He wat dubbel Cinzia, tuurlijk was er stiekem toch hoop op t wonder Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr nu kun je idd gelukkig eindelijk weer de volgende cyclus in en deze moet gewoon gaan lukken!!
Haha, zo denken wij er ook over.
De gyn zei gister ook tegen mij dat ze vaker vrouwen meemaakt waar er tijdens de cyclus iets mee gebeurt, maar wat wij allemaal in 6 maanden mee te maken hebben gehad, had ze nog NOOIT gezien!
Dus inderdaad, hebben nu echt alles gehad wat er maar mis kan gaan, deze cyclus zou nu toch 100% goed moeten vollopen, met een mooi resultaat?
Tja, waar ik nu die positiviteit vandaan haal, geen idee, maar ik begin in elk geval met een hoop vertrouwen…
Morgen beginnen met Puregon, eindelijk!!
Hartstikke goed van je Cinzia! We gaan voor jullie duimen
Optimist en Modder, hoe gaat het verder met jullie? Ik weet niet of jullie regelmatig meelezen hier.
Hier gaat alles goed. Ben wel ontzettend moe en helaas nog steeds misselijk.
Cinzia, deze ronde gaat het goed komen! Nu heb je zo langzamerhand toch wel genoeg meegemaakt. Die pech houdt ook een keer op hoor!
Ik kijk iedere dag wel even op het forum, maar aangezien ik nog niet begonnen ben met de clomid/iui voel ik me nog een btje een buitenstaander. Vandaar dat ik niet zo vaak een berichtje achterlaat.
Deze week gaat het feest beginnen en ik moet eerlijk toegeven…ik ben bloednerveus…
Liefs en iedereen heel veel succes!
Hoi meiden nog ff snel n berichtje voor mn vakantie!!!
Optimist heel veel suc6 deze week, spannend hoor!!
Cinzia zoveel positieve gedachten…dat komt echt goed deze x!!
Maria de dokter kan je pillen geven tegen de misselijkheid, ik heb ze ook gehaald want hing de hele dag boven de wc en nu gaat t wat beter gelukkig.
Ineke hopelijk voel je je nogsteeds goed en relaxt en gaat het echt heel snel goedkomen voor jullie!!
Nou de groeten, wij vertrekken heerlijk 2 wkn naar Turkije!!
Suc6 in de tussentijd he!! Ik lees t wel als ik terug ben…
Optimist,
wat is de planning deze week? Je schreef dat je deze week gaat beginnen, met wat precies ook al weer?
Martensea,
heeeeeerlijk meid, lekker 2 weken Turkije!
Geniet ervan!
Over vakantie gesproken,
heel veel mensen, collega’s enzo vragen wanneer en of wij ook met vakantie gaan.
Ik antwoord er steeds op dat we misschien niet gaan ivm geld, wat totale onzin is.
De waarheid? We kunnen niks plannen, ivm de IUI’s.
Zo lastig om continu smoesjes rond te bazuinen.
Tuurlijk willen wij dolgraag er tussen uit voor een paar weken, maar hoe kun je dat nu al plannen als we dan misschien net midden in het traject van IUI zitten?
Ik baal er dan soms zo van…
XX
Hey Cinzia, deze week begonnen met de clomid(50 mg) en dan volgende week voor de echo. Ik hoop dat het hele traject een btje meevalt, want ik vind de druk op het hele gebeuren wel groot worden zo.
Je kan toch ook een Last Minute boeken? Misschien wel lekker alleen al om je gedachten te verzetten…
Veel liefs
Misschien dat we dat ook wel gaan doen, hebben dat ook in ons achterhoofd.
Eerst maar kijken hoe we er tegen de tijd van de bouwvak voor staan.
Zijn we middenin een IUI bezig, ja jammer dan…
Hebben we dan net een IUI afgerond, dan gaan we zeker even weg. Desnoods niet 2 weken naar een zonnig land, maar lekker kamperen in eigen land ofzo.
We zien wel…
Aankomende maandag eindelijk fm!
Hoop zo dat het deze ronde WEL goed gaat allemaal, vind het a.s maandag toch weer een beetje eng en spannend…
Hoe is het de andere dames hier?
Lekker aan het genieten van het aankomende weekend?
Ik moet dit weekend examens nakijken, bah, zo veel werk altijd…
XX
Oh wat is het hier stilletjes…
Heb vandaag even een dipdag. Met het verkeerde been uit bed gestapt en dacht mezelf op te vrolijken met het afstruinen van positieve IUI verhalen op internet. Natuurlijk kom je die dan veel te weinig naar je zin tegen, dus nu heb ik helemaal de balen. Hoe lukt het jullie om er toch een btje positief tegenaan te blijven kijken? Ik kan op het moment m’n gedachten zo slecht verzetten…
Veel liefs!
inderdaad rustig hier op het forum.
Ja Cinzia, herkenbaar dat je het lastig vind om vakantie te plannen. Maar is er niet een datum dat je hoogstwaarschijnlijk na de inseminatie zit? ik kan me voorstellen dat je geen ronde wilt missen, maar van de andere kant kan even relaxen op vakantie ook heel goed zijn toch?
Optimist, geen bijwerkingen van de clomid hoop ik? Wanneer heb je je eerste echo? Spannend voor jullie zeg! Het is nu begonnen he?
Ik begin me eindelijk wat beter te voelen nu qua misselijkheid. Wel nog erg moe en trek in vanalles en nog wat. Gisteren voor het eerst positiekleding gaan shoppen, wat nog niet mee valt. Veel vind ik truttig en niet mijn smaak. Ik blijf het allemaal maar onwerkelijk vinden. Zodra ik bij de prenatal maar een schattig babykleertje zie, kan ik wel janken dat ik dit na al die jaren mee kan maken.
liefs
He meiden,
even een berichtje van mij.
Optimist: Meis, je moet wel positief blijven denken hoor!!! Die zwangerschap gaat er ook voor jou wel komen.
Ik had toen ook echt het gevoel dat iui nooit zou werken voor ons, aangezien de gyn het al had voor ivf/icsi. En hij het niet waarschijnlijk achte dat iui voor ons zou werken. Maar toch de 2e iui was raak!!!
Dus er zijn wel degelijk succes verhalen, maar je moet vooral de moed erin houden en niet opgeven!!!
Ineke: Hoe gaat het met jou???
Cinzia: Dikke :hug: :hug: voor jou. Ik hoop dat het nu eindlijk een keer goed gaat. Ik blijf voor je :thumbup: :thumbup: en
Maria: Geniet van deze periode. Tis idd zo fijn en dankbaar dat dit nu mogelijk is en dat je dit mee mag maken.
Tis echt het grootste wonder wat er is. Ik kan ook nog steeds niet geloven dat er zo’n mooi ukkie in mij groeit maar het is toch echt zo…
Met mij gaat alles goed, vanaf maandag zit ik niet meer in de ziektewet en mag ik eindelijk weer gewoon gaan werken. Nu is ook echt de roze wolk aangekomen dat ik ook echt met volle teugen van de zwangerschap geniet. Terwijl ik zit te typen is Ukkie ook heel actief en zit me lekker te schoppen.
Meiden ik hoop zo dat dit ook voor jullie is weggelegd
Ik blijf aan jullie denken en voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Liefs, Chantal
Maria; het is zeker spannend… zou dat depri gevoel een bijwerking kunnen zijn? Normaal gesproken ben ik toch niet zo snel uit het veld geslagen. Vrijdag voor de echo! Ik kan me voorstellen dat je geluk gewoon niet op kan als je eindelijk de winkel in stapt om wat voor je eigen babytje te halen… Ik krijg al een brok in m’n keel als ik het zo lees, dus jank jij maar lekker van blijdschap hoor!
Krabje; bedankt voor de aanmoediging! Zo’n succesverhaal doet het altijd goed.
Cinzia; volgens mij wordt er hier heel wat afgeduimd voor je! Dat gaat geluk brengen, let maar op!
Optimist: Graag gedaan meid :-*
Ook al schrijf ik hier niet vaak, ik lees wel altijd mee en leef ook mee. Ik wil alleen niet teveel de aandacht op mezelf vestigen met de zwangerschap. Maar ben er wel voor jullie.
Als je wat wil weten vraag maar raak hoor!!!
He meiden,
Zowaar zit ik momenteel in een periode dat ik wat minder de behoefte heb om hier continue rond te struinen. Vanochtend toevallig ging ik even kijken hoe het met iedereen is en zie dat er naar me gevraagd wordt. (knuffel voor jou chantal!).
Het gaat gewoon goed met me. We gaan vrijdag met vakantie en daar leven we enorm naar toe. Merk echt dat het zwanger worden naar de achtergrond wat is verdwenen. Maar merk ook dat het vaak door mijn hoofd ga dat ik er niet meer zo van overtuigd ben dat het ons gaat lukken. Alsof ik me er bij neer begin te leggen dat het er misschien voor ons wel niet in zit.
Zo zat ik gisteren opeens te denken dat mocht het niet gebeuren de babykamer dienst kan gaan doen als fitness-kamer ofzo. Nou, een tijd terug zou ik daar absoluut niet aan denken! Had er zelfs moeite mee dat er spullen ingezet werden als opslag.
E.e.a heeft er natuurlijk mee te maken dat ik zo blij ben dat ik gelukkig niet zo ziek ben als in 1e instantie werd gedacht. (maar wat toch afwachten is hoe het verder gaat).
Zo relativerend.
Sorry, zit weer op mijn ‘schrijfstoel’. Wil alleen even laten weten dat ik wel af en toe lees hoor en er komt vast weer een periode dat ik er ook weer meer mee bezig ben.
Tot die tijd allen heel veel suc6 natuurlijk! (cinzia, jij vandaag voor de 1e fm).
veel liefs
Ineke
Ineke,
fijn weer even wat van je te horen, en goed dat je je lekker voelt en alles even een beetje aan de kant hebt geschoven.
Ik vind het heel knap van je dat je zo denkt, ik hoop echt dat dit je een beetje kan gaan helpen!
Chantal,
jeetje wat gaat de tijd toch weer snel, je voelt je ukje alweer in je buik. Geniet ervan meid, het is je echt gegund!!
Optimist,
het zou best kunnen dat je door de Clomid je down voelt, ik had dat ook toen ik Clomid slikte.
Ik had vanmorgen mijn 1e FM (cyclusdag 11).
Heb 1 follikel van 11 en 1 van 10mm. Baarmoederslijm was 10mm.
Moet a.s donderdagochtend terug komen, hopelijk zijn ze dan wat meer gegroeid, het duurt me eigenlijk wel wat te lang, en ben beetje bang dat het weer zo’n lange cyclus gaat worden, met alleen maar verhogingen van Puregon en uiteindelijk een overstinulatie.
Het is zo moeilijk om positief te blijven, vooral nu we weten dat we eind september gaan beginnen met IVF. Dat lijkt mij echt verschrikkelijk, zo definitief dat je met het einde gaat beginnen…
XX
Of met een nieuwe begin Cinzia!!! Hou je taai en leef met het moment. (zeg ik nu heel dapper…)
Ineke; Heel knap van je dat je er wat minder mee bezig bent. Daar kan ik dus nog wel wat van leren… Nu heb ik alleen iets gemist, want je zegt dat je minder ziek blijkt te zijn dan er werd gedacht? Dat heb ik helemaal niet meegekregen. Dan bedoel ik dat in de zin van dat het niet zo erg is als er werd gedacht…Kan je me nog volgen? :think:
Cinzia; Wil je dat nooit meer zeggen, denken of schrijven? Misschien gaat dat juist jouw zwangerschap betekenen! En wie weet hoeft het helemaal niet zover te komen. Ben benieuwd hoe het donderdag is!
Veel liefs en :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ineke: Meid, wel fijn dat je het meer “naast je neer kunt leggen en er minder mee bezig” bent.
Maarre je moet positief blijven!!! Ergens wacht er een heel lief en mooi beebje op je dat jou een hele geweldige mama maakt. En daar ben ik WEL van overtuigd!!!
Je weet dat ik aan je denk en een hele dikke :hug: terug.
Cinzia: Ik hoop dat het nu gaat lukken en dat toch ivf niet nodig zal zijn. Maar als het wel ivf gaat worden hoop ik voor je dat dat het mooiste resultaat van de wereld op gaat leveren.
Ik blijf ook aan jou denken!
Liefs, Chantal
Hallo dames,
ik heb eigenlijk niet veel te melden, kom gewoon even kijken en lezen hier.
Kijk erg uit naar morgen, eindelijk weer mijn 2e fm!
Ben natuurlijk alweer druk aan het speculeren, ik hoop dat mijn follikels morgen 14 en 15mm zijn, en volgende week dinsdag ofzo de IUI.
Maarja, we wachten af, ik laat het jullie weten!
Liefs
Succes morgen Cinzia! Zelf moet ik vrijdag voor mijn eerste fm… spannend…