…

En ik verdoe mijn tijd een beetje op kok en met de was…

Ineke: Ooh je vergeet nog iets. Jij wwil een zomerbaby??? Dan mag je ook heel veel vocht vast gaan houden…

zie foto en toen was ik nog maar 22 weken zwanger…

Jemig meid, wow!!!

Wat een dikke voeten, pffffffff…

Dus als ik het goed begrijp, kan het nog wel een paar uur, of een paar dagen voor je duren…

Maar het begint nu wel echt spannend te worden dus, de eerste tekenen heb je al…

Meid, ik word er helemaal zenuwachtig van. Dat jij rustig met je bezigheden verder kunt gaan (tja, wat moet je ook anders natuurlijk). Ik leef met je mee, ik bijt nagels voor je, oeh…!!!

wat een voeten!!! :shock:

maar ineke: we blijven volhouden he wij gaan voor een zomerbaby :inlove:

Nou, gelukkig was je eitje toen al bevrucht, ziet er niet erg sexy uit!

schater, schater, :lol: :lol:

Hier nog prachtige, slanke voeten. (en nog steeds 10kg eraf sinds vorig jaar!!! tja, dat kan ik dan weer wel he).

Maar eerst vanavond nog wat vocht erin (wijntje :dance: ), toch even vieren dat er geen tumor te zien was vandaag, stel je voor zeg!

Zo nu even rtl4 kijken, altijd leuk het leed van een ander :lol:

daar zit ik ook voor ineke doe de laptop nu ook uit :lol:

enne ik heb ook al glaasje fris wijn drink ik niet maar zin in brie heb ik met lekker toastje :drool:

Ik zit voor desperate housewives!!

haha! Brie is ook atlijd lekker!

Nou, het is nu even reclame maar echt boeiend is het nu ook weer niet. Tijd voor een dvd-box! The L-word seizoen 3 ga ik binnenkort maar es bestellen. Heerlijk uren achter elkaar kijken.

Hahaha en jullie vinden daar de voeten dik…

Moet je ze nu niet zien, want dat is nog veel erger!!! Loop ook al sinds mei op slippers, ik kan niks anders meer aanhebben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar dat staat jullie ook nog te wachten, gna gna gna!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO!!!

Kijk maar uit waar je om vraagt…

Komt ie

Zie ze niet, of passen ze niet in het topic?!?!?!?! whahahahahaha

En heb je al weeen??? :pray: :pray:

Had ik de 17e niet voorspeld? :shifty:

whoh, nu zie ik ze wel zeg!! Jij gaat mega-snel afvallen in gewicht wanneer de kleine er is zeg! Nog nooit zo snel afgevallen binnen een paar dagen, super!

Maar eh, ik ga niet zulke voeten krijgen hoor, ik ga zoooo mooi zwanger worden met alleen een mooie buik, krijg ook geen klachten, alleen een paar innnige omhelzingen met het toilet in het begin voor mijn geruststelling en daarna gaat alles perfect! Ook geen straie enzo.

(hmm. :think: heb nu zelfs nog een zwangeschapsstreep van de laatste keer dat ik zwange was,stel je voor! was nog maar 9 weken en bij 6 weken al niets meer…toch die streep!) Nou ja, ik wil natuurlijk graag een streepje, whahahahahahaha

Ik hoop dat ik idd snel af ga vallen…ben ook nog nooit zo consequentin gewicht gebleven als nu in de zwangerschap…

Ben ook “maar” 10 kilo aangekomen…en ik denk dat het meeste vocht is en beeb…

Dus ik heb de hoop dat ik na de bevalling minder weeg als op het moment dat ik zwanger raakte… :pray: :pray: :pray:

HAhaha wil nog wel eens zien hoe jij er straks zwanger uitziet…

Voor laatste buikfoto ( :pray: ) zie showforum!!!

jemig wat een geklets hier, niets beters te doen?? :lol:

en nog steeds geen baby chantal?? of is het vannacht toch gestart? ik hoop het heel erg voor je!!

Ineke wat een goed nieuws :dance: de wijntjes hebben vast heerlijk gesmaakt :slight_smile:

Optimist, succes vandaag en ik kom snel naast je op het bankie zitten :slight_smile: hier worden inderdaad ook geen IUI’s op zondag gedaan, we gunnen de arts nog wel 1 dagje rust en weg van al die zwaar emotionele typetjes :mrgreen:

Cinzia hoop dat je je weer wat sterker voelt, wil je meteen door met IUI of even pauze?

Roosje ben je alweer aan de chlomid of wacht jij ook even?

Danielle, enorm balen dat cyclus zo’n puinhoop is, ook bizar aangezien normaal de mmm alles zo goed reguleert wat dat betreft dan.

Iemand vergeten? :oops:

fijne dag allemaal en hopenlijk op goed baby nieuws!

Pffffffffffff ik lig in bed, heb nog helemaal niet geslapen…Het blijft continu rommelen. De ene harde buik na de andere…

Zit hier nu 10 minuten achter de pc en nu lijkt het af te zakken…ga zo dus nog maar even proberen te slapen…

vervelend chantal, ben je weer in slaap gevallen?

Hoi ja heb nog wel even geslapen… Blijft wel rommelen… Nu maar hopen dat het doorzet…