IUI deel 7

dank voor alle duimen en positive vibes, helaas toch poging mislukt. We zijn nu weer wat bloedtesten gestart om de doorbloeding van baarmoeder te checken omdat dit wel een probleem lijkt te zijn volgens mijn arts. zat deze keer al aan de bloedverdunners maar mss moet de dosis omhoog. op naar de volgende poging, toch wel weer beetje teleurstelling en een klein traantje, maargoed, nu maar hopen dat ongesteldheid snel komt dan kunnen we weer door.

Corine dikke :hug: :hug: :hug: voor jou!!!

Meid wat een tegenvaller zeg…sjips zeg…

Corine,

Balen zeg!! :hug: :hug:

Hoe weten ze dan dat de doorbloeding bij jou niet goed is? Kunnen ze daarop ook prikken?

chantal, mijn gevoel zegt dat het vandaag gaat beginnen bij jullie!! En dan wordt jullie wondertje morgen geborden op 09-09. leuk he?

sorry, dat het dan wel een lange bevalling wordt…

Geeft niks Ineke… Ik hoop dat je gelijk hebt :pray: :pray: :pray: :pray:

Tot nu toe nog niks aan de hand… maar wat niet is kan nog komen :pray: :pray: :pray:

danielle

omdat dit uit eerdere bloedonderzoeken door een hematoloog is aangetoond nav 3 miskramen die ik heb gehad en praktisch alle IUI of ICSI pogingen wel positieve HCG die dan snel weer afneemt. zwanger worden lijkt niet zo’n probleem, blijven wel.

Probleem is dat als het inderdaad zo is dat er een probleem met bloed toevoer van baarmoeder is en het lastig is om zwangerschap vast te houden, en enige wat ze kunnen doen is geven van bloedverdunners.

wat mijn arts nu dus wil checken of mijn bloedbeel gewijzigd is en hij mss meer bloedverdunners moet gaan geven of zelfde.

Ach, het zijn allemaal, kleine dingen, die absoluut niet meer zekerheid geven. Weet ook van een arts uit NL dat er nogal wisselend over gedacht wordt, maar goed, mijn arts wil graag alles tot in detail bekijken en de kansen optimaal maken en dat waardeer ik ook enorm in hem, hij is absoluut committed om het OOIT een keer te laten lukken, hopenlijk voor mijn 50e :wink:

Cinzia, nu gaan we duimen voor jou!!

voor je 50e…nou hoop niet dat je zo lang nog moet wachten!

Ik ga voor mijn 35e…moet er niet aan denken nog langer in dit slopende proces te zitten.

Zou er zoveel voor over hebben te weten of hopen reeel is of niet…kun je het tenminste los laten!

Corine,

meid wat ontzettend balen voor jullie!

Vooral omdat je je al niet zo lekker voelt, kan dit er ook nog wel bij !! (NOT!)

Hopelijk sla je er sterk doorheen, en kun je genoeg moed verzamelen voor de volgende cyclus (zoooooooo makkelijk gezegd…)

Chantal,

we weten allemaal dat wachten héél lang duurt, maar voor jou nu helemaal! en ook errug spannend! Voel je ook wat, geborrel ofzo? En moet je nog voo controle langskomen, of is het nu gewoon wachten, wachten en nog eens wachten? Sterkte meid, ben razend benieuwd!!!

Roosje,

ik vind het zo erg voor jullie. Lijkt mij zo ontzettend frustrerend, eerst een positieve test en nu gewoon dit!!! Ik denk echt aan jullie, nogmaals ene hele dikke knuffel voor jou!!!

Hier gaat het wel. Kan niet wachten om te testen. Vrijdag NOD.

Vrijdagochtend testen wordt niks, moet daarna aan het werk. En heb geen zin om daar OF super sagi of super blij te zitten. Trouwens, ik wil de test met mijn mannetje doen. Dus of vrijdagmiddag of wachten tot zaterdagochtend.

Ik voel me nog steeds klein beetje grieperig, ben wel gewoon aan het werk geweest. Nog steeds wat hoofd en keelpijn, en gloeiende wangen… Ik hoop zoooooooo dat dit een teken is… Maarja, ik durf het echt niet te geloven, ik voel voor de rest absoluut niks anders. Afwachten maarweer!!

Groetjes, Cinzia.

Cinzia: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog steeds voor je!!!

