IUI deel 7

Roosje, heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken, vind het ontzettend rot voor je.

Ineke…hier begint de pms ook… :twisted: Kunnen ze dat niet afschaffen???

Liefs, optimist

Roosje,

:hug: :hug: Ik las in een ander topic dat je idd een miskraam gehad hebt. Echt heel kt zeg!

Ineke,

En heeft de ongi doorgezet of nog steeds niet?

Mag ik even gillen? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een &$$
@((@((#^^%% ziekenhuis! Ik word echt helemaal gestoord van al die gyns daar! Hoe kunnen ze nu allemaal wat anders zeggen? Nu had ik weer een andere en die vroeg wat mijn vorige gyn gezegd had enzo. Dus ik verteld dat hij met gonal f wilde beginnen volgende cyclus en dat mijn luteale fase zo kort was vorige maand en dat ik daar zorgen over maakte maar dat hij zei dat het geen kwaad kon. Nou zij vond die 8 dagen ook wel kort maar zij zegt dus dat de innesteling al op dag 4 a 5 is na je eisprong :think: maar ze wilde toch wel even bloed gaan prikken vandaag om te zien of die hormoon waardes wel klopte met de grootte van mijn follikel. Daar belt ze me vanmiddag over. Verder vroeg ze of emma uit een normale cyclus ontstaan was. Dus ik vertelde dat dat in de 5 IUI ronde met clomid was en nu moet ik dus volgende cyclus clomid gaan gebruiken :roll: Want volgens haar ben ik dus al een keer zwanger geworden door iui in cominatie met clomid dus waarom zou het niet nog een keer lukken (goede beredenering… dit roep ik zelf al sinds januari tegen die gyns daar). Maar goed… mijn follikel was nu 14 mm. Hopelijk heb ik nu pas zaterdag een positieve ovulatietest want anders gaat de IUI deze maand over. Ze doen hier op zaterdag geen IUI’s. Even afwachten dus.

Hoe gaat het met de rest?

Liefs,

Daniëlle

Purpled, tjee zeg wat een communicatie daar! Zit jij in hetzelfde ziekenhuis als Cinzia ofzo :wink: . Je moet er als patient echt zelf bijblijven he?

Hier gaat alles gelukkig weer wat beter. Ik ben minder gaan werken en dat lijkt wel wat rust te geven (volgens mij vooral ook psychisch dat ik nu de knoop doorgehakt heb om dat te doen). Mijn rug is nog irritant, maar al met al is het te doen. Ben ondertussen al veel aangekomen in gewicht, waar ik me onderhand echt een walrus door begin te voelen. Een klein stukje wandelen en ik voel mijn buik, mijn rug en ik wordt snel kort van adem. Nou, mensen met overgewicht hebben het volgens mij best zwaar. Maar oke, we slepen onszelf naar het verlof :wink: Heb trouwens de eerste striemen ontdekt vanmorgen :shock:

Hallo lieverds,

ben een tijdje niet geweest, heb het (voor mijn gevoel) nog nooit zo druk gehad!! Sinds gister voel ik me dan ook wat grieperig, heb hoofd en keelpijn, gloeiende wangen maar ondertussen heb ik het koud.

Ook ben ik doooooooodmoe, slaap na mijn werk even een paar uurtjes… Zal waarschijnlijk de drukte wel zijn…

Verder voel ik niks… Vandaag nog precies 1 week, dan testen… NOG een week wachten, wat gaat dat langzaam man… Pfff…

Purpled,

wat een gedoe meid, ik snap dat gewoon niet. Is communicatie zo moeilijk ofzo?!

Roosje,

meid, hoe gaat het met je? Ik denk aan je… Ik wou dat ik iets voor je kon doen…

Ineke,

is niet nog een héle kleine hoop? Wie weet toch… Maarja, je kent je lichaam zelf goed genoeg, das dan altijd weer balen als je voelt dat je ongi er weer aan komt. Sterkte meid!! Ik duim toch heel stiekem voor je dat het positief uit mag pakken!!

Corine,

hier heten die bolletjes Progestan of Utrogestan. Extra Pregnyl spuiten hoef ik gelukkig niet te doen. Dus we kunnen samen aftellen?

Heb vrijdag 12 september mijn NOD, maar mag die maandags (15 sep) bloed laten prikken, zwanger of niet. Maar ik test volgende week vrijdag zelf eerst wel, want ik kan toch niet wachten tot maandag!! Haha…

Cinzia: Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je en voor de rest… :silenced: :silenced: :silenced:

cinzia dank je wel meid

er is weinig voor me doen kan gelukkig me verhaal hier goed kwijt op kok :-*

ik moet nu op een ongesteldheid wachten en daarna mag ik nog door met clomid dus het word eerst geen iui voor ons

Roosje, :hug:

Meld me hier ook weer even.

Na veel nadenken, lieve pb’s via kok en rondpluizen gaan we er voor!

We beginnen deze maand met onze IUI.Gister ongi geworden, vindt het doodspannend…

Hoe doen jullie dat, gaat jullie man altijd mee? Hoe doe je dat als je al een kindje hebt???

Tot nu toe nam ik hem altijd mee naar de gyn maar wil dit nu maar niet doen.

Natas

Hoi Natas,

Kan me voorstellen dat je het spannend vind hoor. Vind ik ook :mrgreen:

Mijn vriend gaat meestal wel mee. Maar alleen als dat uitkomt met zijn werk. Hij werkt heel onregelmatig dus vaak komt het precies zo uit dat hij mee kan gelukkig. Dat scheelt een hoop gedoe want ik heb geen rijbewijs en het zkh zit hier nu niet om de hoek. Als ik dan met de bus moet ben ik uren onderweg en zeul ik me suf aan de buggy en aan mijn kind. Emma gaat dus altijd mee omdat ze er toch nog niet zo veel van snapt en het alleen maar gezellig vind. Tis misschien wel rot voor andere mensen om een kindje te zien maar aan de andere kant zat ik ook vaak in een wachtkamer vol zwangeren en mensen met kindjes. Ik ben niet van plan elke keer een oppas te moeten zoeken. Maar goed dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Als Emma ouder zou zijn zou ik het misschien niet gedaan hebben.

Succes met jullie eerste ronde IUI!

Groetjes,

Daniëlle

Nou ik mag morgen weer voor de tweede IUI. Heb om half 4 een ovutest gedaan en die was positief (vanochtend nog niet) dus ik moet tussen 18:00 en 19:00 de verpleegkundige bellen voor een afspraak morgen. Spannend weer!! :mrgreen:

danielle, wat een goed nieuws! veel succes!!

cinzia voor jou dus laatste (kleine) weekje? spannend…

hier redelijke lappenmand, ben grieperig, koorts, kapot en voel me een dweil. NOD was afgelopen donderdag maar heb zelfs geen energie om te testen, wacht wel af tot bloedtest morgen bij arts, dan weet ik het tenminste zeker.

Ga er maar vanuit dat het mislukt is (zelf bescherming…) en hoop dan in ieder geval dat mijn ongesteldheid snel komt en we weer kunnen beginnen.

Roosje wat vervelend :hug: het echte nieuws komt toch altijd hard aan, weet ik ook maar al te goed helaas, het ‘goeie’ is wel dat de onzekerheid weg is en je weer door kunt gaan, niets is zo erg dan die onzekerheid vond ik tenminste. Hoop dat je snel weer zwanger bent.

fijne zondag

spannend danielle en heel veel succes vandaag. Doen ze dat gewoon op zondag???

Corine… vervelend dat je je zo rot voelt, komt het door de hormonen in je lijf of gewoon een griepje?

Ik zal vanaf nu proberen mee te lezen en ook te reageren op iedereen hoor!

Groetjes Natas

Danielle: Ik :thumbup: :thumbup: vandaag voor je voor een goed iui. Dit was toch de laatste poging zonder clomid he?

Corine: Spannend zeg!!! Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je. Nu maar hopen op een positieve test morgen. Krijg je daar ook gelijk de uitslag van??

Natas: Welkom hier en veel succes met de iui!!

Roosje: Hoe gaat het nu met je? Dikke :hug: :hug:

Cinzia: En hoe gaat het???

Vandaag is de 1e van de 4 data’s waarop ik het gevoel hadat Ukkie zou kunnen komen…Maar niks lijkt erop dat hij komt vandaag…

We wachten af… De data’s die ik dacht zijn: 7, 8, 10,of 18 sept…

Liefs, Chantal

het gaat wel met me heb vandaag ff een rot dag geloof ik maar ff niksen of ff lekker wandelen ofzo zometeen :wink:

Goeiemorgen!

Corine,

Beterschap! Hopelijk krijg je positief nieuws na je bloedtest.

Natas,

Ja hier doen ze wel inseminaties op zondag maar helaas niet op zaterdag.

Krabje,

De dag duurt nog lang dus je wie weet… Erg he die laatste weekjes afwachten?! Je wil zo graag kennismaken met het persoontje dat in je groeit. Ik hoop voor je dat het niet lang meer zal gaan duren.

Vanochtend om 10:30 de inseminatie gehad. Het zaad was beter als de vorige keer. Nu 7,8 miljoen goed zaad. Nu maar hopen dat ze een beetje hun best gaan doen :mrgreen: Dit was idd de laatste poging zonder clomid. Ik krijg trouwens ipv pregnyl ovitrelle. Iemand daar ervaring mee??

Liefs,

Daniëlle

spannend ! ik krijg pregnyl eenmaal als me follikels groot genoeg zijn!

Danielle: Dus je wachtweken zijn weer begonnen. Mijn :thumbup: :thumbup: draaien weer voor je.

Ovitrelle zegt mij niks. Ik kreeg gewoon pregnyl voor de iui. Maar heb je recept voor de clomid al mee gekregen??

Ooh en de laatste weken zijn echt killing. Frank en ik zijn zo nieuwgierig naar het beebje in mijn buik. Eindelijk na 3 jaar is het grote moment bijna daar. Ik kan echt niet meer wachten…maar er zit niks anders op dan geduld te hebben…

Roosje: Doe gewoon lekker waar je zin in hebt meid.

Idd Chantal, het komt toch wanneer het komt :wink:

Ja heb het recept voor clomid al gekregen. Dat ovitrelle schijnt de synthetische variant op pregnyl te zijn :think: Maar goed het zal wel hetzelfde werken.

Roosje: :hug:

chantal, spannend hoor, hoop dat je heel snel kindje in je armen mag houden.

Danielle, goed allemaal, nou de duimen draaien ook hier.

Ovidrelle heb ik ook gekregen deze iui 36 uur voor eisprong, het is zelfde als pregnyl, een nieuwer product volgens mijn arts.

ik nog een aantal uren voor test, die doe ik om 8 uur sochtends en dan om 13 uur zie ik arts en hoor ik uitslag.

Ziek door virussen, niet door hormonen, die hier rond gaan, hubby loopt al een week met hele heftige bronchitus en heel ziek. echt balen, maarja. we zullen zien morgen

Corine mijn :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien voor je!!! Ik hoop op een mooie positieve test :pray: :pray: :pray: :pray: