IUI deel 7

Kom net terug uit het ziekenhuis, van bloedprikken…

Zooooooooooo spannend…

Heb de laatste 2 dagen echt gedacht dat ik zwanger was/ben, maar sinds vanmorgen snap ik niet hoe ik daarbij kom. Ben niet meer misselijk, geen hoofdpijn en buikpijn meer…

Zal het me allemaal wel ingebeeld hebben, bereid me vast voor op de uitslag, negatief. Zou toch te mooi voor woorden zijn om zwanger te zijn?!

We wachten af, kan vanmiddag bellen voor de uitslag.

Laat het jullie weten!!

XX

Oh cinzia…wat ontzettend spannend… Nu ben ik er van het weekend niet en ik ben zoooo benieuwd. Zou leuk zijn als je het vanmiddag nog laat weten. :pray:

Ik zit hier KEIHARD te duimen hoor Cinzia!! Laat het maar snel weten!!

Cinzia ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!!

Cinzia Hier draaien ook duimen, hoor! Laat je even weten wat de uitslag was? :-*

Alle andere dames: Heel erg veel succes met alles!

Groetjes,

Jippie

Cinzia weet je al iets? Je houdt het wel spannend zo…

:o :o

Ooooh wat spannend cinzia!! Waar blijf je met je nieuws.

Hier gisteren terug gekomen van vakantie op Corsica, het was heerlijk! Op 4 campings gestaan en daardoor een heel groot gedeelte van het land/eiland gezien. Erg mooi. Wel duur en lange reis er naar toe en weer terug.

Oh ja, natuurlik na 5 dagen bruinverlies wat me toch wel wat hoop gaf uiteindelijk ongesteld geworden…nu weer op dag 7 ofzo en nog is de ongi niet helemaal over, raar hoor. We zullen deze maand maar weer zien.

liefs

Ineke

Cinzia… :pray: :pray: :pray: Weet je al iets???

Cinzia…hoe gaat het met je??? :-*

Hey, het gaat toch wel goed he???

ik log echt n paar x per dag in in de hoop op n berichtje van je Cinzia, ik hoop dat alles goed gaat met je en hoop dat je vlug wat kunt laten horen!

Lieve meiden,

lief dat jullie zo met me meeleven.

Had afgelopen dagen echt de puf niet om hier te gaan lezen/schrijven… sorry…

Afgelopen vrijdagmiddag kon ik dus bellen voor de uitslag: negatief!!

Toen de gyn dit zei, sprongen de tranen in mijn ogen, en heb vrijdagavond en zaterdag niks anders gedaan dan huilen, huilen en nog eens huilen!

Mijn mannetje en ik waren erg verdrietig, na 6,5 maand eindelijk weer een IUI, en dan ook nog negatief. De verschijnselen die ik had, waren dus toch van een buikgriep.

Heb a.s. woensdag gesprek met de gyn, even praten over hoe nu verder, ook omdat ik IUI niet meer positief zie, in 2 jaar tijd maar 2 keer een IUI gehad die ik 2 weken uit heb kunnen zetten. Hoe kun je dan positief blijven?!

Hoe gaat het met de andere dames hier?

He meid, wat enorm balen weer zeg!

Goed dat jullie ene gesprek krijgen over hoe nu verder. Waar zit je zelf aan te denken?

Wij mogen half september weer naar de gyn, tot die tijd dus zelf…

Om me heen weer nieuwe zwangerschappen. Ik zou deze week ook uitgeteld zijn. Tja, probeer daar niet teveel aan te denken. Maar door de afleidin van de vakantie waar ik me eerst op kon richten is het nu ook weer even wat lastiger.

Dikke knuffel hoor, kan helaas anders niets voor je doen.

liefs

Ineke

Och arme Cinzia,

Wat balen zeg en je had zulke goede hoop voor deze poging dan is de klap des te harder nu. Ik kan me voorstellen dat jullie het niet meer zo zien zitten zo. Het zou zo fijn zijn als jullie wat meer iui pogingen hadden kunnen doen maar door alle tegenslagen kon dit helaas niet. Ik hoop van harte dat jullie gesprek je nieuwe kracht geeft om door te gaan.

Ook van mij een hele dikke knuffel en veel sterkte. :hug:

De rest van alle meiden natuurlijk nogsteeds veel suc6 toegewenst!

Cinzia,…wat ontzettend !@$#% … :hug: Ik kan me helemaal voorstellen dat je het even niet meer ziet zitten. Ik hoop dat je gesprek met de gyneacoloog wat positiefs gaat brengen.