Woensdag moet ik weer naar de gyn. Vorige week was ineens mijn bloeddruk heel erg hoog. Dus ben vorige week 3x bij de gyn geweest. Vrijdag was het wel weer goed, maar de gyn wil dat ik woensdag gewoon naar mijn eigen gyn ga en dan overleg over hoe of wat. Kijken of ik dan wel weer terug mag naar de vk.

dus het is idd gewoon wachten…

Voor de rest is het aardig rustig. Merk wek dat ukkie steeds meer naar beneden zit te wroeten, maar rommelen doet het nog niet…

Ik hoopte ook voor mijn 35e zwanger, dat is niet gelukt, wel mama en daar ben ik enorm dankbaar voor :mrgreen: wat je zegt Ineke heb ik ook, wist je maar wat de kansen zijn en of je kansen hebt, dan kun je daar mee leven, ik heb die vraag zo vaak aan mijn arts gesteld, maarja… :doh: uiteraard kan ie daar geen antwoord op geven.

cinzia, heel spannend, ik duim heel hard voor je dat je ziekjes zijn is omdat je lichaam zich bezig houdt met een nieuw lichaampje :stuck_out_tongue:

Nou, en die percentages ga ik ook maar niet vanuit. We zouden nu 10% kans moeten hebben.

Nou, wie krijgt er nu 3x een miskraam en 3x verschillend en dan ook nog es steeds tumoren. oh je, dat klinkt wel heel erg naar zelfmedelijden!

ineke :hug:

Corine Balen dat het niet gelukt is… Ik had best wel goede hoop voor je, toen je schreef dat je je ziekjes voelde.

Ik hoop dat er wat meer duidelijk wordt uit de bloedtesten.

Cinzia Spannend, nog een paar dagen! Ik hoop dat het goede tekenen zijn! Succes!

Roosje Dikke knuf voor jou! :hug:

Purpled Dus alweer een IUI gehad? Dat is dan best snel gegaan, weer…

Hopelijk deze keer meer geluk!

Krabje Nog een week tot je uitgerekende datum, spannend! Ik ben erg benieuwd naar mini-krabje! Zet 'em op!

Natas Heb jij eerder op dit topic meegeschreven, of niet? Je naam komt me namelijk niet onbekend voor van toen wij nog met IUI bezig waren.

Optimist Hoe gaat het nu met jou dan?

Ineke Ben je inmiddels ongi geworden, of nog steeds niet?

Ik ben nog aan het duimen, hoor!

Groetjes,

Jippie

vandaag ongesteld geworden dus hopenlijk over 2 weken weer IUI, vind het altijd wel lekker als we weer opnieuw beginnen.

verder vandaag een geweldige dag, na 1,5 jaar wachten, met veel onzekerheden en angsten is vandaag voor de rechtbank in Jakarta ons zoontje nu ook echt officieel ons kind geworden. Een enorme mijlpaal dus daar drinken we op, en dat mag in ieder geval dus dat is een meevaller :wink:

Cinzia, hoe is het met jou? al kwaaltjes? enorm spannend!!

Ineke, hoe gaat het bij jou nu?

Gefeliciteerd, Corine! Super dat Rik nu officieel jullie zoon is! :clap:

Corine, van harte meid!!! Daar mag je inderdaad zeker wel 1 (of meerdere, haha) op drinken!!

Krabje, al nieuws? Ben zoooooooo nieuwsgierig!!

Hier gaat het wel, ben vandaag ontzettend str*ont chagrijnig!! Weet niet hoe dat kan, maar niks wilde vandaag op mijn werk, viel zelfs een paar keer uit tegen mijn leerlingen. Was zo blij dat ik naar huis mocht, dat de dag erop zat!

Heb verder geen kwaaltjes, alleen ontzettend moe, maar dat kan ook van die Utrogestan bolletjes komen.

Ik voel continu aan mijn borten, maar ze zijn niet gegroeid (wat wel mag, want heb 75A), geen bultjes rondom mijn tepels, geen buikpijn, helemaal NIKS…

Pff, we gaan zaterdagochtend pas testen, nog een dag langer wachten vrijdag NOD). Word moe van het wachten…

XX

Krabje,

je bent stil, is dat goed nieuws? Ben je aan het bevallen???

Vandaag mijn NOD, aaaaaaaaggghhh…

Morgenochtend PAS testen, ik hou het niet meer… Nouja, dat ene dagje kan er ook nog wel bij. Maandagochtend bloed prikken, om 1000000% zeker te zijn dat de test van morgenochtend klopt.

Ik hou jullie op de hoogte!!

XX

Oooh, spannend!!! Ben hier regelmatig misselijk! ‘Gelukkig’ ben ik nu ongi dus is daar geen twijfel over mogelijk. En gelukkig dat ik het dus niet ben wanneer ik dinsdag weer een echo krijg. blegh!

Duim voor je meid.

En Chantal duim ook voor jou!! Of is er al een kleine??? Es even bij de september mama’s kijken

Cinzia Spannend!!! Mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien nog steeds!!!

En nee nog niet bevallen… Ukkie maakt nog steeds geen aanstalten om te komen…