@roosje83 wrote:
ik had vanmorgen een positieve test!!! ben zo blij :inlove:
maar zo bang dat het niet kan oei wat spannend he
Wauw!! Gefeliciteerd!!!
@roosje83 wrote:
ik had vanmorgen een positieve test!!! ben zo blij :inlove:
maar zo bang dat het niet kan oei wat spannend he
dank je wel :inlove: ik kan er nog niet bij hoor
heb net het ziekenhuis gebeld toch wel mijn onzkerheid ben toch tevaak teleurgesteld en nu is die positief wat helemaal super is
ik heb zo af en toe wat bloed dit kan geen kwaad meer vrouwen hebben dit maar het maakt me toch ook wel bang hoor het is nu allemaal zo pril maar ben wel zo blij :dance: ga het weekend nog een keer testen en dan mag ik maandag bellen hoe de uitslag was en aan de hand ddaarvan een echo plannen :inlove:
Spannend allemaal hoor. Ik kan me wel voorstellen dat je van die beetjes bloed onzeker wordt maar ik heb inderdaad ook gehoord dat veel vrouwen dit in het begin hebben. Ik hoop dat je lekker snel de eerste echo hebt.
Roosje gefeliciteerd!!!
Meid wat geweldig om te lezen, ik had al stiekem een vermoeden dat het raak zou zijn. Meid geniet van het moment!!!
Liefs, Chantal
PROFICIAT MEID!!! :dance: :dance: :dance:
Ik had al zo’n gevoel dat het hier binnenkort raak zou zijn! Roosje, geniet er maar van. En dat roze-verlies kan er inderdaad gewoon bijhoren. Zowieso heb ik sinds ik zwanger ben veel meer last van afscheiding :shock: En dat roze kan gewoon nog innesteling zijn. Oh, heerlijk voor jullie zeg…
Roosje Gefeliciteerd!!! Ik ben benieuwd wanneer je voor de eerste echo mag, ik mocht met ruim 7 weken dus dat zal bij jou ook wel zo zijn, aangezien we in hetzelfde ziekenhuis lopen. Ben je nog in april uitgerekend of net in mei? Ik hoop dat je bloedverlies snel over is. Geniet van het goede nieuws!
Groetjes,
Jippie
jippie ik mag maandag voor een afspraak bellen voor een echo zo spannend he
zal ook wel met 7 weken worden zei ze
zolas ik het heb uitgerekend word het een kindje met een kroontje op 30 april :inlove:
Jaaa roosje!!! Wat super!
Wens je een fijne zwangerschap met een prachtig kindje rond 30 april!!
liefs
ineke
Roosje GEFELICITEERD!!! Super meid! En…hoe voel je je???
Wij hebben besloten om de komende maanden te stoppen met de IUI aangezien ik me heel druk maak om m’n haarverlies. Ik ben al niet zo zeker van mezelf, en nu word ik gewoonweg panisch van de haaruitval. Je ziet er nog niet veel van, maar als dit doorzet dan kan ik me niet voorstellen dat dat nog lang gaat duren. Heel vervelend allemaal.
Ik blijf wel meelezen, maar hou me een btje op de achtergrond.
Iedereen heel veel succes!
Veel liefs Optimist
dank je wel :inlove: ik voel me wel goed af en toe een vlaag van misselijkheid en zere borsten maar verder oke ik kan het me nog niet voorstellen zo onwerkelijk :inlove:
ik kan me wel voorstellen dat je er ff mee gestopt bent ik heb zelf ook veel haarverlies en nu nog steeds (heb lang krullend haar) maar ik vind het ook vreselijk hoor sterkte ermee meid :hug: :hug:
Roosje ik vind het zo super voor je… En het geeft de burger moed!
Misschien een beetje rare vraag, maar krijg jij echt kale plekken van de haaruitval of? Want daar ben ik zo bang voor. Als ik m’n haar kam dan zit m’n kam vol haar en de hele dag dwarrelen er haren van m’n hoofd. Ik vind het doodeng!
rare vragen zijn er niet rare antwoorden wel
ik krijg geen kale plekker verlies heel veel haren met wassen/kammen
als ik me haar vast heb in me werk moet je eens kijken wat er dan op me shirt zit!! :shock: kan me voorstellen hoor dat je er in paniek van raakt kan je dit niet aangeven bij je gynea zodat je misschien ander soort medicijnen kunt krijgen?