Ineke, leuk je weer eens te ‘horen’. Moeilijk he al die zwangere vrouwen om je heen. Volgens mij went het nooit om daar mee om te kunnen gaan.

A.s. woensdag mag ik weer voor de eerste fm. Maak je een btje zorgen aangezien ik de vorige keer bijwerkingen had van de clomid, en nu helemaal niks… Heb nu in ieder geval een manier voor mezelf gevonden om er wat luchtiger mee om te gaan. Gelukkig want ik werd er hoorndol van.

Iedereen weer heel veel succes toegewenst!!

Lieve woorden van jullie, doet mee echt goed!!!

Optimist, knap dat je een manier hebt gevonden om er ‘rustiger’ mee om te gaan, houden zo!!

Kreeg een uur geleden een smsje, vriendin (niet super goeie vriendin, weet van onze toestand niks) is vanmorgen bevallen.

Mooi #$%%-balen, want nu moeten we op kraamvisite één dezer dagen, totaal GEEN zin in, maarja…

Wat ik woensdag verwacht van het gesprek met de gyn, geen idee. Mannetje gaat niet mee, moet werken en kan geen vrij krijgen.

IVF staat sowieso gepland voor eind september, dus tot die tijd doorgaan met IUI, lijkt mij.

Deze cyclus duurde 3 weken tot ik IUI mocht doen, dus opzich ‘maar’ een weekje langer dan een ‘normale’ cyclus. Eigenlijk wil ik voor het hele IVF traject nog 1 of 2 IUI-pogingen doen…

Ik zie wel wat hij te vertellen heeft. wil wel even vragen hoe het kan dat mijn progesteron waarde de 1e keer 42 was, en afgelopen week meer dan het dubbele, 98!!

XX

Oooh Cinzia, wat onzettend naar voor jullie allebei! :hug:

Ik kan me voorstellen dat je het weekend even afstand wilde nemen van het forum en het even samen met je mannetje moest verwerken.

Ik hoop ook echt dat de gynaecoloog je je positieve gevoel weer een beetje kan teruggeven. Meid, ik leef met jullie mee!

Stond vanmorgen op, en ja hoor, ben ongesteld geworden…

4 dgn na de laatste Progestan-bolletjes.

Hopelijk kunnen we de 3e cyclusdag (donderdag) beginnen met Puregon, op naar poging nummer 5…

Liefs, Cinzia.

Cinzia een hele dikke :hug: :hug: voor jou. Ik hoop dat het toch allemaal gaat lukken.

Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil toch even laten weten dat ik aan je denk!!!

Liefs, Chantal

Kom net terug van een (verhelderend) gesprek met mijn gynaecoloog.

In het kort:

1e IUI - werd ik na 3 dgn al ongesteld

2e IUI - extra Pregnyl gespoten, niks geholpen, werd na 5 dgn ongesteld

3e IUI - dmv Progestan bolletjes de 2 wachtweken kunnen uitzitten, maar negatief

4e IUI - is er niet gekomen, want na vele Puregon spuiten bleek ik opeens uit het niets te bloeden, bleek ovulatiebloeding (wat zelden voorkomt)

5e IUI - is er niet van gekomen, bleek overstimulatie te hebben

6e IUI - dus eigenlijk is dit mijn OFFICIËLE 2e ECHTE IUI, goed gegaan, maar vorige week dus negatief getest.

Omdat het vaker mis is gegaan dan dat ik de 2 wachtweken heb kunnen volbrengen, wil de gyn mij nog 4 kansen IUI geven (extra).

Ik kom eind september in aanmerking voor IVF (in augustus al gaan beginnen met de pil etc), maar hij raadde mij aan IVF door te schuiven naar januari 2009 en tot dan door te gaan met IUI.

Hij zei dat er echt genoeg kans is om zwnager te raken dmv IUI, en aangezien ik nog maar 2 echte keren IUI heb gehad, vind hij dat ik hier nog even mee door moet gaan.

Want 1 keer IVF, kun je niet meer terug naar IUI…

Morgen moet ik weer beginnen met Puregon te spuiten en ik wacht deze cyclus even af. als deze cyclus ‘snel’ gaat en goed, dan ga ik misschien wel door t/m december met IUI. Duurt deze cyclus erg lang of er gebeurt weer wan alles, dan wil ik liever overstappen naar IVF in september. Logisch toch?

Wat vinden jullie?

(sorry voor het hele lange verhaal, moest even mijn verhaal kwijt…)

Liefs, Cinzia.