Danielle, als ik het allemaal zo lees dan is de kans toch wel groter dat het een innestelling is/was.
Hoe is het met Martensea??? Weet iemand dat toevallig?
Helaas… het bloeden zet nu flink door. Moet nu vanmiddag bloed laten prikken om te kijken wat de progesteronwaarde is. Op basis daar van gaan ze verder kijken. Daarnaast heb ik maandag een afspraak met de gyn om te overleggen hoe of wat. De verpleegkundige zei dat ze waarschijnlijk puregon gaan voorschrijven. Maar goed… deze cyclus krijgen we zowieso geen IUI…
Ik ben best een beetje verdrietig nu… iedere arts zegt wat anders en niemand luistert naar mij terwijl ik al maanden roep dat er iets niet goed zit. En nu duurt het weer een maand voordat we met de volgende IUI kunnen beginnen… Heb het even gehad met dat kl*te ziekenhuis en met dit rot lichaam Blij dat dokterlief ligt te slapen nu… kan ik even de ogen uit mijn kop janken.
:hug: voor jou danielle, wat enorm Kl*TE!! kan me voorstellen dat je even niet meer weet, heel frustrerend en om wanhopig van te worden. ook weer een cyclus overslaan, kan ik altijd slecht tegen, voelt het echt alsof je tijd verliest! hoop dat je snel wel weer wat meer duidelijkheid krijgt en laat je maar even lekker door manlief verwennen>
Optimist, wat gaaf, goed gedaan :dance: nu gaan we vanaf woensdag heel hard duimen!
Hoi dames,
Purpled,
zo frustrerend he, dat je eigen lichaam niet doet wat jij zou willen. Het gaat allemaal maar zo haar eigen gang!!
Optimist,
jeurig meid, das nou goed nieuws, heerlijk!! Fijn dat je zo’n grote follikel hebt (is echt mega hoor, heb ik nooit gehad zo’n grootte!!) Succes met de Pregnyl, en nu wachten op woensdag… Dan wordt het aftellen en duimen!!
Krabje,
en???// Ben je nu aan het bevallen of zijn er geen veranderingen? Spannend!!!
Ineke,
sterkte morgen, kan me voorstellen dat het héél spannend voor je zal zijn. Ik duim voor je dat het nieuws alleen maar positief voor jullie is!!!
Tja, zoals jullie wel merken begin ik mijn bericht niet met gejuich en allemaal smiley’s…
Heb vanmiddag met ziekenhuis gebeld en die vrouw zei meteen: negatief. Ik had het ergens al verwacht…
Het rare is dat ik er nog geen 1 traan om heb kunnen laten, terwijl ik dat zo van mezelf verwacht had!
Dat komt misschien nog wel, ben nu alleen maar ontzettend down… Zit wat op de bank voor me uit te staren, heb geen zin om te kletsen of te lachen… Bah, bah en nog eens bah!!
Ik zat al een tijdje te denken aan acupunctuur. Ben zelf absoluut niet zweverig ofzo ingesteld, maar had er al veel over gelezen en in het blad Freya (waar ik lid van ben) hebben ook positeve verhalen gestaan.
Dus toen ik hoorde dat bloeduitslag negatief was, heb ik niet eens 1 minuut later de acupuncturist opgebeld (via internet gevonden, iemand die wel aangesloten is bij zo’n vakbond) en kan er (pas) donderdag 25 sept. terecht.
Ik weet dat zij mijn probleem niet kan verhelpen, dat ik door haar zwanger raak, maar ik wil iets doen. Word gek van alle medicijnen die ik of moet spuiten en daarna in moet brengen!
Mannetje moest ook mee van haar, omdat hij zwak zaad heeft. Eerste instantie gaan we eigenlijk naar de acupunturist puur voor mij, maar we zullen dan wel horen wat zij ervan zegt.
Zo, héél verhaal (sorry). Ik zal verder balen en vloeken, voel me op dit moment leeg. Kan me nu niet voorstellen hoe ik (we) verder moeten gaan. Waar haalt een mens de positiviteit vandaan, om elke keer maar weer verder te gaan? Op dit moment denk ik: ik stop ermee, hoeft voor mij niet meer, gaat toch nooit lukken. We winnen nog eerder een miljoen van dat we in verwachting raken…
XXX
cinzia een dikke :hug: voor jouw wat vervelend snap je gevoel zo goed waar moet je idd die kracht steeds weer vinden he heel veel sterkte neem de tijd voor je verdriet en gevoelens wie weet doet het je goed bij de accupentist :hug:
@Cinzia wrote:
Zo, héél verhaal (sorry). Ik zal verder balen en vloeken, voel me op dit moment leeg. Kan me nu niet voorstellen hoe ik (we) verder moeten gaan. Waar haalt een mens de positiviteit vandaan, om elke keer maar weer verder te gaan? Op dit moment denk ik: ik stop ermee, hoeft voor mij niet meer, gaat toch nooit lukken. We winnen nog eerder een miljoen van dat we in verwachting raken…
Meid de tranen stromen over mijn wangen als ik zo je verdriet lees… Weet even niet wat ik moet zeggen maar ik leef zo met je mee.
Allbei begonnen we rond dezelfde tijd met de iui en helaas voor jou nog steeds niet het gewenste resltaat.
Ik besef wel dat ik heel veel geluk heb gehad maar ik hoop zo dat voor jou dat geluk ook een keer komt

Meid ik denk aan je!!! Dikke :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: Cinzia
snap heel goed hoe je je voelt.
Goed van jullie dat je acupunctuur op pakt, er zijn meerdere onderzoeken (mn voor IVF) die hebben aangetoond dat het zeker de kansen vergroot, mn omdat doorbloeding baarmoeder en innesteling bevordert. Er is te weinig onderzoek gedaan om echt wetenschappelijk bewijs te hebben, mss in de toekomst, maar alle artsen die ik er over sprak zijn onder de indruk van de resultaten van de onderzoeken.
Daarnaast is het mentaal ook goed om weer eens iets ‘zelf’ te doen, iets anders, niet alleen maar die rot medicijnen idd. Wij hebben het ook allebei gedaan voor onze ICSI pogingen en we voelden ons er wel goed over. Heeft het toen geholpen? tja lastig te zeggen, wel 2x zwanger (mss was dat anders niet gelukt), wel mk, maarja.
Als ik in de put zit - zat denk ik altijd maar aan de statistieken en die zeggen dat voor de meeste stellen er 4 IVF-ICSI pogingen nodig zijn om te slagen, dus dat betekent dat we in ieder geval de 4 moesten uitzitten (hebben we uiteindelijk niet gedaan vanwege adoptie), ik weet niet hoe dat ligt bij IUI, maar dat zal wel 6 zijn gezien hoeveel pogingen verzekerd worden in NL, dus voor IUI hebben we gezegd dat we in ieder geval 6 keer geprobeerd moeten hebben (nu dus in poging 5). Er zijn altijd stellen die sneller dan de statistics zijn, maarja ook die langer bezig zijn,
IK denk dat iedereen een beetje zijn manieren vindt om te relativeren, weer uit de put te komen, feit blijft dat het gewoon enorm K*T is en heel verdrietig en dus af en toe enorm schelden en huilen (en dan weer opkrabbelen…) is ook heel erg ok!
sterkte
Zoals de lieve meiden hierboven ook al schreven is het natuurlijk enorm k*t dat het weer niet zo mocht zijn.
Ik voel me altijd iets beter dan ik van te voren zou denken wanneer ik dan weer zekerheid heb. Ik denk dat het daar door komt. Je weet op dat moment waar je staat en die hoop en vrees periode is weer even van de baan. Vaak weet je gevoelsmatig eigenlijk al wel hoe het zit.
Inderdaad goed dat je meteen je weg er weer in probeert te vinden.
Je weet dat je hierin niet de enige bent.
Het voelt dan soms zo alsof iedereen in je omgeving alleen maar zwanger wordt, je ziet en leest hier dat dit niet het geval is.
Liefs
Ineke,
ook voor de rest van de meiden natuurlijk! Chantal, wil jou vandaag hier niet zien hoor!
Oh Cinzia wat kl*te zeg! Weet niets zinnigs te zeggen maar wilde je toch even een :hug: geven.
@Ineke wrote:
Chantal, wil jou vandaag hier niet zien hoor!
Helaas ben er wel…
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nou, welkom dan maar. zucht! :roll: Kun je er nog een beetje tegen allemaal?
Tja heb er weinig tegen te doen…dus we wachten gewoon nog af.
Hoe laat moet je op het zkh zijn???
morgen dames! (hier al middag overigens ) ik kom net terug van arts en er zijn 3 follikels! jippie, dat zijn er 2 meer dan de vorige x :dance:
de kleinste is 8,5 en grootste is 10,5, nog 3 dagen spuiten en dan vrijdag bekijken of het zaterdag of maandag IUI wordt.
Ineke succes vandaag!
Cinzia, hoe voel jij je nu?
Krabje is niet van dit forum te krijgen lijkt het wel…
Optimist hoe laat moet je morgen voor IUI?
@corine33 wrote:
Krabje is niet van dit forum te krijgen lijkt het wel…![]()
Nee moet toch wat doen in mijn verlof

Maar het gaat dus de goede kant op met je follikels!!
Geniet nog maar even van de rust hoor!
Moet er om 13:00uur zijn. Heb de keukenkasten maar es schoon gemaakt van binnen…kom je nog es wat tegen! Zo even dochen, lunchen met mannetje die ook zo thuis komt en dan richting de stad.
Laat het weten natuurlijk.
Corine, super gaat het met je follikels!! goei, groei!
Ineke ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!
Corine, dat zijn er genoeg ! Hopen dat ze goed doorgroeien, kunnen we samen op de wachtbank plaatsnemen. Wordt er bij jullie ook geen IUI op de zondag gedaan?
Krabje, als je je verveelt…ik moet nog boodschappen doen, stofzuigen, ramen lappen… en nu zonder gekheid, voel je je wel goed?
Cinzia, wij hebben de vorige maand overgeslagen om eens even wat rust te krijgen. Dat viel niet mee, want je wilt het liefst natuurlijk geen kans missen. Maar ik ben zo blij dat we dat gedaan hebben. Nu sta ik weer stevig in m’n schoenen en daar ben ik heel blij om. Ik denk dat als je bij die acupunturist bent dat het ook een last van je wegneemt. Ben daar zelf wel eens geweest vanwege migraines, het hielp niet moet ik eerlijk zeggen maar ik heb het wel als rustgevend ervaren.
Purpled, wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest? Is je cyclus wel vaker zo kort? Heel erg balen al die onzekerheid.
Roosje, hoe is het met jou?
Ineke… …
Liefs optimist
wat word hier veel geschreven zeg heb nu ff geen tijd om uitgebreid antwoord ip iedereen te geven maar voor iedereen een :-* en spannend allemaal
het gaat wel goed met me krijg pukkels(ongi) heb witte vliesjes in urine(had ik ook toen ik zwanger was) maar goed het zou te mooi om waar te kunnen zijn
Even een update…
sinds anderhalf uur last van bloed en slijmverlies…er is dus wel iets aan de gang…
Wordt vervolgd…of anders updates bij septembermama’s
spannend :inlove: