@purpled82 wrote:
Cinzia… Is het in dit gevoel ook: geen nieuws is goed nieuws??

Danielle: ik hoop dat die ongi van jou niet doorzet hoor

@purpled82 wrote:
Cinzia… Is het in dit gevoel ook: geen nieuws is goed nieuws??
me buuf reageerde wel heel lief zij heeft ook heel veel meegemaakt heeft wat met haar hart mocht eerst geen kids krijgen enz en nu ineens wel dus dat is weer de andere kant van het verhaal
Hallo dames,
hebben gisterochtend getest, en negatief…
Aan de ene kant heb ik de hoop alweer opgegeven, maar aan de andere kant hoop ik dat de verhalen van de Clear Blue testen waar zijn, dat ze niet zo snel postief aangeven…
Morgenochtend bloed prikken en morgen tussen 14.30u en 15u bellen voor de uitslag.
Die zal 100% zeker zijn, dus ik hoop op morgen…
Heb er nog geen traan om kunnen laten, ik probeer er steeds niet aan te denken dat de test negatief was. Weet zeker dat morgen, nadat ik gebeld heb, de tranen volop zullen gaan vloeien… Ik durf er eigenlijk niet op te hopen, voel niks…
Ik laat het jullie morgennmiddag weten dames…
Liefs, Cinzia.
cinzia :hug:
Cinzia dikke :hug: :hug: :hug:
Ik hoop dat de bloedtest morgen toch positief is
ik blijf nog even duimen voor je cinzia
Cinzia, heel veel succes! We duimen voor je!
Ik moet straks naar het ziekenhuis, voor de eerste fm meting. Laat het maar eens goed nieuws zijn… Kunnen we hier wel gebruiken.
Optimist ik duim voor je!!!
Cinzia,
Ook ik lijf voor je duimen. Hopelijk test de cb test gewoon laat en is de bloedtest gewoon hartstikke positief :hug:
Optimist,
Ik duim ook voor jou
Krabje,
Zeg heb jij niets beter te doen als op kok rond te hangen? Bevallen ofzo? Hoe voel je je? Nog niets aan het rommelen?
Roosje,
Gelukkig reageerde je buuf heel lief maar het blijft natuurlijk even slikken :hug:
Corine en Ineke,
Hoe gaat het met jullie?
Ik word hier helemaal gek van mijn eigen lijf.
Vrijdagavond/nacht… veel roze slijmverlies gevolgd door wat rood bloed
Zaterdagochtend… krampen en rood bloed gaat geleidelijk over in bruin
Zaterdagavond… niets meer
Zondagochtend… krampen en rood bloed aaargh!
Zondagmiddag… het rood is nu bruin
Zondagavond… het bruin is nu heeeel lichtbruin en nauwelijks te zien
Maandagochtend… nog steeds heel lichtbruin, wel weer krampen
Ik weet zeker dat mijn ongi er aan zit te komen. Ik heb altijd zo’n vreemd borrelend gevoel als ik ongi wordt (overigens altijd alleen maar op de dag van ongi worden) alsof mijn darmen een feestje hebben Nu heb ik dat borrelende gevoel dus al sinds vrijdagavond. Alsof mijn ongi er wel zit aan te komen maar niet wil doorzetten. Ik moet erbij zeggen dat alleen het roze van vrijdag echt duidelijk merkbaar was. De rest zag je alleen met het afvegen na een toiletbezoek of met een tampontest :roll: Ik ga straks zowieso even de gyn bellen want ik denk dat ik dit echt niet als ongi mag meetellen voor de clomid en wellicht kunnen ze een bloedtestje doen. Dan weet ik in ieder geval zeker waar ik aan toe ben. Maar dit is gewoon irritant. Bij de site van babybrabbel kun je oo zo’n uitgerekende datum test doen en daar komt ook uit wat je innestelingsdatum zou zijn. Die zei 12 september… en laat het nou vrijdag 12 sept geweest zijn… Maar ja dan krijg ik weer hoop terwijl ik toch denk dat het gewoon een aanloop naar mijn ongi is. Bovendien hoort een innesteling toch geen krampen te geven? (nou is zowieso mijn hele baarmoeder echt veel gevoeliger na min keizersnede dus misschien zou het wel kunnen?). Haha wat een verhaal weer he. Worden jullie al gek van me? Ik wel van mezelf zoals jullie kunnen lezen
Nou dan ga ik nu maar eerst ff de dokter bellen. Heb zo’n vreemde bult op mijn voet die steeds meer zeer gaat doen. Kan nauwelijks nog lopen dus moet er wel even naar laten kijken helaas… had gehoopt dat het gewoon over zou gaan haha.
Liefs,
Daniëlle
Danielle ik hoop voor je dat het een innesteling is
Enne hier gebeurd nog weinig… Heb wel buikpijn (echt die ongi pijn) maar schiet nog niet echt op…
We wachten af wat deze dag ons brengt!!!
@Krabje wrote:
Danielle ik hoop voor je dat het een innesteling is![]()
![]()
Enne hier gebeurd nog weinig… Heb wel buikpijn (echt die ongi pijn) maar schiet nog niet echt op…
We wachten af wat deze dag ons brengt!!!
Ik hoop het ook, mijn lichaam is wel bezig…
Zo heb ik al maanden dat ik moelijk of slecht kan p**pen en nu blijf ik gaan… Dus ik hoop dat dat een goed teken is
Jaaa, chantal. Vandaag is de grote dag!!! Hup, dus ook maar onder de douche. zoo spannend. Nogmaals heel veel suc6!
Ga er vanuit dat het een ‘makkelijke’, bevalling gaat worden. Dat lijkt me wel zo eerlijk he? Nadat het zo lang heeft moeten duren voor je zwanger werd!
Hier wacht ik met spanning op morgen. Ben zo benieuwd hoe het er van binnen uit ziet. Ben zo bang dat er weer een tumor zal zitten…
En morgen zit ik op dag 9 dus moet er alweer een follikel te zien zijn, duimen voor links!!!
Cinzia, hoop op toch goed nieuws natuurlijk vanmiddag!
Verder iedereen een fijne dag!
liefs
Ineke
@Krabje wrote:
Ik hoop het ook, mijn lichaam is wel bezig…
Zo heb ik al maanden dat ik moelijk of slecht kan p**pen en nu blijf ik gaan… Dus ik hoop dat dat een goed teken is![]()
![]()
![]()
Ineke ik :thumbup: :thumbup: voor je!!!
En een makkelijke bevalling??? Ja!!! waar kan ik daar voor tekenen???
Danielle: Beter nu alles leeg maken dat tijdens de bevalling :mrgreen: :mrgreen: Lijkt me helemaal niks hoor…
Haha nee idd Chantal. Zou mij ook niets lijken :lol:
Hier nu weer wat bloedverlies en krampjes. Heb gyn gebeld en de verpleegkundige zou me straks terug bellen. Ze zei eerst dat ik een zwangerschapstest moest doen en dan als ie negatief was ik met clomid mocht beginnen. Dus ik zei dat ie zowieso negatief zou zijn omdat ik pas op dag 8 zit en never nooit niet positief kan testen nu. Dus ze gaat het overleggen en dan belt ze terug. Ben benieuwd.
danielle, nu ben ik even de weg kwijt, :think: , je zegt dag 8 als je er van uit gaat dat dit een echte ongesteldheid is toch? maar als het nu een late innesteling is dan zou je toch wel kunnen testen? of :think: heb ik het nu helemaal verkeerd? ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid krijgt dit is ook geen doen lijkt me.
jeetje wat moet er veel geduimd worden Ineke, heel spannend, ik duim ook voor links :thumbup:
Chantal, op de grote dag vandaag de spanning wordt wel opgevoerd zo…
Optimist duimen voor een goede fm :thumbup: , ik ben morgen weer aan de beurt, hoop dat de gonal weer een beetje zijn werk heeft gedaan, mijn buik is al weer lekker opgezwollen (wat een rotspul is het ook)
fijne dag!
JAAAAAAAAA!!! Helemaal goed, een follikel van 21,2 mm. Zonder hormonen, en dan nog de grootste tot nu toe! Vanavond pregnyll en dan woensdag voor IUI.
Nu snel weer ah werk, maar moest het even kwijt!
Krabje, succes!
super optimist spannend :thumbup:
Optimist,
Wat fijn zeg! Spannend weer hoor!
Corine,
Nee ik bedoelde dag 8 NA mijn eisprong Normaal kun je pas zo rond dag 11 testen en zelfs dan is datvaak nog te vroeg. Dus nu zou helemaal te vroeg zijn om te gaan testen. Overigens is het zowieso al vreemd als ik op dag 5 na de eisprong al bloed begin te verliezen (uitgaande van een menstruatie) toch?! Als het een menstruatie zou zijn heeft een bevruchte eicel geen schijn van kans om te gaan nestelen…