Ik kan Tamoxifen krijgen, maar dat heeft dezelfde bijwerking…
Het klinkt misschien overdreven, maar ik ben gewoon bang dat ik kaal word. En dat mensen om me heen het op gaat vallen. Ik heb al niet zo’n volle bos… Zo fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Hoelang heb jij eigenlijk clomid geslikt? Echt tof dat je zwanger bent, ik heb gelijk weer hoop!
Is er niet een vitamine voor die dat weer tegen gaat en die je extra kunt slikken? Weet het ook niet hoor maar wie weet. Het is toch erg dat dat de reden moet zijn om even te stoppen. (snap dat je daarom wilt stoppen hoor maar ik bedoel dat daar geen oplossing voor is!).
En roosje, begint het al door te dringen: JE BENT ZWANGER!!!
fijn dat je weer hoopt hebt want ik was het heel eerlijk gezegd alweer verloren deze rit ik wist zeker dat ik zwanger was en toch ook weer niet heel vreemd
ik heb 8x clomid gehad en we zijn 18 maanden in totaal bezig geweest om tot dit mooie resultaat te komen wens je veel sterkte en succes met alles neem de rust die je nodig hebt :hug:
Ik zal eens een topic plaatsen, eens kijken of iemand anders dezelfde ervaring heeft en wie weet wel een tip.
Hoe gaat het voorderest Ineke?
Gaat wel goed hoor, thanks
Ben me aan het inlezen voor IVF, toch wel een stap hoor. Maar hou nog de hoop dat het ons zelf nog gaat lukken, de maanden van de wachtlijst.
Verder heel gelukkig met mijn mannetje en met mijn/ons leventje, mijn baan waar ik veel plezier in heb etc. etc. en mijn gezondheid natuurlijk.
Moet nu ook aan het werk.
liefs
mij
Wow, ik ben een paar dagen weg, en er gebeurt van alles!
Als 1e, Roosje, GEFELICITEERD meid, echt ontzettend super voor je!
Heel onwerkelijk nog zeker? Ben heel benieuwd naar jullie 1e echo, spannend meid! (werd trouwens wel weer tijd voor positieve uitslag hier, haha)
Optimist,
ik heb het je al eens eerder geschreven, maar ik verlies ook heel veel haar. Ik krijg niet letterlijk kale plekken op mijn hoofd, maar ik verlies heel veel haar. Mijn haar is nu zooooooooo dun!! Als ik een staart in doe (wat ik nooit meer doe nu), dan moet het elastiekje er wel 10X omheen, en voorheen maar 2 keer. Heb ook lang krullend haar.
Heb het donkerder geverfd (want dan lijkt het dikker en voller zei de kapper) en ik slik vitamine b2, heeft de kapper ook aangeraden.
Ik hoop echt dat ik heel snel mag stoppen met alle medicijnen, want ik baal er ook zo ontzettend van!!
Ineke,
zwaar traject he, IVF. Ik heb me er ook helemaal ingelezen, toen wij voor de keuze stonden. Lijkt mij een heel zwaar en moeilijk iets.
Gelukkig heb je daar wel veel meer kans mee dan met IUI. Sterkte meid!!
Tja, nu mijn verhaal maar even? Zal wel een heel verhaal worden, heb teveel meegemaakt, wat ik liever niet had gewild…
Ik moest donderdagochtend (gister), naar de gyn, dus ik ben woensdagavond thuis gekomen met de boot (zat immers op een eiland met leerlingen.)
Kwam woensdagavond 18.30u thuis, en lag half te slapen op de bank. De telefoon ging, mijn vriend nam op. Na 5 sec. hing hij op, keek mij heel eng aan, stond op en zei dat we ons moesten haasten, mijn stiefvader (vind ik negatief klinken, dus ik noem hem gewoon Wim), belde om te zeggen dat hij 112 had gebeld. Hij had last van zijn hart.
(en vorig jaar heeft hij ook een hartinfarct gehad, dus we schrokken ons ‘dood’)
We kwamen bij mijn moeders huis aan (zij is er niet, zit in Italie, haar moeder - mijn oma- ligt op sterven), en daar vonden we Wim op de grond, spier en spier wit (nog nooit iemand zo wit gezien!), kletsnat van het zweet, urine op de grond, dikke tong, dikke nek, kon niet meer praten en lag er schokkend en trillend bij.
Ambulance kwam voor mijn gevoel binnen 1 minuut, met sirenes aan.
Zij hebben gelijk hartfilmpje gemaakt (wat goed was) en zuurstof aangelegd.
Ze namen hem mee en toen pas kwamen bij mij de tranen.
Wij erachter aan gereden, naar spoedeisende hulp. Hebben daar gezeten tot ongeveer 1uur 's nachts. Ondertussen de kinderen van Wim gebeld en mijn moeder. Ook met collega’s op het eiland, om alles te vertellen en te zeggen dat ik donderdag niet meer terug zpu komen met de boot.
Kinderen van Wim kwamen en mijn moeder had meteen een vlucht geboekt om naar Nederland te komen.
1 uur 's nachts kregen we te horen dat hij een allergische reactie heeft gehad. Ze wilden hem een nacht houden.
Dus ik en mijn mannetje weer naar mijn moeders huis, tas inpakken voor hem en terug naar het ziekenhuis.
Al met al lagen mijn vriend en ik rond 2.45uur thuis in bed.
De volgende dag (gisteren), stond ik vroeg op, moest naar de gyn.
En ja hoor, stond op, ging plassen en… ROOD!!
Ik heb zo ontzettend gehuild!!
Bij de gyn aangekomen, alles uitgelegd, ook van Wim, en ik was weer in tranen. Zij riep meteen mijn eigen gyn erbij, samen naar mijn eierstokken gekeken.
Blijkt geen ovulatiebloeding te zijn, want mijn follikels zitter er nog en zijn ook gegroeid, b.slijm is ook mooi dik, en ongesteldheid kon het volgens hun ook niet zijn, want dan is je b.slijm juist heel dun en het voelt bij mij ook absoluut niet als ongesteldheid. Heb geen zeurende ‘pijn’ in mijn onderbuik enzo.
Gynaecologen weten absoluut niet wat het is, moet gewoon doorspuiten met Puregon, wel verhogen naar 75 eenheden en a.s. dinsdag terugkomen.Ben daarna doorgelopen naar Wim, en heb t/m 15u bij hem gezeten.
Al met al mocht hij gister om 15u weer naar huis. Moet het absoluut rustig aandoen, niet te veel doen nog. Dus gisteren de hele dag bij hem gebleven, eten gekookt, boodschappen gedaan, etc.
Mijn moeder heeft een hele moeilijke beslissing genomen, ze is toch maar bij haar moeder gebleven, maar ze wil ook graag thuis zijn. Ik heb gezegd dat ik wel voor Wim zorg.
Heb vannacht ook daar geslapen, vanmorgen hond vooor hem uitgelaten, etc.
Ben nu even thuis, wilde even bijkomen en uithuilen, want ik loop al dagen met een brok in mijn keel. Ik krijg het beeld van Wim maar niet uit mijn hoofd, hoe hulpeloos hij daar op de grond lag. Heb werkelijk npg nooit zoiets engs gezien, ben zo geschrokken!!
Maargoed, om het verhaal niet NOG langer te maken, het gaat nu goed met hem, voelt wel dat zijn lichaam een tik heeft gekregen en moet volgende week naar ziekenhuis in Groningen, om een uitgebreide allergie test te doen.
En ik? Ik ben doodop, ben zo ontzettend moe… Ik kan het allemaal niet bevatten…
Liefs, Cinzia.
Getverdemme meid, wat een schrik!
Ja, allergische reacties kunnen enorm heftig zijn, goed dat iedereen meteen de juiste dingen heeft gedaan! En fijn dat het weer iets beter gaat.
Hopen dat ze snel zullen ontdekken voor welk stofje of product hij zo allergisch is.
En dan ook nog voor jou weer dat vage bloedverlies! Gek dat ze dat niet kunnen verklaren, maar gelukkig zitten de follikels er nog.
Sterkte met je drukke dagen en het zorgen voor Wim en hoop dat je ook wat tijd zult vinden om iets voor jezelf te doen.
liefs
Ineke :hug:
En Roosje, al boven de wc gehangen?? :lol: :lol: :sick:
dank je wel dames voor jullie lieve berichtjes
ik deed vanmorgen weer een test en die was negatief ik helemaal overstuur en moest weer aan het werk het wou voor geen meter onderweg in de auto wist ik gewoon dat ik gelijk had ik ben zwanger!!! dus meteen na me werk naar de etos gereden en dure digitale testen gehaald en net gedaan en wat staat er op???zwanger :inlove: :inlove: :inlove: wist het gewoon ik haal dus nooit weer van die goedkope testen :doh: maar ik volg me hart en die heeft gelijk! ik voel me prima merk alleen wel dat ik doodmoe ben en af en toe een vlaag van misselijkeheid verder niet! hoop dat jullie me snel volgen :-*