Hoe is het inderdaad met de rest van de meiden hier?
Ineke, hoe gaat het met jou?
(heb trouwens nog steeds met vlagen buikpijn, wel minder dan gister, aar voel het af en toe wel. Vannacht ook geen oog dicht gedaan, door de warmte denk ik…)
Liefs, Cinzia.
Wat een rust hier op het forum, zeg!
Cinzia, hoe voel je je nu? Is de buikpijn al verdwenen? Ik had het ook telkens na de IUI, echt krampend.
Martensea, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En natuurlijk dat je 11 weken echo goed was!
Hier gaat alles prima. Ben vandaag weer op controle bij de gyn geweest. Hij kon zo gauw niet het hartje vinden, (die ik overigens gewoon zelf met de angelsound thuis nog gehoord had ). Dus ik kreeg onverwacht toch een echo waarop alles druk aan t bewegen was :inlove:
Heb over 4 weken nieuwe afspraak en over 6 de 20 weken echo, dus het begint op te schieten. Ik durf eindelijk te genieten nu…
Meiden succes hier! Ik duim met jullie mee en laten we hopen op snel positief nieuws aan het IUI front :thumbup: :thumbup:
Maria,
heerlijk meid, je kunt met een gerust hart nu lekker gaan genieten meid!!
Mijn buikpijn is over, gisteravond was echt erg, steeds om de 10minuten had ik krampen, bah!
Morgen bloed prikken, kijken hoe hoog mijn Progesteron is. Zal wel hoog zijn, omdat ik die bolletjes 3 keer per dag ook inbreng.
En verder morgen nog een week… Wat duurt dat aftellen toch lang!!
XX
Goh, wat is het hier rustig…
Gaat alles wel goed bij iedereen?!
Ik heb vanmorgen bloed laten prikken, ben nu precies een week na mijn 4e IUI.
Moest bloed laten prikken om mijn Progesteron te meten, kijken of ik een eisprong heb gehad en of die vaginale bolletjes helpen.
Laatste IUI moest ik ook bloed prikken (en gebruikte toen ook die bolletjes), en toen was mijn Progesteronwaarde 42,3.
Net gebeld voor de uitslag, en de Progesteronwaarde is nu:
94,8!! Snap er niks van, hoe kan het dat ie ineens bijna het dubbele is als de vorige keer?! Gyn kon daar net ook geen antwoord opgeven. Laten we hopen en duimen dat ik over precies 1 week HËËL goed uitslag te horen krijg!!
Fijn weekend allemaal!
(ik zie tegen dit weekend op, ben 5dgn alleen, maannetje is vertrokken naar Wenen met voetbalteam… Snik snik…)
XX Cinzia.
Cinzia, wat een hoge uitslag zeg. Wel opvallend! Heeft de gyn niet gezegd wat zijn gedachten hierover waren. Zou het zo kunnen zijn dat je bij die vorige uitslag geen eisprong had gehad en je alleen de waarde van de bolletjes meette en dit keer wel een eisprong waardoor je ook je eigen progesteron mee meet? Dat zou wel een heel positief teken zijn
Ik heb inderdaad aan de gyn gevraagd hoe het kan dat mijn Progesteron nu zo hoog is.
Ze vertelde dat ik de vorige keer wel een eisprong heb gehad, en deze keer ook. Maar waarom de Progesteron waarde NU zo hoog is, wist ze niet.
Mijn moeder zei dat de gyn misschien wel een idee heeft, maar dat mag en kan ze natuurlijk niet zeggen.
Moet toch echt op volgende week vrijdag wachten, moet dan voor BHCG prikken…
Heb verder nergens last van, maar dat kan denk ik ook nog niet…
XXXX
Wat is het hier rustig…
XXX
Hoi iedereen!
Het is hier net rustig… Heb even m’n zinnen verzet want ik werd een btje gek van mezelf. Volgende week vrijdag mag ik testen, maar alles wijst erop dat we door mogen naar de volgende ronde. Nou ja, gelukkig kunnen daar dan meteen mee beginnen.
Cinzia, jij mag ook vrijdag testen?
Vandaag ongesteld geworden. Ik dacht t wel maar toch baal ik.
Och Optimsit,
ik snap hééééééél goed dat je baalt meid!!!
Ik mag vrijdag inderdaad ook testen, ongesteld worden kan ik niet uit mezelf, omdat ik die bolletjes inbreng. Raak pas ongesteld als ik daarmee stop.
Heb net test gedaan met Matcare Ultra (kon het niet laten, sorry!!!), en negatief…
Ben beetje down, maar ik probeer mezelf steeds te zeggen dat zo’n test van Matcare natuurlijk nog niks wijs hoeft te maken (alhoewel je wel vaak leest dat ie het bij andere meiden wel doen, dus…)
Vrijdag bloed laten prikken, en dan weet ik meer…
XX
Optimist, natuurlijk ben je teleurgesteld meid! Stiekem hoop je toch dat het in een keer raak is…Even een paar dagen flink balen en dan weer snel op naar de volgende ronde. Dat raak je toch niet kwijt…
Cinzia, hoe herkenbaar dat je het niet kon laten om te testen. Maar die Matcare testen zijn volgens mij niet betrouwbaar. Ik had op maandag getest met zo’n ultra sneltest (die dus 6 dagen voor de NOD positief kan testen), terwijl ik donderdag ongesteld moest worden. Negatief dus. Ik weet nog dat ik die avond heb zitten janken. De donderdag erop bleek ik zwanger!
Maria,
fijn om dat te lezen, er is dus nog hoop voor me!
Zat eerlijk gezegd al te huilen op de bank, mannetje nog steeds weg en test negatief…
Ik duim en duim en duim en duim…
Heb trouwens ook helemaal geen verschijnselen, had jij dat wel voor NOD?
Hej dames,
ben eerder van mijn werk naar huis gegaan, ik trek het even niet meer.
Heb al de hele dag een weëig gevoel in mijn buik, vannacht was het 2.40u voordat ik in slaap viel (dat was de laatste keer dat ik volgens mij op de wekker keek), ben een beetje aan de diaree en zie bleek (verschillende collega’s zeiden dat al).
Weet dus niet wat er nu met me is. Misschien een buikgriepje, misschien even teveel aan mijn hoofd en héééééééééééééééééééél stiekem hoop ik dat het misschien komt omdat ik zwanger zou kunnen zijn?!?!?!?!?!?!?
XX
Tjezus meid, je maakt het wel spannend hoor! Ik had zelf geen verschijnselen voor de NOD, die kwamen pas veel later.
Cinzia, je weet het idd weer spannend te maken… Heb je er niet stiekem nog een testje tegenaan gegooid?
Maria, leuk dat je op het forum blijft meeschrijven. Gaat het allemaal goed en kan je er al voluit van genieten?
Martensea, ineke…hoe is het met jullie?
Vandaag ga ik alweer met de clomid beginnen. Wel fijn eigenlijk dat je niet te lang bij een mislukte poging stil kan staan. Volgende week woensdag voor de eerste fm.
Liefs en succes!
Optimist,
is inderdaad fijn dat je meteen weer door kunt gaan. Zelf heb ik dan altijd het idee dat ik dan minder lang verdrietig blijf, omdat je weer moed verzamelt voor de volgende poging. Hopelijk deze keer wel raak meid!!!
Ik heb er niet nog een test tegen aan gegooid. Mannetje is gister thuis gekomen en vindt dat we ‘gewoon’ tot vrijdag moeten wachten.
Heb geen enkel idee wat ik nu moet denken.
Heb totaal GEEN verschijnselen, terwijl ik bijna overal lees dat je die wel zou moeten hebben.
En de verschijnselen die ik gister (en vandaag) nog heb, lijken meer op buikgriep.
We wachten en wachten en wachten…
Liefs!
Die verschijnselen hoef je echt niet te hebben hoor. Ik ken genoeg mensen die nergens last van hadden. Ik ga even keihard voor je duimen…
Hallo meiden,
Tjee Cinzia wat zul jij gek ah worden zijn zeg…ik deed 2 dagen voordat ik mn NOD moest hebben n test met zo’n venster waarin de tekst zwanger of niet zwanger verschijnt en die gaf dus 2dgn eerder al n pos resultaat aan dus je zou het vandaag zeker moeten kunnen zien met die test. Hij was van ClearBlue en er zitten er 2 in 1 pak… ik duim in elk geval heel hard voor jullie.
Optimist wat enorm balen zeg, gewoon ff aan toegeven dat je ervan baalt en dan weer alle moed verzamelen voor de volgende ronde, heus er is hoop!
Hier gaat t inmiddels wat beter, ben heel veel ah spugen geweest en nu heb ik n blaasontsteking maar met de kleine gaat alles prima. Ik heb n nekplooi meting gehad en had kans 1 op 25ooo wat betr. down syndroom dus dat is wel heel geruststellend.
Nou ik ga snel nr de super want tis ff droog hier…
Meiden suc6 en Maria geniet je nog lekker?
Martensea,
wat super meid, héééééérlijk!!
Ik heb geen testen in huis, dus de verleiding om een test te gaan doen heb ik wel, maar kan toch niet.
Misschien stom (of pure inbeelding!!), maar heb sinds gister héél af en toe een vlaag van misselijkheid. Duurt maar 2 minuten, maar toch.
Ik ben namelijk nooooooooooit misselijk!
Verder nergens last van, voel continu aan mijn borsten, geen verandering, kijk naar mijn tepelhoven, niks te zien… Zucht…
Het enige waar ik last van heb, is als ik ga staan of zitten, net of ik spierpijn heb in mijn buik en hoofdpijn.
We wachten af, morgenochtend bloed prikken en morgenmiddag half 4 bellen voor de uitslag. Vind het zooooooooooo eng!!!
XX
SPANNEND HIER!!! IK DUIM HEEL HARD MEE… :thumbup: :thumbup: