IUI deel 7

@Krabje wrote:

Even een update…

sinds anderhalf uur last van bloed en slijmverlies…er is dus wel iets aan de gang…

Wordt vervolgd…of anders updates bij septembermama’s

Ooooh spannend zeg!! :mrgreen: Nou laat het maar lekker snel doorzetten allemaal en dan hoop ik dat je je beeb snel in je armen mag houden :pray:

Roosje,

Nou je weet het maar nooit. Na een zwangerschap ben je vaak wel heel vruchtbaar… Ik hoop het voor je meis.

Optimist,

Wat knap dat je een maand rust hebt genomen. Ik zou dat denk ik niet kunnen (vrijwillig). Ik denk trouwens dat ik Maandag de uitslag krijg als ik naar de gyn moet. Mijn cyclus was alltijd netjes 28 dagen (14/14). Sinds mijn dochtertje geboren is is mijn cyclus wel veranderd. Meestal is hij nog rond de 28 dagen maar dan anders verdeeld. Ron de 16/17 dagen tot eisprong en dan 11 dagen tot menstruatie. En echt pas sinds we met IUI zijn gestart is mijn cyclus helemaal in de war. Vreemd aangezien ik niet eens hormonen gebruik.

Ineke,

Hoe was het bij de gyn?

Corine,

Wauw netjes zeg! Alweer snel de IUI dus das wel fijn!

Cinzia,

Misschien is in plaats van accupunctuur, osteopathie ook wel wat voor je? Heb daar ook veel positieve dingen over gelezen en twijfel zelf ook of ik de osteopaat van mijn dochtertje niet zal bellen om te vragen of het wat voor me is.

Ik voel me beroerd. Heb gigantische koppijn en de ongi is nog steeds niet echt hevig… Bloed wel meer als van het weekend en er zitten ook flinke stolsels :sick: bij. Maar tis nog steeds niet echt zoals mijn vorige menstruaties. Ben maar weer begonnen met teunisbloemolie. Dat heb ik een tijd terug ook gebruikt en daar kreeg ik wel een langere luteale fase van dus wie weet helpt het nu wel weer :pray: Zou een hoop gedoe schelen :wink:

Liefs,

Daniëlle

Hoi meiden,

Toi, toi, chantal!!!

Zijn net weer thuis, hebben een uur moeten wachten omdat de gyn nogal de tijd neemt voor zijn patienten. Ook wel fijn maar toch.

Echo gehad en rechts ziet er nog steeds rommelig en ziek uit, er zit ook nog steeds iets wat dus niet verwijderd is. Maar omdat het klein is en er net zo uit zag als de echo een half jaar terug voor nu niet iets om ons zorgen over te maken. Wordt in de gaten gehouden.

Links waren wat follikeltjest te zien maar nog niet zoveel actie. (dag 9)

m.b.t. de ivf zei de gyn nu dat het ons toch zelf zou moeten lukken, en dat is natuurlijk ook zo. Van binnen ziet het er verder aardig goed uit, cyclus is oke en de zaadjes ook.

Daarom voor nu afgesproken dat we 20 oktober naar een voorlichting gaan over ivf en dan 18 november weer naar de gyn om het evt. in werking te zetten wanneer we er dan ook echt aan toe zijn.

Voelt wel goed…zal zo dus maar weer ovulatietesten bestellen en blijven hopen dat het zelf gaat lukken.

Wanneer je dan weer in die stoel ligt en zo lang moet wachten heb ik het meteen weer gehad met de medische wereld. maar goed.

liefs

Ineke

Danielle: Sla je nou deze ronde nog over dan met de clomid??? Of ben je er wel mee begonnen???

Ineke: Nu maar hopen dat het goed gaat. Wel fijn dat de gyn zo de tijd voor je neemt.

Hier is alles nog rustig…bloed en slijmverlies blijft aanhouden… :pray: :pray: :pray: :pray:

krabje wat spannend zeg! ik denk aan je wie weet heb je aan het einde van de week een prachtig kindje in je armen :inlove:

Roosje dank je!!!

Ik hoop dat het snel doorzet…

ik ook :dance:

@Krabje wrote:

Danielle: Sla je nou deze ronde nog over dan met de clomid??? Of ben je er wel mee begonnen???

Hier is alles nog rustig…bloed en slijmverlies blijft aanhouden… :pray: :pray: :pray: :pray:

Zeg?! Ben je nou nog hier? :wink: Dat beebje van jou heeft echt geen haast he? Van wie heeft ie dat? Van jou of van je man? :mrgreen:

Ben niet met clomid begonnen. Ten eerste mocht het niet eens van de gyn :roll: en ten tweede heb ik van het weekend maar zulke kleine beetjes gebloed dat ik het toch nog niet echt als menstruatie kan zien. Gisteren dacht ik dus dat het doorzette en vanochtend verloor ik ook nog wat bloed maar nu… niks meer :eh: Waarschijnlijk zet het vanavond dan wel weer door ofzo… haha ik snap er niets van.

@purpled82 wrote:

@Krabje wrote:

Zeg?! Ben je nou nog hier? :wink: Dat beebje van jou heeft echt geen haast he? Van wie heeft ie dat? Van jou of van je man? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ukkie neemt echt zijn tijd wel hoor…Heeft al heel lang de tijd genomen om bij me te blijven plakken en nu hij er zit blijft ie er ook zitten…

Ach Frank en ik zijn allebei wel rustig, maar Frank meer als ik… Tis wel een eigenwijsje, net als zijn papa en mama!!! En net als zijn mama luisterd hij nergens naar, alleen naar zichzelf :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ok ik had ook niet verwacht dat je al met de clomid was begonnen, met die rare bloeding/ongi van je… Maar wist het niet helemaal zeker…

Maar ik blijf jullie nog wel lastig vallen hoor!!! Zo snel komen jullie niet van me af :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoop dat je vanacht niet zult slapen! :wink: :wink:

Hahahaha voor het eerst hoop ik dat dus ook!!!

jij bent aardig ineke haha :lol: :lol: :lol: :lol:

kan het me voorstellen krabje mar word het een jongetje :oops: in de zinnen typ je hij dus ja :lol:

Roosje…Ik heb het altijd over hij. Als je praat over een baby praat je altijd in de mannelijke vorm

Maar het is idd een jongen :inlove: :inlove: :inlove:

hihi oke :wink:

leuk zeg dus je bent zometeen in de minderheid! maar wat een rijkdom 2 mannen :inlove:

@roosje83 wrote:

hihi oke :wink:

leuk zeg dus je bent zometeen in de minderheid! maar wat een rijkdom 2 mannen :inlove:

Ja geweldig he??? Vind het ook helemaal super!!! Maar een meid was ook super geweest… Nu maar hopen dat Ukkie FC Twente net ze leuk gaat vinden als zijn papa en mama

Maar spring nu even onder de douche…hopen dat het dan wat meer gaat doen :pray: :pray: :pray:

hihi wie weet word ide met voetbalschoenen aan geboren :lol: nou maar lekker douchen en succes meid!

haha, en de vele nachten die daarna komen ook niet! Dat is vanaf nu voorbij!!!

Heerlijk dat leedvermaak van iemand die stiekem hardstikke jaloers is op de bevalling die jij gaat doorstaan! En dan die ooievaar in de tuin, de slingers, die vieze harde muisjes…etc. etc.

Hoop dat je dan met een gelukzalige smile in je bed mag liggen met jullie wondertje!

Wij gaan lekker voor een zomerbaby roosje!

@Ineke wrote:

haha, en de vele nachten die daarna komen ook niet! Dat is vanaf nu voorbij!!!

Heerlijk dat leedvermaak van iemand die stiekem hardstikke jaloers is op de bevalling die jij gaat doorstaan! En dan die ooievaar in de tuin, de slingers, die vieze harde muisjes…etc. etc.

Hoop dat je dan met een gelukzalige smile in je bed mag liggen met jullie wondertje!

En ik hoop dat jij deze “last” ook krijgt!!!

Krabje,

EN???

Goh meid wat spannend!! Jullie zullen nu vast samen op de bank zitten, wachten wachten wachten… Maar dat slijmverlies, is dat nu een teken dat het allemaal gaat beginnen, of kan het nu nog dagen duren? (zoals je merkt, ik heb er dus totaal geen verstand van!!)

Ineke,

inderdaad, bestel die ovu-testen, want je weet maar nooit. Deze maand er inderdaad zelf voor gaan, wonderen bestaan!!

Verder wil ik jullie alllemaal een hele dikke knuffel geven, wat hebben jullie allemaal lieve woorden voor me geschreven, voel me ontroert.

Ook omdat ik het er verder amper met iemand over kan hebben (ja mijn vriend, maar die werd gisteren echt wel ‘gek’ van me hoor, na de hele avond sagi zijn, en alleen maar vloeken en kwaad kijken). Bij jullie kan ik mijn hart uitstorten, en het belangrijkste, jullie begrijpen me. Of eigenlijk, we begrijpen elkaar natuurlijk!!!

Zo fijn meiden, dank jullie wel!!!