jammer…nog even geduld dus.
Tja zit niks anders op…
succes krabje
he chantal, sterkte en hopenlijk snel… :dance:
Cinzia, wat spannend, houd je het nog uit?? ik :thumbup: nog even door
Ineke, balen dat je ongesteld bent geworden, alhoewel het ook wel weer duidelijkheid geeft. wat zijn voor jullie nu de volgende stappen? nog meer IUI of door naar IVF ?
Ik ga morgen met arts praten, dag4 van cyclus, kijken of we nog gaan IUIen deze maand, beetje afhankelijk ook van wat de testen zeggen, alhoewel ik daar ook niet teveel van verwacht.
op zich komt deze maand slecht uit omdat manlief er eigenlijk niet is en dan zou moeten komen overvliegen, aan de andere kant ben ik bang dat als we deze maand overslaan, het weer een eeuwigheid duurt voor mijn cyclus weer zover is, en we zitten nu ook wel weer in het ritme :think: nog even een nachtje over praten - slapen dus.
IUI schijnt bij ons niets extra te bieden.
Heb de 16 afspraak bij de gyn in UMCG. Een half jaar geleden hebben we er voor gekozen om het nog een half jaar zelf te proberen. Dat was oke maar we moesten wel rekening houden met mijn leeftijd (33) het littekenweefsel door de operaties en het missen van mijn eileider en dan nog het feit dat mijn eierstokken de neiging hebben om tumoren te ontwikkelen…de tijd begint dus te spelen en zal dus dan ivf ingezet gaan worden.
Niet te geloven maar goed. Wanneer het ons dan wel mag gaan lukken is dat natuurlijk prima!
Suc6 corine morgen bij de arts, lastige keuzen moet je soms maken he? Keuzen die je niet eens wilt maken!
Krabje,
goh wat spannend meid, voor jullie helemaal!!! Hou ons de hoogte meid!
Corine,
net wat Ineke al zei, stom eigenlijk, zo’n keuze zou je eigenlijk niet eens hoeven te maken!! Aan de ene kant zou deze maand toch nog mooi zijn, maarja dat je mannetje er dan niet is, maakt het allemaal weer lastiger. En net wat je zegt, een maandje opschuiven, daar kun je weer niet van opuit gaan… Pff, lastig meid!!
Ja, ik hou het wel uit om niet te testen. We hebben maar 1 in huis (van Clear Blue, daar baal ik een beetje van, omdat ik overal lees dat die pas erg laat positief aangeeft).
En eerder (stiekem) testen heeft geen zin. Dan zou ik onze laatste test nu moeten gebruiken + met middagurine. Wordt em dus niet.
Morgenochtend word ik vast héél vroeg wakker, en testen maar…
Pfff, vind het doodeng. Ook omdat mijn ongestedlheid sowieso uitblijft, vanwege die Progestan bolletjes. Dus bij mij zegt het uitblijven van mijn regels helemaal niks. Ik hou jullie op de hoogte morgenochtend!!
XX
Cinzia: Jij vind het bij ons spannend??? Ik vind het bij jullie spanend!!! Ik hoop zo dat je morgen eindelijk een keer een positieve mag hebben
Heb je “last” van kwaaltjes???
Als Ukkie er is laat ik dat zeker weten!!!
Haha, ben het hele net aan het afspeuren naar de eerste kwaaltjes, voor je NOD.
Pff, weet dat ik dit beter NIET kan doen.
Je leest soms dingen en denkt: dat heb ik ook!! En dan blijkt die persoon een week later een positieve test te hebben.
Moet zulke dingen eigenlijk niet lezen, maakt mij alleen maar gek, gek en nog eens gek!!
Ben sinds een dikke week wat grieperig, zet niet echt door. Gewoon hoofd en soms keelpijn en errug moe!! Maar dat zal denk ik komen doordat ik 7 weken vakantie heb gehad, en dan opeens van 7 wkn niks doen, weer hard aan het werk, weekje op kamp, toen dat gedonder met mijn stiefvader…
Eergister was ik errug chagrijnig, niet te genieten gaat nu weer goed, haha) en vanmorgen wat steekjes in mijn onderbuik.
Zegt dus allemaal niks!!
PS Las net ergens dat je met ovu testen ook kunt testen of je zwanger bent. Heb boven nog wel 3 ovu testen liggen, zal ik dan toch even stiekem proberen?! Aagh, weet het niet…
hahaha, herkenbaar! ja, de 1e 10 weken van een zwangerschap is het lh ook hoger…haha, het gaat je niet lukken.
Weet wel zeker dat je nu al op het toilet zit met een bonkende hartslag…
Ik wil ook!!!
Goedemorgen meiden!
Cinzia,
Wat spannend zeg!!! en je al wakker?? Ik hoop dat je vandaag een positieve test vast mag houden
Ineke,
Balen dat je ongi heeft doorgezet. Aan de andere kant wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk brengt de volgende ronde jullie meer geluk.
Corine,
Gefeliciteerd. Fijn dat je zoontje nu officieel jullie zoontje is Wel balen dat je weer ongi bent geworden. Hebben jullie al besloten of de IUI door moet/kan gaan?
Chantal,
Bijna de uitgerekende datum… Echt spannend. Ik hoop voor je dat je niet te ver over die datum heen gaan en dat jullie mini-krabje zich heeeeeeel snel aan gaat dienen!
Roosje,
Hoe gaat het met jou meis??
Nou hier is de 2de IUI ronde alweer over denk ik. Gisterenavond (5de dag na de IUI) ging ik naar het toilet en had mega veel roze slijm dat echt uit me kwam “stromen” (sorry voor de ranzige details). Vanochtend nog steeds roze slijm en een ongigevoel. Ik vermoed dus dat de ongi weer komt en dit keer nog veel vroeger als de vorige keer :wall: Echt heel balen.
Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik moet doen. Ik moet op dag 3 beginnen met clomid. Ik neem aan dat ik dan eerst helderrood bloed moet hebben? Maar daarvoor moet ik een zwangerschapstest doen om een zwangerschap uit te sluiten. Maar als mijn ongi nu zo vroeg komt dan kan ik wel gaan testen maar krijg ik zowieso nooit een positieve test (al zou het ondanks het bloed toch raak zijn) omdat ik veel te vroeg na mijn ei zit. Tuurlijk zitten we weer midden in een weekend en kan ik de poli niet bellen :wall:
Dus fijn weer… op naar ronde 3 dan maar :roll:
Liefs,
Daniëlle
Goedemorgen meiden!
Cinzia,
Wat spannend zeg!!! en je al wakker?? Ik hoop dat je vandaag een positieve test vast mag houden
Ineke,
Balen dat je ongi heeft doorgezet. Aan de andere kant wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk brengt de volgende ronde jullie meer geluk.
Corine,
Gefeliciteerd. Fijn dat je zoontje nu officieel jullie zoontje is Wel balen dat je weer ongi bent geworden. Hebben jullie al besloten of de IUI door moet/kan gaan?
Chantal,
Bijna de uitgerekende datum… Echt spannend. Ik hoop voor je dat je niet te ver over die datum heen gaan en dat jullie mini-krabje zich heeeeeeel snel aan gaat dienen!
Roosje,
Hoe gaat het met jou meis??
Nou hier is de 2de IUI ronde alweer over denk ik. Gisterenavond (5de dag na de IUI) ging ik naar het toilet en had mega veel roze slijm dat echt uit me kwam “stromen” (sorry voor de ranzige details). Vanochtend nog steeds roze slijm en een ongigevoel. Ik vermoed dus dat de ongi weer komt en dit keer nog veel vroeger als de vorige keer :wall: Echt heel balen.
Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik moet doen. Ik moet op dag 3 beginnen met clomid. Ik neem aan dat ik dan eerst helderrood bloed moet hebben? Maar daarvoor moet ik een zwangerschapstest doen om een zwangerschap uit te sluiten. Maar als mijn ongi nu zo vroeg komt dan kan ik wel gaan testen maar krijg ik zowieso nooit een positieve test (al zou het ondanks het bloed toch raak zijn) omdat ik veel te vroeg na mijn ei zit. Tuurlijk zitten we weer midden in een weekend en kan ik de poli niet bellen :wall:
Dus fijn weer… op naar ronde 3 dan maar :roll:
Liefs,
Daniëlle
danielle:als je met clomid moet beginnen dan moet je idd helder rood bloedverlies hebben als je dat krijgt is het dan je eerste dag en dan er 2 bij op tellen als je op de derde dag moet beginnnen hoop niet dat het nodig is
het gaat wel goed met me ik ben gister weer begonnen met werken en moet zo ook weer heb weekenddienst, zelf heb ik het idee rond de eisprong te zitten ik ben nog wel snel moe hoor… en me (.)(.) jeuken zo en zijn hard voelt soms echt niet fijn
cinzia: wat spannend zeg
en voor alle anderen :-* en een fijne dag
Roosje,
Zou best kunnen dat je rond de eisprong zit toch? Krijg je wel een beetje afleiding door te werken?
Ik had nu net ook rood bloedverlies dus het is echt einde oefening. Even kijken of het nu goed op gang komt en dan kan ik maandag met de clomid beginnen.
he danielle wat balen :hug: en snel ook idd na de IUI. Bij twijfel even bellen met arts of ziekenhuis?
Cinzia, ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig, hoop zo dat het een positieve test is
Ik vanochtend naar de dokter geweest en de bloedtesten waren goed dus we mogen weer door naar de volgende ronde, mijn arts is vol goed vertrouwen dat ie met opboosten van gonal (spuiten op dag 4, 5 en 6 en dan fm) we de IUI voor dag 14 moeten kunnen doen, dus dan is manlief ook in het land. We zijn dus weer gestart, de eerste spuit zit er weer in.
Gebruiken de meesten hier chlomid voor IUI of ook gonal?
fijn weekend!
DAnielle: Dikke :hug: :hug: :hug:
Cinzia:
Corine: Succes bij de nieuwe poging!!!
Hier alles nog steeds :? rustig… Ik houd jullie op de hoogte!!
oh cinzia, vertel het ons!!!
Chantal, maak je gewoon de 40 weken vol? :naughty:
Ineke denk het wel ja…
Flauw he???
Het zijn spannende tijden op het forum…
Krabje, ik kijk iedere dag even op het forum of het al zover is…hahaha echt grappig eigenlijk… Spannend hoor!
Cinzia,…en?
Nou deze maand gaan we er weer voor. Zonder hormonen van de keer dus ik hoop zo ontzettend dat de fm as maandag goed is. Het haarverlies blijkt inderdaad van de clomid te zijn. Maar ja dat wisten we hier al .
Als ik nu weer aan de clomid was gegaan zou het weer de haargroei in de war schoppen en dan blijft er helemaal weinig over. Maar ja mocht de fm maandag niet in orde zijn dan is er weinig keus. Als m’n cyclus net als de vorige keren verloopt dan mag ik woensdag voor de IUI. M’n duimen maken overuren.
Liefs optimist
danielle ik krijg wel genoeg afleiding we hebben (de mannen) een nieuwe speeltuin aaglegd heel gezellig met ze allen buiten gezeten en verteld me buuf ik ben zwanger!!! ow wat mooi maar ik moest me verhaal er uit knallen(ze wist van niks) voel me weer ff emo
Oh roosje… :hug: Zulke momenten zijn echt moeilijk. Hoe reageerde je buuf? Wat leuk dat jullie een speeltuin hebben aangelegd zeg
Hier echt erge buikkrampen maar het bloedverlies is nog steeds niet echt doorgezet. Het is alleen wat rood met afvegen als ik naar het toilet ben geweest (gisteren en vanochtend was het erger). Maar het voelt gewoon echt alsof de ongi gaat komen. Nou laat het dan maar komen. Dit is ook niets dat afwachten tot een ongi gaat doorzetten.
Cinzia… Is het in dit geval ook: geen nieuws is goed nieuws??